Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
PaulGo
In deze thread kunnen bezoekers en deelnemers alle voorlopige resultaten melden ( nieuwe deals, klanten, contacten met investeerders onderwijsinstellingen enz) t.g.v. de beurs Holland Innovation. Voor ons was Holland Innovation een geslaagd en informatief evenement. Hoe zijn de overige ervaringen?
Mijn zakenpartner en een relatie hadden een stand gehuurd voor de andere uitvindingen en stimuleerden mij om ook wat van het nieuwe 3D fotoprintsysteem Dimensor te laten zien. Dit programma is nog in de beta-fase, en de webshop wordt nu gemaakt, dus ik wou eigenlijk tot volgend jaar wachten. Echter er waren al behoorlijk wat enthousiaste bezoekers uit binnen en buitenland, die het een erg leuk produkt vonden en het wilden kopen. Grafisch ontwerpers en designers sprak het het meeste aan. Deze doelgroep had ik al in gedachten. Maar dankzij Holland Innovation hadden wij een heel goede marktverkenning. Daar ligt ook het addertje onder het gras. Grafisch designers gebruiken over het algemeen Macintosh computers en geen Windows. Ook staan o.h.a. de Macintosh gebruikers veel meer open voor innovaties en gadgets dan Windows gebruikers. Ons programma is een Windows-programma. Al maanden geleden had ik het met de programmeur over een Mac versie, maar dat is volgens hem een hele operatie. Gevolg de prijs moet omhoog voor deze professionele doelgroep. Of is er nog een ander technische oplossing naast de bekende emulatie programmas?