Ik ben benieuwd hoe jullie hier tegen aankijken en of jullie een oplossing weten.
Wekelijks, soms dagelijks, worden wij 'lastig gevallen' door bedrijven, telefonisch maar ook aan de deur, die iets aan ons willen verkopen.
Telefonisch veel door de bekende namen. Maar tegenwoordig komen ze vaker aan de deur. Met name Verisure is soms 2x per week! aan het aanbellen.
Elke keer weer of wij een alarmsysteem willen aanschaffen. Het bordje van onze huidige alarmsysteemprovider wordt volledig genegeerd. Want is het niet ook wat voor thuis.
Het klinkt klein en onbenullig maar het valt op en levert irritatie op bij mijn werknemers. Ze worden gestoord in de werkzaamheden en het is ook vervelend om continue maar telkens nee nee nee te zeggen. Ik heb al getracht contact te krijgen met Verisure maar dat levert uiteraard niets op. Iemand anders een suggestie?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
patmaniak
patmaniak
Ik ben benieuwd hoe jullie hier tegen aankijken en of jullie een oplossing weten.
Wekelijks, soms dagelijks, worden wij 'lastig gevallen' door bedrijven, telefonisch maar ook aan de deur, die iets aan ons willen verkopen.
Telefonisch veel door de bekende namen. Maar tegenwoordig komen ze vaker aan de deur. Met name Verisure is soms 2x per week! aan het aanbellen.
Elke keer weer of wij een alarmsysteem willen aanschaffen. Het bordje van onze huidige alarmsysteemprovider wordt volledig genegeerd. Want is het niet ook wat voor thuis.
Het klinkt klein en onbenullig maar het valt op en levert irritatie op bij mijn werknemers. Ze worden gestoord in de werkzaamheden en het is ook vervelend om continue maar telkens nee nee nee te zeggen. Ik heb al getracht contact te krijgen met Verisure maar dat levert uiteraard niets op. Iemand anders een suggestie?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76488-zakelijke-colportage-is-er-iets-tegen-te-doen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen