• 1

Ondernemers met kleine yes momenten.

Aanbevolen berichten

  • 0

Eindelijk een onderzoek binnen mijn branche: modelauto verkoop. Ondervraagd zijn zowel verzamelaars als retailers.

Gepubliceerd in Auto in Miniatuur (te koop bij iedere Bruna).

 

Heerlijk te lezen en een schat aan info, alhoewel het nog wel wat gedetailleerder zou mogen zijn! Veel bevestigingen van 'gevoelens' maar ook eye openers! Eigenlijk een grote YES, maar ja, ik heb alleen maar een vragenlijstje ingevuld..,

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

:(

 

Twee uur later al weer gezakt naar onderaan de eerste pagina...

 

Typisch

 

Google met de term 'ledscherm huren'!

 

 

Ik zie google wel vragen bedoelde u "Led scherm huren" Ledschermen niet aan elkaar.

Ook bij gewoon ledscherm vraagt google bedoelde u "led scherm"?

Ik zou dus ook led scherm in je keywords opnemen.

Misschien zit ik er naast, ben zeker geen SEO expert, maar viel mij op.

 

 

succes en Gr Henk.

Link naar reactie
  • 0

Gisteren een klein yes-momentje ;D

 

Belde een of ander interet marketingbureau op om door te geven dat wij slecht vindbaar waren bij Google en dat zij ons wel konden helpen met onze adwords campagne. Na een heel verhaal bleek dat ze haar huiswerk echt heel slecht gedaan had.

 

Ze kwam met een lijstje keywords die totaal niet relevant zijn. Op deze keywords zijn wij niet te vinden in Adwords volgens deze mevrouw. Nee dat klopt, weinig zoekvolume en geen relevantie! Tevens had ze een aantal keywords waarbij wij nota bene op 1 in de organische lijst van Google. Hierop moesten wij ook maar even adwords voor gebruiken. Ja daaaaaaaag!

 

Heb deze overigens wel vriendelijke mevrouw aangegeven dat ze beter haar huiswerk moet doen en wij geen interesse hebben! ;D Als je dan aqcuisitie doet zorg er dan wel voor dat je je huiswerk goed gedaan hebt. Deze mevrouw wist werkelijk niet meer wat ze moest zeggen aan het einde van het gesprek.

 

Was wel een klein yes momentje!

Link naar reactie
  • 0

@dave1

 

LOL!

 

Nou mijn klein yes momentje... Net een emailtje gekregen van een band waar ik al vanaf mijn jeugd fan van ben of ik hun internationale webwinkel wil bouwen... ehm... nou... ik weet het niet hoor.... natuurlijk wil ik dat!!!!

 

 

Dat allemaal door een mailtje dat ik per ongeluk had gestuurd vanaf mijn zakelijke email account om te informeren naar een DVD release datum...

 

If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl

Link naar reactie
  • 0

Gefeliciteerd Christine, denk zeker dat het een yes momentje is... het haalt iig een stuk financiële druk weg waardoor je je meer kan focussen op het ondernemerschap.

 

@jeronimus

Helaas mag nog niets zeggen... (non disclosure agreement)

 

't Is voor een band uit mijn jeugd... (begin tachtiger jaren hard rock band die zoals nu normaal is weer bij elkaar is)

Maar geen mainstream band... dus je kent de band waarschijnlijk niet eens... maar voor mij is het een hele eer... :D

 

edit: na het zien van je'n site zou je ze toch kunnen kennen... maar ja... mag nog niets zeggen tot dat a) de site klaar is of b) de deal niet door gaat...

If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl

Link naar reactie
  • 2

Soms heb je zo'n dag dat iets dat heel klein is je een gelukkig gevoel geeft. Naast mijn onderneming werk ik als vrijwilliger op de dierenambulance en soms heb je van die meldingen waar je eigenlijk niets mee kunt / mag. Vanavond had ik er zo een van iemand die een loslopende geit uit het verkeer had gehaald en bij de politie geen gehoor kreeg. Hij kon de geit niet zelf houden en was al uren op zoek naar een oplossing, overwoog zelfs om de geit maar weer op straat los te laten.

Uiteindelijk kwam hij bij de dierenambulance terecht. Tsja, formeel mogen wij geen geiten vervoeren zonder vergunning en vindt op tweede kerstdag maar eens een opvangadres... Als het dan toch lukt om iets te regelen zodat de geit rustig op stal kan staan in afwachting van andere huisvesting geeft dat een lekker gevoel. En wat betreft het niet mogen vervoeren, soms moet je regeltjes maar aan je laars lappen en een smoes verzinnen als je wordt aangehouden "Een geit agent?? Hebt u gedronken of zo? Ik heb toch echt een hond opgehaald!" Helaas kun je een geit niet zo snel leren blaffen maar alles is probleemloos verlopen en de geit staat droog en met het juiste voer gelukkig te zijn.

Die yes momenten komen dus niet alleen uit het ondernemen en dat is ook wel eens leuk!

