HL-ers met hun onderneming in de media!

Aanbevolen berichten

Krabbestaatopstraat.

Geweldige dagen gehad.

 

Dinsdag jl. werd ik door Talpa gebeld om de details te bespreken, toen werd me nog erg nadrukkelijk verteld dat de hoeveelheid werk teveel was voor 1 persoon, en ik moest nog iemand meebrengen.

Collega bedrijf gebeld of deze belangstelling had, en yes, deze wilde ook meedoen.

 

Met z'n tweeen donderavond naar Noordwijk voor de eerste indruk.

Kennis gemaakt met regiseurs, producers, uitvoerenden, Martijn Krabbe, indruk gekregen wat de bedoeling zou zijn.

 

Vrijdag starten en dan begint het circus. Adhoc, chaos, improviseren en hard werken. De deadline staat vast.

Vrijdagavond 21:00 gestopt, bekaf.

 

Zaterdagochtend 09:30 weer gestart, ijskoude wind, werken op ladders en op de grond.

 

Alles op tijd af, en toen was het tijd voor de oefening van de opening.

Een donkere straat, camera's, regiseur.

Onder regie de verlichting bijgezet.

 

En dan het moment, de bewoners mochten aantreden. En dat moment kun je geen twee keer doen, en het ging goed.

Toch een uurlang in de ijskoude wind gezeten om de verlichting op het juiste moment aan te doen.

 

Een prachtige ervaring.

 

Ik zal het hier nog melden wanneer het wordt uitgezonden, denk 20 december.

krabbestaatopstraat2.thumb.jpg.24cbe14b82909053cb98de71a1e25883.jpg

Link naar reactie

Mijn enthousiasme werd al wat minder toen de toenmalige moderatoren besloten het woord 'startende' uit de titel te halen

 

Maar waarom zetten we dat "Startende" er dan niet weer voor? Maar gaat het dan over een startende ondernemer of over een startende onderneming? Dat eerste is wel leuker denk ik.

 

Ben ik nu startend of....?

 

In ieder geval wel in Japan. :)

 

Lees en vertel mij wat er staat:

 

http://www.truck-next.com/news/news.php?column_id=398

Link naar reactie

Lees en vertel mij wat er staat:

Het is een beetje krom Engels geworden (met dank aan Babelfish), maar de boodschap is er wel uit te halen:

 

The Dutch tiller (Tiller BV) and the [matadoa] corporation (Matador BV) which does the production sale of the same company product, 2012 February 6th, at the resident Dutch kingdom embassy held the product presentation of the electromotive lift for the small-sized weight thing.

 

The tiller corporation does the device of the product and the [matadoa] corporation production customization sale etc. The [matadoa] corporation is the enterprise which has the history of 100 years or more which are proud of share with the wheelbarrow and the like, Europe focusing on global it has developed in America and Russia etc.

 

In the presentation of this each time, other than introduction concerning the product, it was announced that it is the stage which collects the representative reason store in Japan. At the same company it designated within 3 months as goal the schedule which be as quick as possible decides the agency in the time assures the development to the Japanese market in earnest. Until this agency decides, the Dutch [matadoa] corporation delivers from incoming order and the like. When there is no customization, the payment date 1 week.

 

As for the product which this time is introduced, the electromotive personal lift. You call kilogram maximum loads 75 largest raising height 1.1m, to raise with 1 people, it is heavy, but if those which correspond to the weight which with 2 people is raised. As for the part which it loads the platform of depth 35cm× width 30cm× height 50cm has been attached usually, but when the barrel for magnetic specification beer and the one for crate for the beer etc, it has responded to various customization. In addition because also the function which raises this lift itself with own power is loaded, you say that labor it does not enter even in the loading to the carrier.

 

As a background of product development and the Japanese advance,

1. Health problem worker such as the lumbago by having heavy ones

2. Aging on of job site

3.2 Job of human amount it depends on with 1 making possible, reduction of labor cost

You say that and so on it is.

 

In the future transport warehouse construction was begun, to various industries the thought of keeping doing wide sales.

 

As for inquiry to tiller home page. htp://www.tiller.jp/ (Japanese yes)

 

Link naar reactie

We zijn best vaak in lokale krantjes geweest en ook een artikeltje in de panorama.

Het leukste was toch wel een interview op BNR Nieuwsradio , een item van het jeugdjournaal en een stukje inde schatkamer van efteling tv. Van dat laatste heb ik helaas geen opnames.

 

Jeugdjournaal met ons Kidsafety programma.

 

Interview met BNR nieuwsradio

www.zelfverdediging013.nl

Link naar reactie

Leuk om jullie stukken terug te horen en/of te lezen.

 

Zelf ben ik vanuit een initiatief van de Motorbeurs Utrecht genomineerd voor de titel "Motorvrouw van het jaar 2012"

Deze verkiezing is in het leven geroepen om meer vrouwen naar de Motorbeurs te trekken en andere vrouwen enthousiast te maken voor het motorrijden.

Er zijn wel al steeds meer vrouwen die op de motor stappen maar ook nog een hoop die het wel interessant vinden maar denken dat ze het niet kunnen/durven/mannenwereld etc.

 

Door de verkiezing in een hoop regionale bladen gestaan, 2 x in het AD, volgende week in de Telegraaf, Noord-Holland dagblad, Radio Veronica, regionale omroepen, blad MOTOR, Moto73 en meer.

 

Goed voor de zaak dat absoluut maar ook zeker een kans om een idee waar ik al een tijd mee loop eens onder de aandacht te brengen en hopelijk dus ook uit te voeren.

Wil namelijk graag een opstapdag voor vrouwen organiseren waar iedereen laagdrempelig kennis kan maken met het motorrijden. Moet echt een familiedag worden, dus mannen kunnen terwijl vrouwlief aan het motorrijden is een proefrit maken op een motor van een importeur of dealer en kinderen worden bezig gehouden in een voor hun eigen ingericht hoekje. Uiteraard nog veel meer ideeën en plannen.

 

Voor degene die het leuk vind om er meer over te lezen, kijk eens op nikkivanderspek.blogspot.com

 

Verder zijn stemmen uiteraard nog steeds welkom! Dit kan via http://www.radioveronica.nl/special/motorvrouw-van-het-jaar-2012 of http://www.motorbeursutrecht.nl/nl-nl/Bezoeker/Activiteiten/Motorvrouw-vh-jaar-verkiezing.aspx

Op Nikki van der Spek uiteraard ;)

 

www.motorcursussen.nl

Link naar reactie

 

Verder zijn stemmen uiteraard nog steeds welkom! Dit kan via http://www.radioveronica.nl/special/motorvrouw-van-het-jaar-2012 of http://www.motorbeursutrecht.nl/nl-nl/Bezoeker/Activiteiten/Motorvrouw-vh-jaar-verkiezing.aspx

Op Nikki van der Spek uiteraard ;)

 

 

Mijn stem heb je maar of die nog telt is de vraag. Er staat bij stemmen kan tot 10 februari.

www.nexuscleaning.nl | Schoonmaakbedrijf | Venray | Helmond | Venlo | Boxmeer

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 163 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.