Voor het verkopen van producten die specifiek gericht zijn op een bepaalde doelgroep ben ik van plan om gebruik te maken van Influencers. Ik weet dat er hier al eens vaker topics over zijn gegaan, maar de laatste die ik kon vinden stamt al uit 2017. Graag hoor ik van jullie of jullie ervaringen hebben met deze manier van marketing en of jullie tips en trucs hebben die ik zou kunnen gebruiken om de juiste kandidaten te vinden voor niet al te absurbe bedragen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Typical Dutch
Typical Dutch
Dag mede HL-ers,
Voor het verkopen van producten die specifiek gericht zijn op een bepaalde doelgroep ben ik van plan om gebruik te maken van Influencers. Ik weet dat er hier al eens vaker topics over zijn gegaan, maar de laatste die ik kon vinden stamt al uit 2017. Graag hoor ik van jullie of jullie ervaringen hebben met deze manier van marketing en of jullie tips en trucs hebben die ik zou kunnen gebruiken om de juiste kandidaten te vinden voor niet al te absurbe bedragen.
Alle input is welkom!
Vriendelijke groet
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/67177-ervaringen-met-influencer-marketing/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
40 antwoorden op deze vraag