Aanbevolen berichten

Heeft iemand zich al aangemeld voor de organisatie van de volgende activiteit?

Ik meld me bij deze aan.

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21900-volgende-hl-bijeenkomst/
Delen op andere sites

Ik bedoelde dat ik me aanmeld als organisator ;D misschien was dat niet duidelijk.

Ik weet helemaal niks :) Misschien is er allang iemand mee bezig. Ik wacht maar even af tot er iemand komt vertellen of er al iemand aan de slag is :)

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

@Manon.... ik heb je een PM gestuurd. SUPER dat je wilt ondersteunen.

Ook JC Coolen heeft zich aangeboden als mede-oganisator.

De meeting zal, naar verwachting, in het 3e kwartaal van 2009 gehouden worden.

Uiteraard volgt meer informatie, zodra er meer hierover te melden is ;)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Wellicht eens een meeting die wat noordelijker ligt cq. centraler in Nederland? (a)

JCCoolen = Den Haag & Manon = omgeving Rotterdam

Ik gok op een BioBeachBeleving of zo in de Van Nelle Ontwerpfabriek 8)

Frans

Haha ja JS ik kan natuurlijk niet aankomen met een niet-bio experience ;D (wel hoor, net ook lekker gegeten in Kijkduin bij niet-bio Turk)

Van Nelle Fabriek? Heb je nog een grote zak geld over? ;) Deze locaties zijn echt heel erg kostbaar. Ik heb nog wel wat betere en leukere lokaties in gedachte. Zodat het ook nog betaalbaar blijft.

Uiteraard zijn suggesties altijd welkom.

Een kartwedstrijd houden misschien? ;D

@Manon.... ik heb je een PM gestuurd. SUPER dat je wilt ondersteunen.

Ook JC Coolen heeft zich aangeboden als mede-oganisator.

Mochten jullie nog een rechterhandje nodig hebben...... Het lijkt me super leuk jullie dan te ondersteunen ! :)

Marcel

Ik heb net even mijn licht opgestoken en er zijn wel heel wat leuke betaalbare locaties in rotterdam, van discotheek tot oude biosscoop en van evenementenhal tot stadion.

Wat ik wel al hoorde dat we moeten gaan opschieten, willen we in die maanden een ruimte huren, want het zijn drukke maanden.

nog eens even wat mensen proberen wakker te schudden... ;D

is er al wat nieuws betreffende de volgende HL meeting? Zeker omdat de (wellicht wat te optimistische) ambitie was dit nog in het 3e kwartaal te laten plaatsvinden?

k ben benieuwd..

groeten, ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Hoi,

Nadat ik heb aangegeven de organisatie op me te willen nemen, heb ik een mailtje gehad van ons aller opperhoofdin en die gaf aan dat we even moesten wachten omdat zij met een datum zou komen.

Groetjes, Manon

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

ambitie was dit nog in het 3e kwartaal te laten plaatsvinden?

Auwtzzzzzz.... dit moet laatste kwartaal zijn :-[

Shame on me! Maar ik had in mijn hoofd de overtuiging, maar door spontaniteit het verkeerde kwartaal.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Mocht er nog een keer een locatie nodig zijn, dan kan ik denk ik wel wat regelen bij YES!Delft. Een verzamelgebouw voor invoatieve & startende ondernemers, met een mooie business lounge: de perfecte locatie toch? ;)

Zit opde campus van de TU Delft, en als ik het vriendelijk vraag zijn er denk ik geen kosten voor huur, alleen voor een natje en droogje.

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar