Zo nu en dan worden er op- en aanmerkingen, suggesties, commentaren e.d. geplaatst over dit forum. Daar waar relevant en interessant en (technisch) haalbaar wordt mede door jullie commentaren het forum bijgesteld.
Maar uiteraard ben ik ook nieuwsgierig naar jou als deelnemer. Wat bereik jij met dit forum?
Ook ben ik nieuwsgierig naar "wat wens je 'anders' in dit forum?".
Om daar inzicht in de krijgen, wordt gedurende 3 weken elke dag een vraag gesteld en/of stelling geplaatst. Ook hier geldt uiteraard dat, daar waar mogelijk, er ook daadwerkelijk iets met de antwoorden gedaan wordt.
Heb je zelf een opmerking/vraag m.b.t. dit forum, dan staat het je uiteraard vrij om die vraag te stellen en ter discussie te stellen aan anderen.
Alvast dank voor je medewerking !
En de eerste vraag is:
Op welke manier maakt dit forum het ondernemen voor je makkelijker?
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mikky Vrolijk
In Memoriam
Zo nu en dan worden er op- en aanmerkingen, suggesties, commentaren e.d. geplaatst over dit forum. Daar waar relevant en interessant en (technisch) haalbaar wordt mede door jullie commentaren het forum bijgesteld.
Maar uiteraard ben ik ook nieuwsgierig naar jou als deelnemer. Wat bereik jij met dit forum?
Ook ben ik nieuwsgierig naar "wat wens je 'anders' in dit forum?".
Om daar inzicht in de krijgen, wordt gedurende 3 weken elke dag een vraag gesteld en/of stelling geplaatst. Ook hier geldt uiteraard dat, daar waar mogelijk, er ook daadwerkelijk iets met de antwoorden gedaan wordt.
Heb je zelf een opmerking/vraag m.b.t. dit forum, dan staat het je uiteraard vrij om die vraag te stellen en ter discussie te stellen aan anderen.
Alvast dank voor je medewerking !
En de eerste vraag is:
Op welke manier maakt dit forum het ondernemen voor je makkelijker?
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !