Volgens mij is het wel goed om kleine yes momenten in te bouwen in je business, toch? Ik heb een stuk of 400 unit tests, en iedere keer dat die allemaal groen worden, ben ik toch ff blij :-)

[Mod edit: titel ververst na samenvoegen van nieuwe posts ]

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16442-ondernemers-met-kleine-yes-momenten/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

• 10

Ook hier een Yes momentje ! Eindelijk lijkt men me gevonden te hebben, en de ene na de andere aanvraag komt binnen, soms meerderen op een dag.

Voor mij erg bijzonder, omdat het allemaal nog-net-niet-helemaal lekker van de grond wilde komen. Niet iedere aanvraag is een klant, met ik heb toch een scoringspercentage van 98% denk ik !

Morgen zelfs met 6 potentials een gesprek ! (in mijn specifieke geval zijn 6 potentials op een dag veel) Wanneer dat goed uitpakt, ga ik naar het grote Yes-moment !

• 9

Hallo allemaal,

de reden dat ik enige tijd afwezig ben geweest komt door m'n (on)gezondheid. En door die situatie kan ik nu, paradoxaal genoeg, wat meer schrijven op HL; ik zit ziek thuis.

Aanstaande maandag gaan ze weer met een slang door m'n strot naar binnen (de 4e keer in 2 maanden) om te bepalen wat ze aan mijn maagpijn moeten doen. Het is een k*t onderzoek (een endo-echografie), met helse pijnen maar ik neem het voor lief als ze de oorzaak maar vinden en die oplossen.

Mijn kleine YES-moment bestaat uit het feit dat de door mij gevreesde kanker slechts om een cyste blijkt te gaan volgens de heren en dames doktoren. Ik hoop dat ze gelijk hebben.

groet,

John

• 9

Jaren geleden begon ik te dromen van een eigen olielijn, met eigen etherische oliën onder mijn eigen naam en waarin ik mijn eigen aromacomposities kon gaan uitdragen. Al mijn oliën stel ik namelijk al jarenlang zelf samen met een basis olie. Afgelopen zaterdag kreeg ik de eerste order van etherische oliën al binnen en zojuist dan ook echt het persbericht verstuurd. In eerste instantie zal de olielijn in mijn eigen praktijk gebruikt worden, maar de "vervolg"-droom is dat de oliën in de detailhandel kan krijgen. Al met al is het voor mij een yes-moment; een stap verder in mijn (zakelijke) droom.

_MG_6377.thumb.JPG.a3e6af23fef518469d7fb4447e5546ff.JPG

• 6

"ik stop ermee...."

zei ik gisteren definief. Vandaag was de eerste dag zonder nicotine. Dat er nog vele mogen volgen. Ik duik erin voordat mijn handen teveel gaan trillen. Slaap lekker allemaal

• 6

Grotendeels dankzij een goede advocaat die voor me heeft onderhandeld ben ik nu eindelijk, na zeven jaar, af van de financiele gevolgen van een faillissement. Ik moest ABN Amro een flink bedrag betalen, maar nu kan de rest van mijn leven een aanvang nemen. Daar heb ik een fles mooie wijn voor opengemaakt :-)

• 5

Het is waarschijnlijk helemaal niet de bedoeling om mijn en dit soort moment hier te plaatsen, maar ik wil het gewoon aan iedereen laten weten.

Op maandag 14 spetember is onze mooie dochter Julliette Rosaley als nieuwe wereldburger er bij gekomen. Mama en Juul maken het uitstekend en pappa is super trots!

Ik kan de hele wereld aan (met een beetje hulp van jullie natuurlijk)

Alleen als je durft te delen, kan je ook vermenigvuldigen

http://www.linkedin.com/in/smitssander | twitter: sanderdsfinance

• 5

Tja,....ik plaats 'm toch maar in "Yes" in plaats van "Aaargh" :

De reden van lange tijd afwezigheid hier, is dat mijn huwelijk de druk van ondernemerschap, en de gevolgen daarvan wanneer het mis gaat, niet heeft kunnen doorstaan.

