Volgende HL bijeenkomst!

Aanbevolen berichten

Ik kan helaas mikky niet te pakken krijgen. Ben haar mobiele nummer kwijt en ik heb nog geen reactie gekregen op mijn email of pm.

 

Mikky zit een paar daagjes in Valencia, wanneer ze terug is zal ze vast snel reageren!

 

Dan zijn we elkaar net misgelopen...

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

misschien een hele rare vraag en wellicht heb ik gewoon niet (goed) gelezen maarre.... kan iemand me vertellen waarom Mikky zo'n belangrijke spil is om een bijeenkomst te organiseren? Ik bedoel, t is een schat, ze heeft de mooiste achternaam van allemaal, maar er zijn een aantal ondernemers op een forum die graag iets willen organiseren maar moeten wachten op ...."iets" van Mikky? ???

jee ben blij dat ze niet voor 10 maanden in Australië zit...... pffff plan een plaats en een datum, hoe moeilijk kan t zijn? als ik t onderschat hoor ik het wel he :)

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Voor zover ik weet heeft Mikky niet alleen de neuzen dezelfde kant op gekregen bij eerder meetings en wonderen verricht bij het organiseren maar ook voor sponsoring gezorgd door het MVEZ. Al met al wel het wachten waard.

 

Bovendien mag er wat mij betreft best wel wat tijd tussen de meetings zitten. Dan hebben we elkaar net wat meer te vertellen en een betere voorbereiding geeft altijd een beter resultaat. Nou ja, meestal dan.

Link naar reactie

misschien een hele rare vraag en wellicht heb ik gewoon niet (goed) gelezen maarre.... kan iemand me vertellen waarom Mikky zo'n belangrijke spil is om een bijeenkomst te organiseren?

 

Ik meen me te herinneren dat de vorige bijeenkomst gratis was? (althans voor de bezoekers)

 

Financiering kwam dus volgens mij van EZ. Mikky onderhoudt contacten met EZ, dus kan ik mij voorstellen dat ze om die reden in ieder geval een spil is.

En je kent het gezegde: "Wie betaalt....."

 

Maarre, aangezien ik er niet bij was, correct me if i'm wrong

Link naar reactie

Dat was ook inderdaad gratis. Was erg prettig inderdaad, wat niet wegneemt dat ik er best een aantal euro's voorover heb om gezellig een avondje te beleven met collegaforummers.. .

Als het gesponserd wordt is dat een leuke bijkomstigheid maar niet meer dan dat. Daarnaast hoeft het prikken van een datum en lokatie een eventuele sponsering toch niet in de weg te staan? correct me 2 if i'm wrong hoor. :)

is deze financiering dan overigens wel meegenomen in de begrotingscijfers voor 2010? ff vragen aan dhr Tang..

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Bar en gratis parkeren? Dat kan McDonalds zijn. En dan bedoel ik met bar niet de toog. ;)

 

Nee, zonder gekheid, kom maar met voorstellen. Altijd leuk als er wat te kiezen is. Maar mag het wat uitgewerkter Rene? Waar? Is er wat extra's? Het is leuk als je het ook over de omgeving kan hebben.

 

Een flinke zaal in ons ( Uitgeest) dorpshuis incl. een bar/toog met een groot ( iets van 60 plaatsen) parkeerterrein er tegen over.

Als extraatje kan ik wel topless bediening regelen ;D maar denk dat de dames dat niet zo leuk vinden.

Link naar reactie

Als extraatje kan ik wel topless bediening regelen ;D maar denk dat de dames dat niet zo leuk vinden.

dat ligt eraan; als je ook een paar binken met wasbord erbij regelt zal het wel meevallen... :P

 

Ik kom als junior ook graag naar de borrel als ik tenminste kan, ik zit nu eenmaal vast an mijn winkeluren

en vervanging is niet makkelijk.

 

gratis is uiteraard ook leuk, maar ik zou er best ook wel een bijdrage voor over hebben. :)

"zoek het maar uit"

Link naar reactie

Een flinke zaal in ons ( Uitgeest) dorpshuis incl. een bar/toog met een groot ( iets van 60 plaatsen) parkeerterrein er tegen over.

 

Een zaal of locatie is natuurlijk zo geregeld.... Ben nu toevallig kampeerboerderijen aan het zoeken voor een familie weekend. 2 avondjes googlen en mailen en het is rond. Maar laten we eerst de komende bijeenkomst afwachten, vóórdat we het al over de volgende gaan hebben.....

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Fantastisch om dit topic te volgen. Doe ik trouwens al sinds de start ervan. Dat ik niet reageer wil niet zeggen dat ik er niets mee doe. Het had ter geruststelling voor jullie handig geweest als ik eerder had reageerd, maar ik vond het zelf wel grappig om (zonder mijn inmenging) de reacties te lezen en het ongeduldige gedrag te accepteren.

 

Waarom ik de spil in dit soort happenings ben...? Dat is zo geboren. Als niemand er iets doet gebeurd er niets. En als ik niet snel met een datum kom, dan heb ik een aap op mijn schouders met een tros benanen genomen die door gorilla's wordt achterna gejaagd als men niet snel gevoed wordt ;D

 

En dat Jasper wederom mijn gsm-nummer kwijt is, vond ik in dit geval niet zo heel erg. Valencia was kort genoeg om HL even te vergeten 8)

Jasper ik bel je vanavond en dan kunnen we morgen alvast één banaan zonder schil uitdelen ;)

 

Maar back to business it is and mixing work with pleasure it will be.

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Mik, we zouden dit proces natuurlijk kunnen vergemakkelijken :

 

We zetten een hoeveelheid geld in een pot klaar. Mensen die een borrel willen organiseren, kunnen daar een aanspraak op doen.

 

Hoe hou je controle op de uitgaven? 1. Vraag iedereen die wil komen zijn/haar naam op HL te schrijven (bij Events) en uiteraard : foto's maken van de borrel ! Zo combineer je een paar dingen : Gezelligheid en leuke foto's en Zelforganiserend vermogen van de leden.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Zelforganiserend vermogen? Ehmmm... tsja... op de één of andere manier heeft iedereen sturing nodig. Ook HL.nl ;)

Daarnaast vind ik het ook altijd leuk om te organiseren en dan gaat sturing min of meer vanzelf.

Door een oproep hier hebben Jasper en Manon heel enthousiast gereageerd voor (mede)organiseren van de eerstvolgende bijeenkomst. En on going krijgen we ideeën en meedenkbrains van anderen. En door het (on)geduld is het HL-enthousiasme en de behoefte om elkaar te ontmoeten alleen maar gegroeid en dit topic niet afgezwakt. En dat is meer dan prettig om te ervaren.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

 

En dat Jasper wederom mijn gsm-nummer kwijt is, vond ik in dit geval niet zo heel erg. Valencia was kort genoeg om HL even te vergeten 8)

Jasper ik bel je vanavond en dan kunnen we morgen alvast één banaan zonder schil uitdelen ;)

 

Ik ben nooit zo goed in telefoonnummers onthouden of overzichtelijk werken. Het is minder erg dan vroeger, maar zodra ik het opschrijf ipv opsla op mijn pc of telefoon ben ik het binnen een week kwijt.

 

Ik hoop dat je een fijne vakantie heb gehad. En ik spreek je vanavond.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 90 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.