Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Mee eens, maar we willen ons het recht voorbehouden om eventueel in de toekomst ook andere services te gebruiken

 

Ok, klinkt logisch maar dan moet je in de omschrijving niet deze tekst zetten:

 

Higherlevel.nl maakt géén gebruik van andere cookies zoals cookies van advertentiebedrijven of andere externe partijen.

 

Vette tekst staat ook zo in de omschrijving. Daarnaast vind ik de laatste regel in de omschrijving ook wat krom:

Met het accorderen middels onderstaande knop ga je akkoord met het ontvangen van alle cookies die nodig zijn om Higherlevel.nl optimaal te laten werken.

 

Functionele cookies laten de site optimaal werken. Tracking cookies, en veel andere cookies van derden, hebben geen (directe) invloed op de werking van de website.

 

Maak er dan iets van als:

 

Daarnaast maakt Higherlevel gebruik van functionaliteit van websites van derden zoals voor een afbeelding van uw website in uw profiel en youtube voor het embedden van videos. Deze diensten kunnen gebruik maken van cookies.

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1450

Als ik in tijdens het bewerken van "mijn profiel" schakel naar de pagina "voorkeuren" word standaard het veld "Wachtwoord aanpassen" gevuld met het huidige wachtwoord

 

dat is onhandig omdat ik meestal niet op die pagina kom om mijn wachtwoord te veranderen maar om een bepaald board aan of uit te zetten.

 

daarnaast is het inconsistent met de andere pagina's waar altijd het veld "Huidig wachtwoord" word voorgevuld.

Link naar reactie

Ik werk niet heel veel met Chrome, vanavond toevallig wel en wilde even tussendoor HL bekijken. Bij mij komt HL echter helemaal niet tevoorschijn. Geen foutmelding of iets dergelijks maar het scherm blijft gewoon grijs.

 

Voor mij is het geen probleem (gebruik wel een andere browser), maar meld het maar even voor de zekerheid.

 

[edit] dan zal het wel aan mijn browser of instellingen liggen, weet ik dat ook weer ;)

screenshot_HL_Chrome.thumb.jpg.54ea49791e36ff11e24ea7fa156a1019.jpg

Marketing & Communicatie

Link naar reactie

Nadat iemand zijn nickname heeft veranderd, hebben al zijn berichten tot dan, die hij na het eerste schrijven veranderd heeft, het volgende:

« Laatste verandering: 30 september 2012, 13:10 door Jeroen Bakker »

 

 

Nee hoor, die betreffende berichten zijn daadwerkelijk voor het laatst aangepast door Jeroen. Bij berichten die door jou ( als laatste ) zijn aangepast staat "aangepast door" + de forumnaam die je had op het moment van aanpassing. Dat is gewone tekst, geen variabele, en wijzigt dus ook niet mee bij het wijzigen van een forumnaam, idem bij het vermelden van de forumnaam bij citaten.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Toch wel.

 

Ik kijk vaak genoeg mijn eigen berichten terug, en nu ik mijn nickname veranderd heb zie ik dit overal staan:

 

« Laatste verandering: 30 september 2012, 13:10 door XiaoDi »

 

Het valt mij op omdat ik vaak mijn berichten aanpas, en terugkijk, en ik nooit de optie aanvink om dit te laten zien.

Link naar reactie

Ter demonstratie heb ik net mijn nickname weer veranderd en zie je dus ook in de 2 bovenstaande berichten weer hetzelfde. Zoals ook in een groot gedeelte van mijn 1000+ eerdere berichten.

 

Het zal misschien er mee te maken hebben dat als een bericht door iemand anders, zoals een moderator, wordt aangepast de optie om dit te laten zien standaard aanstaat.

 

...Het is wellicht geen variabele, en wellicht standaard zichtbaar voor moderators, maar niet standaard zichtbaar voor gebruikers.

Link naar reactie

Je hebt de berichten zelf aangepast nadat je ze geplaatst hebt. Normaal gesproken is het niet zichtbaar als een bericht later aangepast is door de auteur zelf.

 

Ik vermoed dat dit wel zichtbaar wordt nadat een nickname gewijzigd is omdat het systeem kijkt of het bericht is aangepast door iemand anders dan de auteur zelf. Op het moment dat je je naam wijzigt is de naam van diegene die het bericht het laatst gewijzigd heeft niet gelijk aan de naam van de auteur en wordt deze melding dus zichtbaar.

Link naar reactie

Hij is al veel vaker voorbij gekomen, maar de realiteit laat meerdere keren per week of dag zien, dat zwarte letters op een grijze achtergrond niet opgemerkt wordt.

 

Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oudere topics reageren wanneer je een relevante bijdrage hebt.
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 93 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.