Wij hebben gezamelijk besloten er na 15 jaar en veel persoonlijke ellende er een punt achter te zetten.

Waarom toch een "Yes" ? Omdat we samen er proberen uit te komen, ik komende vrijdag waarschijnlijk al een nieuwe woning heb, en ik me verheug op de ontplooiing van mijn bedrijf, waar ik me nu 1000% voor kan inzetten !

• 5

De eerste Tiller in Japan verkocht!

Maandag wordt er door ons (Tiller bv en fabrikant Matadorbv) een persconferentie op de nederlandse ambassade in Japan gegeven aan de vakpers. Hierbij zijn ook potentiele importeurs/resellers en een aantal potentiele grote klanten uitgenodigd.

Nog vóór de presentatie heeft er een groot handelshuis/schaartafelfabrikant zich aangemeld en een Tiller gekocht. Ze waren zo enthousiast dat ze niet wilden wachten. Als dit zo gaat wordt het daar nog wel wat.

• 5

Afhankelijk van de mate waarin je fan van ze bent is dit een klein of een heeeeel klein yesmomentje:

We staan op de cover van......

NS_SchoolAgenda.jpg

dé Nick & Simon Schoolagenda

Althans...onze lockers ;)

• 5
(aangepast)

Zo, de laatste vrachtwagen met onderdelen vertrekt vandaag naar Bosnië. De laatste van 7 met mijn voormalige voorraad tractoronderdelen.

Ik ben na 40 jaar gestopt met de handel in tractoren en onderdelen omdat ik er geen opvolger voor heb. In Bosnië gaat een collega waar ik al jaren zaken mee doe er mee verder.

Ik ga me nu volledig concentreren op de productie en verkoop van hefmobielen. Mijn dochter en zoon zijn nu vaste medewerkers en de omzet groeit elk jaar met zo'n 30% Dit is wel een Yes moment vind ik.

Het stoppen van dat deel van mijn bedrijf valt me niet zwaar maar toch.

Het is wel in de zelfde week dat ik mijn zus ga begraven. Dit verdriet overschaduwt alles. Maar toch kan ik met een geluksgevoel terugkijken op de goede relatie met mijn zus. Hoe verdrietig ook, toch een Yes moment.

aangepast door herman van der helm
  • 4

Voor de "insiders" en mensen die goed tussen de regels door kunnen lezen....

Een afsluiting van een hoofdstuk :

Vandaag (eindelijk....) UIT geschreven bij KvK !!! ;)

Wordt vervolgd....

• 4

Voor velen lijkt het een klein succes, maar de rokers onder ons weten wel beter. Dus een kleine "yes" op privevlak:

Ik rook al 1 heel jaar niet meer ;D

Dat scheelt me 6930 sigaretten en bijna € 1.700,=

Normaal gesproken hoor je alle "stoppers" klagen over gewichtstoename, maar ik ben ook nog eens 4kgs afgevallen t.o.v. 1 jaar geleden. In dat jaar zit trouwens ook nog een toename tussen met 7kgs.

Ook mijn vrouw is een jaar geleden gestopt en ook zij houdt het vol. Dit alles terwijl we een slecht jaar draaien en zij vorige week ook nog eens ontslagen is (de 6e reorganisatie).

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

• 4

Ik had laatst 2 forse boetes binnen gekregen waarvan ik dus niet de schuldige/dader van was. 80 km te hard + 40 km te hard geflitst.

Iemand heeft dus de zelfde kentekens als 1 van mijn auto's en rijd als een idioot door heel NL. Enige verschil tussen die kenteken is dat bij mijn kenteken boven de streepje , een nummertje 1 staat.

Vandaag kwam de (geheime?) politie opeens opdagen bij mijn huis en liet mij foto's zien met de gestolen kentekens in de kofferbak van een andere auto(eigenaar van die auto wil ik ooit TEGENKOMEN!). De auto waarin de kentekens in de kofferbak lagen werd per direct in beslag genomen. En ik kreeg de melding dat ik geen zorgen meer hoefde te maken.

