Recentelijk heb ik een advertentie geplaatst over een domeinnaam. Nu blijkt dat een stichting dezelfde naam draagt als de domeinnaam die ik heb vastgelegd. Deze stichting is in 2000 notarieel opgericht. De naam van de stichting is niet als merk vastgelegd, bij geen enkel merkenregister.
De stichting dreigt mij nu schriftelijk een schrijven te sturen van hun advocaat. Het heeft te maken met de domeinnaam die ik heb vastgelegd.
Kan iemand mij aangeven in hoeverre een stichting die hun naam niet als merk hebben vastgelegd moeilijk kan gaan doen over een domeinnaam die ik geregistreerd heb?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
marketingcursus.nl
marketingcursus.nl
Recentelijk heb ik een advertentie geplaatst over een domeinnaam. Nu blijkt dat een stichting dezelfde naam draagt als de domeinnaam die ik heb vastgelegd. Deze stichting is in 2000 notarieel opgericht. De naam van de stichting is niet als merk vastgelegd, bij geen enkel merkenregister.
De stichting dreigt mij nu schriftelijk een schrijven te sturen van hun advocaat. Het heeft te maken met de domeinnaam die ik heb vastgelegd.
Kan iemand mij aangeven in hoeverre een stichting die hun naam niet als merk hebben vastgelegd moeilijk kan gaan doen over een domeinnaam die ik geregistreerd heb?
[edit mod] titel aangepast [/edit]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6878-domeinnaam-opgeeist-door-stichting-geen-merknaam/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag