Volgens mij is het wel goed om kleine yes momenten in te bouwen in je business, toch? Ik heb een stuk of 400 unit tests, en iedere keer dat die allemaal groen worden, ben ik toch ff blij :-)

[Mod edit: titel ververst na samenvoegen van nieuwe posts ]

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16442-ondernemers-met-kleine-yes-momenten/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

• 0

Green Jump is goedgekeurd door Flavourites. Ik heb van meerdere webwinkel begrepen dat dit een positieve invloed heeft op de omzetontwikkeling dus ben er blij mee!

• 0

Voor ons een yes-moment oftewel high-five gevoel.

Na een lange opstartfase van voorbereiding en onderzoek hebben wij deze week de eerste opdracht binnen voor ons concept (opportunity scan)

Darwin's claim is true now more then ever: it is neither the strongest of species nor the most intelligent that survives; it is the one that is most adaptable to change.

www.gloconsol.com

• 0

Leuk onderschrift heb je. ;D

Thanks, dat is weer een yes-moment erbij ;)

Darwin's claim is true now more then ever: it is neither the strongest of species nor the most intelligent that survives; it is the one that is most adaptable to change.

www.gloconsol.com

• 1

En ik heb er ook eentje, free publicity in de Groter Groeien. Vorige maand stonden we er ook in en nu weer. Extra leuk, met een foto van mijn dochtertje (met het product).

Groter_Groeien_11_Klean_Kanteen_small.thumb.jpg.76524c166ae1b9ea5ff6f2cc777c1324.jpg

• 0

Zojuist koopcontract voor ons eerste huisje getekend!

(In Zuid-Limburg met fantastisch uitzicht! :), nu de financiering nog...)

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

• 1

Begin dit jaar heb ik samen met een partner een Europese communitywebsite opgezet voor zeldzame aandoeningen. De zogenaamde orphan diseases. Het is voor een klein groepje mensen best een groot project en mijn bemoeienis in de dit project was mede de reden waarom ik wat afstand nam tot Higherlevel.

Het doel van ons platform is om patiënten, artsen en hopelijk ook onderzoekers naar ons kennis en community platform te trekken zodat die weinige informatie die er is in ieder geval kan worden gedeeld. Het idee is ook dat patiënten op deze manier bereikbaar zijn voor onderzoek, normaal is er geen andere mogelijkheid voor onderzoekers om deze te vinden juist vanwege die zeldzaamheid van de aandoening. Om je een idee te geven, we hebben het over aandoeningen die bij slechts 50- 100 mensen in Nederland voorkomen.

Een klein yes moment had ik zojuist toen er een informatie verzoek binnen kwam via de email van een Belgische onderzoeker die graag iets wil weten over het gebruik van bepaalde test methoden waarnaar hij onderzoek wil gaan doen. Het is voo rmij een bevestiging dat onze visie klopt en in die zin ook een succesje dat veel eerder komt dan ik had verwacht.

• 0
vrijdag een leuke order gescoord en maandag hoor ik of ze nog meer nodig hebben.

dacht al dat het niks meer werd maar zojuist het verlossende mailtje binnen. moet alleen wel 5 oktober leveren, omdat er nogal wat arbeid in gaat zitten wordt dat wel even pezen.

• 0

Vandaag een nieuwe site in de lucht gehengeld.... best goed gelukt al zeg ik het zelf... ook zijn we met een aantal heel goede partners in gesprek.

Voor de liefhebber... QuestConsulting. Maar pas op, de inkt is nog nat!!

• 0

@Stefan O ziet er goed uit, ben benieuwd!!!

@Nico, helemaal super! Precies wat je wilde, mooi!

@Johannes: gefeliciteerd met je huis!

• 0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar