Chuck Lucier, senior vice president emeritus bij Booz Allen Hamilton, onderzocht 1300 Amerikaanse ondernemingen en concludeerde dat je voor succes geen baanbrekende innovatie nodig hebt - zo beschrijft het blad Strategy + Business.
1. slim naäpen is effectiever dan origineel zijn
2. het gaat niet om het idee, maar om de uitvoering
3. ga pas evangeliseren als je apostels hebt
4. denk binnen je eigen context.
En hier vind je de reactie van de Daily Innovator: %@$#*&$%#!
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TwaBla
TwaBla
Chuck Lucier, senior vice president emeritus bij Booz Allen Hamilton, onderzocht 1300 Amerikaanse ondernemingen en concludeerde dat je voor succes geen baanbrekende innovatie nodig hebt - zo beschrijft het blad Strategy + Business.
1. slim naäpen is effectiever dan origineel zijn
2. het gaat niet om het idee, maar om de uitvoering
3. ga pas evangeliseren als je apostels hebt
4. denk binnen je eigen context.
En hier vind je de reactie van de Daily Innovator: %@$#*&$%#!
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4
(DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6778-innovatie-keep-it-simple-stupid/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag