Geen bijtelling betalen als de onderneming een promotie auto koopt/creëert. Deze auto wordt dan volledig worden bestickerd met logo's etc.
Ik was onlangs bij de Mercedes dealer en kreeg de bovenstaande statement te hoor. Het schijnt mogelijk te zijn, maar ik ben er nog al sceptisch over. In zo'n geval is het dus mogelijk om geen bijtelling te betalen zelfs als de 500KM wordt overschreden. Ik heb het een en ander rond gevraagd aan andere ondernemers en wat gegoogled, maar ik heb weinig informatie kunnen vinden.
Is er wellicht iemand die dit kan bevestigen of beter nog kan ontkrachten?!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Vinod915
Vinod915
Beste allen,
Geen bijtelling betalen als de onderneming een promotie auto koopt/creëert. Deze auto wordt dan volledig worden bestickerd met logo's etc.
Ik was onlangs bij de Mercedes dealer en kreeg de bovenstaande statement te hoor. Het schijnt mogelijk te zijn, maar ik ben er nog al sceptisch over. In zo'n geval is het dus mogelijk om geen bijtelling te betalen zelfs als de 500KM wordt overschreden. Ik heb het een en ander rond gevraagd aan andere ondernemers en wat gegoogled, maar ik heb weinig informatie kunnen vinden.
Is er wellicht iemand die dit kan bevestigen of beter nog kan ontkrachten?!
Bedankt allen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/69320-bv-geen-bijtelling-bij-promotie-auto/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag