Ik zit met het volgende vraagstuk betreffende afspraken omtrent een auto van de zaak. Via de zoekbalk kon ik geen relevant topic vinden en ik ben tot pagina 12 gekomen met het bladeren, zonder resultaat dus vandaar deze nieuwe topic.
Onlangs heb ik een medewerker de toezegging gedaan dat hij vanwege zijn goede presteren een auto van de zaak krijgt in januari. Nu heeft hij onlangs een nieuwe vlam ontmoet en is hij voornemens om (binnen een maand ) met haar samen te gaan wonen, en omdat hij weet dat hij een tankpas krijgt heeft hij besloten om bij haar te gaan wonen maar dat is 100 kilometer verder dan zijn huidige woonplaats. Ik heb nu een beetje het gevoel dat ik als werkgever wordt gebruikt, terwijl ik hem juist wilde belonen door zijn woon/werk verkeer kosten op mij te nemen met als extra beloning een mooie auto.
Kan ik in de overeenkomst voor zijn bedrijfsauto hier iets over kortsluiten? Iets van een maximaal aantal kilometers of iets dergelijks? Ben erg benieuwd naar jullie input.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
El Coche
El Coche
Ik zit met het volgende vraagstuk betreffende afspraken omtrent een auto van de zaak. Via de zoekbalk kon ik geen relevant topic vinden en ik ben tot pagina 12 gekomen met het bladeren, zonder resultaat dus vandaar deze nieuwe topic.
Onlangs heb ik een medewerker de toezegging gedaan dat hij vanwege zijn goede presteren een auto van de zaak krijgt in januari. Nu heeft hij onlangs een nieuwe vlam ontmoet en is hij voornemens om (binnen een maand
) met haar samen te gaan wonen, en omdat hij weet dat hij een tankpas krijgt heeft hij besloten om bij haar te gaan wonen maar dat is 100 kilometer verder dan zijn huidige woonplaats. Ik heb nu een beetje het gevoel dat ik als werkgever wordt gebruikt, terwijl ik hem juist wilde belonen door zijn woon/werk verkeer kosten op mij te nemen met als extra beloning een mooie auto.
Kan ik in de overeenkomst voor zijn bedrijfsauto hier iets over kortsluiten? Iets van een maximaal aantal kilometers of iets dergelijks? Ben erg benieuwd naar jullie input.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/69776-na-toezegging-auto-van-de-zaak-gaat-medewerker-verhuizen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag