Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Romano Sandee
Hallo mede-HL-ers,
Nadat vandaag al bekend is geworden dat ik het Bedrijfsgezondheidsprogramma voor ZZP-ers lanceer en daarmee al wat media heb behaald, is daarbij ook een ander middel ingezet, namelijk mijn aanmelding voor de Sprout Challenger 50. Tijdens deze verkiezing word bepaald wie de grootste uitdager is van Nederland in het jaar 2008.
Waarom op mij stemmen?
Ik denk dat ik de grootste uitdager ben omdat ik een nieuw product op de markt zet, iets wat nog niet eerder is verschenen; namelijk het Bedrijfsgezondheidsprorgramma voor ZZP-ers. Dit unieke programma, dat uniek is in de gehele Benelux. Ik ga de uitdaging aan om dit product, zonder al te veel middelen op de markt te zetten en ben ervan overtuigd dat dit een kwalitatief goed product is waar idere ZZP-er wat aan heeft.
Wat maakt je beter dan je concurrent?
Concurrentie is er niet voor dit product, wat maakt mij dan wel beter?
* Het product waarmee ik kom is uniek en onderscheidend binnen de gehele Benelux
* Klanten kunnen preventief ingrijpen bij ziekten zoals diabetes of hart- en vaatziekten
* Het BGP biedt een alternatief voor dure arbeidsongeschiktheidsverzekeringen
* Het biedt verschillende mogelijkheden om uw gezondheid te bevorderen
* Klanten krijgen inzicht en overzicht over uw gezondheid
* Het pakket bevat een blok ontspanning dat u zeker nodig heeft als ZZP-er
* Het is een uitgebreid pakket tegen lage kosten
Al overtuigd?
Breng dan je stem uit op deze website.
Met gezonde groet,
Romano Sandee
Edit: Je kunt overigens 5 keer per IP adres per dag stemmen. Al een tijdje niet meer gestemd? Je mag best een tweede stem uitbrengen (A)
Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community