Zaken waren in het begin rustig maar nu heb ik iedere maand genoeg inkomsten om te overleven + een mooie bedrag die ik iedere maand aan de kant kan leggen.

Als ik de schuld kreeg van die 80 km te hard overtreding zou mijn rijbewijs ingevorderd worden waarna ik dus de zaak moest sluiten , want zonder rijbewijs kan ik de zaak niet runnen.

*zucht*

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

• 4

Vanmorgen Project Phoenix officieel bij de KvK ingeschreven.

Ik realiseer me eigenlijk nu pas dat dat best een yes momentje is omdat het een belangrijke volgende stap is in een reeks op weg naar echte oplossingen voor mensen met ernstige psychische problemen.

Hulp nodig? Stuur een pm.

• 4

Dat moet je eigenlijk wat breder uitmeten en serieus doen alsof je een sponsordeal hebt met PostNL Bijv. via de blog op je site. Daar live bijhouden hoeveel postbodes en in welke regio's ze met jouw sokken lopen. Kijken hoe snel je de directie bereid gevonden hebt om in te grijpen :D

• 4

Vandaag wel een ontzettend leuk mailtje ontvangen. Ik had me in december aangemeld om op 7 februari a.s. een gesprek te kunnen krijgen met één van de inkopers van de firma A.S. Watson (moederbedrijf van o.a. Trekpleister en Kruidvat), vandaag kreeg ik de definitieve bevestiging dat ik de 7e mag komen voor een kwartier gesprek met de inkopers en om verschillende monsters, alsmede achtergrond informatie van mijn producten te verstrekken. Ontzettend leuk en een nieuwe stap om mijn producten eventueel in de detailhandel te krijgen.

Ik heb me in elk geval voorgenomen: ongeacht of A.S. Watson de producten van de lijn Romano Sandee gaat opnemen of niet, ik ga er van "genieten" en mijn leermomenten eruit halen, want de ervaring kunnen ze me niet afnemen en wellicht hebben ze nog hele handige tips!

Nu nog een klein yes-momentje, ik hoop in elk geval wel dat dit een groot yes-moment mag gaan worden!

• 4

Ik post hier normaal nooit maar vanmorgen hoorde ik dat mijn nieuwste app live staat in de Apple App Store. Om geen reclame te maken zal ik hier geen link plaatsen maar reken maar dat dit voor mij een echt Yes momentje is. Prachtig begin van de week!

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

• 4

Nou vooruit, klein niet-zakelijk yesje dan - gewoon omdat het kan.

Vandaag precies 10 jaar lang elke dag 1,24 een berichtje hier geplaatst. Berichten in Off-topic tellen weliswaar niet mee, maar ik ben eigenlijk nooit off-topic, dus die laten voor wat het is. ;)

Bedankt voor alles, allemaal! :)

• 4

Yes!! Gistermiddag de handtekeningen gezet onder de overeenkomst voor ons nieuwe kantoor! Van een bovenverdieping op een niet al te representatief industrieterrein naar een volledig eigen locatie met weids uitzicht over agrarisch cultuurgebied in een voormalig schoolgebouw! Ergens eind deze zomer gaan we over, heb er erg veel zin in! :)

• 4
  • 4
  • 4

1 oktober 2008 - 1 oktober 2018

Vandaag 10 jaar Cosara !

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

Cosara_2008-2018.thumb.jpg.026a0f9d590e1e7c9a0e670463a59c8e.jpg

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

• 4
(aangepast)

Geplaatst: woensdag om 17:14 (aangepast)

Op 11-11-2018 om 20:35, henkh zei:

Balen, laat ik nou net op die dag "groot" nieuws hebben. ;D

Tja, en dan rij je morgen al  een week in een nieuwe auto. :classic_wink: En ja Mikky : stapje terug per januari gaat ook niet lukken.:classic_biggrin: Je kan wel een stuk luxer meerijden.:classic_smile:

nieuwe_auto.jpg

aangepast door henkh

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar