HL-ers met hun onderneming in de media!

Aanbevolen berichten

Misdefinitie is verbannen op Higherlevel na gebruik van de term "NSB'er" in een propagandatopic over de Belastingdienst.

En daarna ongestoord weer teruggekomen... >;(

 

Volgens mij is het artikel van Misdefinitie op zijn eigen site ook meer moord en brand schreeuwen dan dat er echt iets aan de hand is. Weet niet of hem ooit een ban gegeven is, de zin dat hij verbannen is komt namelijk van de titel van de site van Misdefinitie.

Link naar reactie
Weet niet of hem ooit een ban gegeven is, de zin dat hij verbannen is komt namelijk van de titel van de site van Misdefinitie.

Beter lezen, hoor: "Peter Bonjernoor zag zijn kans schoon en misbruikte zijn internetmacht om ons te verbannen van het forum." ;)

 

Hij(zij) registreerde(n) zich daarna meerdere keren opnieuw met andere namen en email adressen vanaf andere IP-nummers om te huilen over hoe belachelijk het allemaal was, werd(en) door diverse admins opnieuw geband, en een tijdje later kwam Misdefinitie2 die gewoon met rust gelaten werd(en).

Link naar reactie

In de media is misschien niet helemaal de juiste typering van mijn website, maar gisteren heb ik onze Joost geïnterviewd over zijn visie op succesvol ondernemerschap. Was een leuk gesprek en hopelijk ook goed opgeschreven. En anders is de foto zeer de moeite waard! ;)

 

Who's next?

Link naar reactie

Met het nieuwe project "Body Card", een project om per branche een kaartje (kleiner dan een visitekaartje) uit te brengen die wijzen op een verkeerde lichaamshouding (met clichés uit de branche waar het vaak mis in gaat) en tips om een goede lichaamshouding aan te nemen. Dit heeft geleid tot veel publicaties in (online) media, waarbij sommige media nog uit moeten komen, vooral vakbladen en media.

 

Lokale krant: Groninger gezinsbode

Vakblad: Proost Magazine

Vakblad: Horeca Entree

 

Verder moet het nog uitkomen in de schriftelijke vakbladen "Misset Horeca" en "BarLife Magazine".

Link naar reactie

Waar kunnen we een voorbeeld van de Body Card zien, Romano? Waar kunnen we meer lezen? Heb je nagedacht over bescherming van dit idee?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Op www.body-card.nl is nu de horeca uitgelicht, maar zal in de toekomst per branche de kenmerken van een verkeerde houding worden getoond en tips om een gezonde houding te bevorderen. Ik heb hieronder even de voorbeeldkaart van de horeca geupload. Verder worden de kaartjes binnen de gemeente Groningen vrij verspreid, en daarbuiten tegen kostprijs aangeboden.

 

Ik heb nagedacht over de bescherming van het idee, maar het is mij te kostbaar om alles te dekken in de octrooi of merk voor dit kaartje waar ik géén winst op wil maken, gezien ik het zie als een middel om PR mee te creëren en hierdoor klanten te krijgen voor een massage; want dat is wat ik het liefste doe. Ik heb het gehouden op bescherming door er gewoon het eerste mee te zijn en het domeinnaam te registreren.

horeca_bodycard-goede_houding.thumb.jpg.57c791b87f300c8fdbd7e2c50724e085.jpg

Link naar reactie

Deze maal sier ik de cover van het NOVU lijfblad "vindingrijk" en een groot artikel erin. Ik heb eindelijk eens in een interview niet alleen maar over mijn Tiller hoeven praten en mijn ervaringen op andere gebieden zijn goed verwoord door René IJzermans. Ik ben er trots op.

 

By the way: De foto die iemand van mijn oorspronkelijke vinding ooit op HL plaatste https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=26;action=display;threadid=25834 en door het photoshoppen tot allerlei misverstanden in die draad heeft geleid is nu afgedrukt in integrale vorm in Vindingrijk ;)

Link naar reactie

Vanmorgen heb ik heel wakker Nederland schrik aangejaagd. Excuses daarvoor.

 

De Financiële Telegraaf heeft mij afgelopen week namelijk geïnterviewd, dit stuk vandaag geplaatst en een grote foto van mij er naast gezet (net als die op HL). De veilige versie (zonder foto) staat hier.

 

 

Link naar reactie

Vanmorgen heb ik heel wakker Nederland schrik aangejaagd. Excuses daarvoor.

 

Leuk artikel. Doet me denken aan mensen die hun huis gaan opknappen omdat ze het willen verkopen. Worden eindelijk al die klusjes uitgevoerd die jaren blijven liggen. Muren geverfd en behangen, vloerbedekking vervangen, keukens en badkamers opgefrist. En dan verkoop je dus het huis dat je altijd al had willen hebben.

 

Kun je daar niet uit afleiden dat je gewoon je bedrijf moet leiden alsof je het komend jaar wil verkopen?

 

Of dat ondernemers hun bedrijf doorgaans te laat verkopen?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Kun je daar niet uit afleiden dat je gewoon je bedrijf moet leiden alsof je het komend jaar wil verkopen?

 

Of dat ondernemers hun bedrijf doorgaans te laat verkopen?

 

Dat kan je zeker stellen. Naar mijn idee moet je er als ondernemer altijd klaar voor zijn om je bedrijf te verkopen. En dat is een kwestie van netjes en zorgvuldig ondernemen. Daar heb je als ondernemer zelf ook baat bij, want dan is het rendement doorgaans maximaal.

 

Een aantal ondernemers is zeker laat met de verkoop van hun bedrijf. Je ziet vaak dat een ondernemer die met pensioen wil wat minder energie in zijn bedrijf steekt. Aan vernieuwing en investeren wordt nagenoeg niet meer gedaan, vaak zelfs op aanraden van de accountant. Hiermee verdampt de waarde als sneeuw voor de zon. Ondernemers die hun probleem verkopen hoeven niet op een hoge prijs te rekenen. Een goede deal moet worden voorbereid. Zeker wanneer er veel aanbod is (zoals nu).

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 115 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.