Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
r.i.p. Ruben van den Oord
Een ideetje voor HL2.0: De laatste tijd zien ik regelmatig topics gestart door iemand die zich twee minuten daarvoor heeft ingeschreven en je daarna nooit meer terug ziet. Ook first-time posters met antwoorden op topics met zinsneden als "je hebt mijn interesse gewekt", "daar wil ik wel meer over weten", "ik kan je daar wel bij helpen, PM me maar" etc.
Ik krijg het gevoel dat HL de laatste tijd een hoop "leechers" aantrekt. Wel profiteren van het forum, zonder te geven. Is het een idee om in het nieuwe forum een module in te bouwen dat je pas een topic mag starten als je minstens 3 zinnige antwoorden hebt gegeven (naar beoordeling admins/mods). Daarnaast zou je mischien pas mogen antwoorden op topics als je je eerste netjes hebt voorgesteld. Ik snap dat sommigen anoniem willen blijven, maar je kunt toch wel een hoop vertellen over jezelf zonder naam en rugnummer prijs te geven? Dit bij voorkeur in een zelfgeschreven stuk tekst, niet in een formulier.
Natuurlijk moet HL toegankelijk blijven voor iedere serieueze (aankomend) ondernemer, maar wellicht wodt de drempel hierdoor ietsje hoger voor studenten en aandachtvragers.
In Memoriam - Ruben van den Oord