HL-ers met hun onderneming in de media!

Aanbevolen berichten

Gast Verwijderd account

Net belde BNR nieuwsradio mij, of ik maandag naar de studio wilde komen om in de uitzending te vertellen over ons bedrijf. Maandag ochtend dus even BNR aanzetten en naar het programma van Paul van Liempt luisteren, dan zijn Vincent en ik in de uitzending!

 

Met een specifiek onderwerp of jullie bedrijf/groei in algemeen?

 

Wel super om daar te zitten. Well done!!

Link naar reactie

Dan had ik me vast niet zo goed geschoren. ::)

 

Ik weet verder ook niet precies wat de insteek en kijk van BNR is, maar ik weet dat er regelmatig jonge ondernemers zoals Thijl in de uitzending zitten. Hij is met 17 nog weer een stuk jonger.

 

Maar volgens de Quote ben je nog jong als je voor je 40e rijk bent, dus in dat opzicht is de term "jong" best breed.

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Het is ongeveer kwart over 10 in de uitzending.

 

Toch even omhoog kicken,nog een dik uurtje en we kunnen Wouter wijze woorden horen praten over hoe leuk het is op HL!

 

Danny

Link naar reactie

Dank voor alle leuke reacties, ook via de PM. Het was voor ons een bliksembezoek, al is een kwartier lang op de nationale radio enorm lang. Het was de studio in, praatje doen in de microfoon en dan Paul snel een handje geven en weer plaats maken voor de volgende gast. Verder valt er niet zo veel aan toe te voegen, de link staat eventueel hier boven. ;D Dank je, Wouter.

Link naar reactie

Gisteren 2 keer in de media gehad met betrekking tot mijn wereldrecordpoging massage, en een maandje eerder in het Dagblad van het Noorden.

 

Eerst 's middags in het programma WeekendRick op radio Veronica.

 

Daarna kon ik alsnog de auto in stappen en doorrijden naar Hilversum, waar ik te gast was bij het radioprogramma High Tea op Radio2. Deze is op de Webcam stream vanaf minuut 36:30 ongeveer te volgen.

 

Persoonlijk vond ik het telefonisch interview beter, omdat ik daar beter kon uitleggen wat fibromyalgie (een soort van spierreuma dat plaatsvind in de spieren en aanhechtingen van spieren) is, wat het probleem is en waarom het belangrijk is dat mensen moeten weten wat voor vervelende aandoening het is en dat de weg tot een diagnose momenteel heel lang is zonder behandelmogelijkheden.

Link naar reactie

Vorige week een omstuimige week gehad wat betreft de media rondom het wereldrecord massage.

 

Dinsdag liep ik over de Promotiedagen Noord-Nederland waar de omroep Simone FM een studio hadden ingericht. Gezien ik de mensen kende uit eerdere items, een praatje gemaakt en spontaan een interview aan het einde van de dag gepland op de beurs om nog even aandacht voor het wereldrecord massage te vragen.

 

Woensdag stond er een artikel van ongeveer een A5-je in het Dagblad van het Noorden.

 

Donderdag stond er een mini-artikel in de Groninger Gezinsbode.

 

Voor deze week staat er ook wat groots weer in petto.

 

Woensdag heb ik eerst een radio-interview met de lokale omroep OOG ergens tussen 12.00 en 13.00 uur

 

Donderdag zal ik ergens tussen 11.30 uur en 12.00 uur bij KoffieMAX op Nederland 1 een stoelmassage geven en tevens aandacht vragen voor het wereldrecord massage.

 

Dit alles omdat er vooral nog mensen 's nachts nodig zijn en maar niet vol komt.

 

21 november is de peildatum; dan ga ik definitief beslissen of het een go of no-go word om het record door te kunnen laten gaan.

Link naar reactie

Leuk initiatief Romano, ik had er ook al hier en daar in de media over gelezen! Alleen jammer dat de poging plaatsvindt in Groningen in plaats van wat centraler in het land; ik zou bijvoorbeeld best een plekje in de nacht willen nemen, maar om nou midden in de nacht 2 x 2,5 uur te rijden voor een massage gaat weer net iets te ver.

Link naar reactie

Oeh, kijk, ik ben ineens de media, lol.

 

Deze stuk een collaboratie (wat dan anders van de cowerkers?) tussen mijzelf en een kennis, over Cowerken en Incubators (is dat broedplaatsen?)

Snel en eenvoudig bedrijfshuisvesting, waar de ruimte aan je werk past, en niet andersom. Wij zijn aan het delen. En het is geweldig. http://www.registratie-adres.nl

 

Een professioneel, verwelkomen coworking gemeenschap Treat it like your own. It is. http://www.kamer52.nl

Link naar reactie

Donderdag zal ik ergens tussen 11.30 uur en 12.00 uur bij KoffieMAX op Nederland 1 een stoelmassage geven en tevens aandacht vragen voor het wereldrecord massage.

Hierbij meld ik me als "slachtoffer" ;D van Romano's multi-cross-channel-media-online/offline-mix-strategie (scoort ook aardig bij digitaal scrabble).

 

Romano heeft iets getwittert, wat vervolgens land in mijn Linkedin-update's, waardoor ik voor het eerst in mijn leven naar KoffieMax kijk (een ijkpunt in mijn leven) ...

 

Romano chapeau voor je dadendrang!

 

Nu je goed weet hoe je bij de media binnenkomt, kun je je inhoudelijke boodschap verder gaan ontwikkelen. Ik wens je veel succes bij het bereiken van de juiste aandacht.

Link naar reactie

Donderdag zal ik ergens tussen 11.30 uur en 12.00 uur bij KoffieMAX op Nederland 1 een stoelmassage geven en tevens aandacht vragen voor het wereldrecord massage.

Hierbij meld ik me als "slachtoffer" ;D van Romano's multi-cross-channel-media-online/offline-mix-strategie (scoort ook aardig bij digitaal scrabble).

 

Romano heeft iets getwittert, wat vervolgens land in mijn Linkedin-update's, waardoor ik voor het eerst in mijn leven naar KoffieMax kijk (een ijkpunt in mijn leven) ...

 

Romano chapeau voor je dadendrang!

 

Nu je goed weet hoe je bij de media binnenkomt, kun je je inhoudelijke boodschap verder gaan ontwikkelen. Ik wens je veel succes bij het bereiken van de juiste aandacht.

 

En voor wie het gemist heeft; http://gemi.st/13367384

 

Vond het zelf erg leuk om eens te doen, en als ik het terugkijk, was de presentatie niet onaardig. Alleen jammer dat ik mijn bedrijfsnaam moest afplakken i.v.m. sluipreclame en dat schijnt niet te mogen ;)

Link naar reactie

Gistermiddag een telefoontje gekregen van Marktplaats, of ik zin had om mee te doen met "Krabbe staat op straat."

 

Ik kreeg de bijzonderheden per mail toegestuurd, en na een positieve reactie van mij, werd ik vanmiddag toch blij gemaakt met de bevestiging.

 

Volgende week zijn de tv opnamen en de uitzending wordt vlak voor de Kerst uitgezonden.

 

Het programma wordt gesponsord door MP en ik adverteer op MP.

En ook hier is sluikreclame niet toegestaan in de uitzending.

 

Echt spannend.

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 173 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.