Mijn broer is een bedrijf gestart vanuit de WIA, ondernemen met behoud van uitkering. Een prachtige oplossing daar hij drie jaar lang kan proberen zijn bedrijf rendabel te maken en ondersteund wordt door het UWV. (behoud van uitkering)
Nu heeft hij een tweedehands auto en wil deze graag "op de zaak zetten" om hiermee kosten voor APK, brandstof en onderhoud af te trekken.
De auto is ruim 20 jaar oud.
Bij een dagwaarde van ongeveer 800 Euro Euro lijkt er dan een minimale bijtelling plaats te vinden.
Naar mijn mening lijkt dit te mooi om waar te zijn, wat als die youngtimer regeling komt te vervallen in 2022 bijvoorbeeld?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
zzpegel
zzpegel
Mijn broer is een bedrijf gestart vanuit de WIA, ondernemen met behoud van uitkering. Een prachtige oplossing daar hij drie jaar lang kan proberen zijn bedrijf rendabel te maken en ondersteund wordt door het UWV. (behoud van uitkering)
Nu heeft hij een tweedehands auto en wil deze graag "op de zaak zetten" om hiermee kosten voor APK, brandstof en onderhoud af te trekken.
De auto is ruim 20 jaar oud.
Bij een dagwaarde van ongeveer 800 Euro Euro lijkt er dan een minimale bijtelling plaats te vinden.
Naar mijn mening lijkt dit te mooi om waar te zijn, wat als die youngtimer regeling komt te vervallen in 2022 bijvoorbeeld?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/72164-youngtimer-regeling-zinvol-of-tricky/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag