Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
..
Hey Allemaal,
Allereerst wil ik zeggen dat ik niet echt goed wist waar ik dit kwijt kon, vandaar dat ik het hier heb geplaatst. Als mijn topic verkeerd staat, mag hij natuurlijk verplaatst worden.
Ik zit op dit moment erg na te denken om een eigen t shirt business te beginnen.
Doelgroep Jongeren ( eventueel kids )
Type shirts worden kwaliteits shirts met leuke opdruk, bijv. cartoon of leuke tekst.
Ik kan aan goedkope shirts komen en ook aan goedkope drukkosten.
Maar is er nog wel markt hiervoor? Is het nog wel mogelijk om hoog in de zoekmachines te komen met zo'n site. Zou affiliate worden veel kunnen uitmaken?
Graag hoor ik van jullie wat jullie denken/vinden. Mochten jullie nog leuke ideeen hebben oid, hoor ik het graag natuurlijk!
[titel aangepast - mod]
....