• 1

Ondernemers met kleine yes momenten.

Aanbevolen berichten

  • 0

Voor ons een yes-moment oftewel high-five gevoel.

 

Na een lange opstartfase van voorbereiding en onderzoek hebben wij deze week de eerste opdracht binnen voor ons concept (opportunity scan)

 

 

Darwin's claim is true now more then ever: it is neither the strongest of species nor the most intelligent that survives; it is the one that is most adaptable to change.

 

www.gloconsol.com

Link naar reactie
  • 1

Begin dit jaar heb ik samen met een partner een Europese communitywebsite opgezet voor zeldzame aandoeningen. De zogenaamde orphan diseases. Het is voor een klein groepje mensen best een groot project en mijn bemoeienis in de dit project was mede de reden waarom ik wat afstand nam tot Higherlevel.

 

Het doel van ons platform is om patiënten, artsen en hopelijk ook onderzoekers naar ons kennis en community platform te trekken zodat die weinige informatie die er is in ieder geval kan worden gedeeld. Het idee is ook dat patiënten op deze manier bereikbaar zijn voor onderzoek, normaal is er geen andere mogelijkheid voor onderzoekers om deze te vinden juist vanwege die zeldzaamheid van de aandoening. Om je een idee te geven, we hebben het over aandoeningen die bij slechts 50- 100 mensen in Nederland voorkomen.

 

Een klein yes moment had ik zojuist toen er een informatie verzoek binnen kwam via de email van een Belgische onderzoeker die graag iets wil weten over het gebruik van bepaalde test methoden waarnaar hij onderzoek wil gaan doen. Het is voo rmij een bevestiging dat onze visie klopt en in die zin ook een succesje dat veel eerder komt dan ik had verwacht.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 107 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.