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
  • 0

Leuk om te lezen Marjan. Uiteindelijk gaat het toch om de gezondheid van de geit. Daar mag best een keer de regels aan de laars gelapt voor worden, zeker met kerst. :)

 

Afgelopen week ook een klein 'Yess'-momentje meegemaakt. Als webdesigner had ik behoefte aan een partnerbedrijf waar ik mee kon samenwerken voor de techniek achter de websites. Toevallig bleek ik zo'n developer in mijn vriendengroep te hebben. Na een goed gesprek besloten om de komende maanden intensief samen te werken. Bied mij veel mogelijkheden om mijn sites ingewikkelder te kunnen ontwerpen, wat de kwaliteit ten goede komt. :)

http://www.adfactor.nl - Sponsored content & display advertising
Link naar reactie
  • 0

Las vandaag pas een stukje uit het juryrapport van Dutch Bloggies 2009. In de categorie Gezondheid en Sport zaten we bij de laatste groep genomineerden. We hebben niet gewonnen maar zijn wel genoemd. Super leuk:

 

Jurylid Wouter van Amerongen las het juryrapport voor:

 

Het aantal blogs over gezondheid en sport is oneindig. Op het gebied van gezondheid vond de jury Greenjump en Suikerwijzer origineel en actueel. Toch werden wij dit jaar het meest gegrepen door de sportblogs.

 

Veel van die bloggers schrijven trots over hun sportprestaties en delen zo met andere bloggers die trots zijn op hun prestaties. Hardlopers, voetbalfans, fietsers en vele andere sporters schrijven met ongekende passie over hun dagelijkse inspanningen. Ze reageren op elkaar. Schrijven over elkaar. Adoreren elkaars prestaties en delen het leed bij falen. De blog maakt een collectieve beleving van individuele sporten mogelijk. Gelovigen onder elkaar.

 

Meestal is er geen verhaal. Zijn het stukjes die op zichzelf staan. Een verhaal maakt een blog interessanter voor de niet-gelovigen. Voor de anonieme surfer die geraakt wordt door een stukje en verder gaat lezen. Benieuwd is hoe het verder gaat en wat er vooraf ging.

 

Als geen ander heeft de winnaar van de categorie Gezondheid & Sport een verhaal gecreëerd waar ze zelf het middelpunt van is: starten met wielrennen op je 30e en proberen alsnog de top te bereiken. Haar weblog begint op het moment dat ze de keuze maakt tussen mountainbiken of wielrennen. Nu, een jaar later fietst ze mee in de wielerploeg van Leontien van Moorsel.

 

De Dutch Bloggie in de categorie Gezondheid & Sport gaat naar Marijn Fietst.

 

Link naar reactie
  • 1

En wat betreft het niet mogen vervoeren, soms moet je regeltjes maar aan je laars lappen en een smoes verzinnen als je wordt aangehouden

 

Je weet dat er een volledig vervoersverbond van geiten is in verband met de Q-Koorts?

 

Ik weet niet of het dan handig is om een geit waar je totaal niets van af weet te gaan vervoeren. Voor je het weet ben je verantwoordelijk voor dat de Q-Koorts zich verspreid en er duizenden dieren extra moeten worden afgemaakt. Daarnaast lijkt het me niet zo handig om op een openbaar forum te melden dat je als instelling de geldende voorschriften naast je neerlegd.

 

Link naar reactie
  • 1

Misschien je eerst even verdiepen in de informatie op de site van het Ministerie van LNV?

 

Of heb je liever dat deze hobbygeit door de straten blijft denderen? Wellicht vallen er dan meer doden in het verkeer dan er tot nu toe doden zijn gevallen door Q-koorts.

 

Het dichtstbijzijnde gebied waar Q-koorts is geconstateerd ligt hier hemelsbreed ca. 50 km vandaan en ik heb nog nooit een geit de Westerschelde zien overzwemmen!

 

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
  • 1

Mijn kleine yes moment had ik deze week. Ik kreeg het definitieve nieuwheidsonderzoek van mijn octrooiaanvraag

( www.tiller.eu ) binnen. En yes! alles bleek nieuw en bezat uitvindingshoogte.

Nu op zoek naar de landen waar het octrooi ook aangevraagd moet gaan worden. Heeft iemand suggesties?

 

groet herman

 

en allemaal prettige jaarwisseling en een goed 2010 gewenst!

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij is die 25 kilo zelfs een EU regel

 

en anders maken ze die er wel van.

 

 

Ik heb zelf ook een klein YES moment, een paar minuten zijn onze nieuwe baskasten binnen gekomen. Hierdoor kunnen we nog grotere klussen aan (of meerdere tegelijkertijd).

 

Het is een behoorlijke inverstering. Maar een aantal grote jongens zijn het afgelopen jaar falliet gegaan en komen er nieuwe klussen voor ons bij. Meer klussen betekend meer apparatuur....

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 130 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.