Misschien dat iemand mij hier kan zeggen wat de technische benaming is voor het scherm wat op de achtergrond van deze foto staat. Dus het scherm met de merknamen er op. Aan de schaduw te zien zit er een bepaald opvouw systeem achter, waaruit ik opmaak dat dit ergens te koop moet zijn. Een beetje hetzelfde systeem als de easy-up tenten.
Als ik de naam weet, dan kan ik zoeken. Maar weet nu even niet met welke zoekwoorden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Derek-Jan
Derek-Jan
Misschien dat iemand mij hier kan zeggen wat de technische benaming is voor het scherm wat op de achtergrond van deze foto staat. Dus het scherm met de merknamen er op. Aan de schaduw te zien zit er een bepaald opvouw systeem achter, waaruit ik opmaak dat dit ergens te koop moet zijn. Een beetje hetzelfde systeem als de easy-up tenten.
Als ik de naam weet, dan kan ik zoeken. Maar weet nu even niet met welke zoekwoorden.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75460-technische-benaming-gezocht-van-reclame-scherm-zie-foto/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag