• 0

INNOVATIENET on-line

www.innovatienet.nl is online. Dit is de tweede poging van EZ/Syntens om een ondernemersportal op te zetten. Dit keer voor slechts €4,2 mln.

 

Wat vinden jullie? :D, ::) of :'(

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Wat?! Shirts? Designs? (slaapstand off). Wees niet gevreesd, hulp is onderweg :) Ik zal voor vrijdag eens wat op papier.. eh, computer proberen te zetten.

 

Ja, ik dacht al, waar blijft ie nou :D

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Hmm, doe ook maar mee.. Worden er ook gordijnen van gemaakt? SenterNovem is tegenover mijn huis gevestigd en half EZ maakt zijn lunchrondje via de straat waar ik woon. Kan nog een leuk statement worden ;D

 

Wat dacht je van een heeeeeeeele grote XL? Met daarbij een HL sjaal om je schoorsteen en je huis staat er warmpjes bij. ;)

 

O ja, ik doe uiteraard ook mee: 3x maatje XL.

www.camelot-legal.nl

Link naar reactie
  • 0

 

Waarom moet HL eigenlijk gemarket worden? Competitie met andere (overheids)initiatieven lijkt me geen goed argument. Mijn forum is bigger than yours? Zo worden we de speelbal van allerlei politieke spelletjes. We kunnen beter naar de markt kijken dan naar Den Haag en andere instellingen.

 

T-shirts en caps zijn allemaal aardig, maar misschien is het beter eerst te denken voor te doen. En daarbij past enige zelfkritiek. Er hebben zich in de loop der tijd misschien 5000 mensen geregistreerd, maar daarvan is slechts een fractie actief. Een goeie analyse van de activiteit op dit forum, gerelateerd aan de doelstellingen, kon wel eens interessant zijn. Is dit werkelijk een forum voor technostarters?

 

HL is bovendien voor mensen met specifieke vragen zeer goed vindbaar. Dus actieve promotie is misschien helemaal zo belangrijk niet. Actieve promotie heeft pas zin als we weten in welke richting we dit forum willen ontwikkelen. En daar kun je allerlei redeneringen op loslaten. Om een voorbeeld te noemen: misschien is het merendeel van de actieve deelnemers en passieve lezers helemaal geen ondernemer, maar student of werknemer met vage plannen. Misschien moet het forum interessant gemaakt worden voor de 30/40/50 starter met iets meer bagage. T-shirts dragen daar niet zo zeer aan bij.

 

T'is maar een overweging. ;)

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Er hebben zich in de loop der tijd misschien 5000 mensen geregistreerd, maar daarvan is slechts een fractie actief. Een goeie analyse van de activiteit op dit forum, gerelateerd aan de doelstellingen, kon wel eens interessant zijn.

 

Misschien net als bij Hotmail een houdbaarheid aan registratie?

Als je b.v. drie maanden niet ingelogd hebt , krijg je nog zeg 2 maanden om opnieuw aan te melden met je huidige username.

Doe je dat niet dan vervalt je registratie, overignes moet uit de database wel te halen zijn hoe die verhoudingen precies liggen op dit moment.

Ik bedoel hoeveel dode accounts ertussen zitten.

 

 

Is dit werkelijk een forum voor technostarters?

 

Bedoel je dan het Pionier forum ?

En wat is eigenlijk een technostarter.

Iemand die het in het verlengde van zijn studie een bedrijf opzet (spinn off van een Universiteit) ?

Kijk eens bij de winnaars van ronde 1 van New Venture

 

Iemand die geheel op eigen benen een technisch georienteerd product ontwikkeld (en vermarkt) ?

 

En wat is dan technisch en waneer is iets vernieuwend ?

 

Misschien wat off topic maar ik ben toch wel benieuiwd hoe jullie hier tegenaan kijken

Link naar reactie
  • 0

 

Waarom moet HL eigenlijk gemarket worden? {..}. We kunnen beter naar de markt kijken dan naar Den Haag en andere instellingen.

 

Uhm..volgens mij waren we er over eens dat we nu niet naar Den Haag moeten kijken, maar puur naar HL als initiatief. Als wij denken dat dit een goed ding is, dan is het toch de moeite waard om dit goede ding bij meer mensen bekend te maken ?

 

Een goeie analyse van de activiteit op dit forum, {..}kon wel eens interessant zijn. Is dit werkelijk een forum voor technostarters?

 

Ik denk dat dit zowiezo handig is en nodig is. Het zal mij niet verbazen als er een hoop adviseurs/hulpen e.d. bij rondhangen. Verder zijn er : scholieren, studenten en....een hoop uitvinders en ondernemers.

Voor mijis dit allemaal goed, mits het percentage ondernemers dat geholpen wordt door deze info maar hoog genoeg blijft.

 

HL is bovendien voor mensen met specifieke vragen zeer goed vindbaar.

Dus actieve promotie is misschien helemaal zo belangrijk niet.

 

Geen idee waar je die info vandaan haalt ! Ik ben puur toevallig HL tegengekomen. Als je bovendien checkt bij Google wie naar HL linkt, dan wordt je er wel stil van : weinig tot geen ondernemingen, bijna geen MKB-sites.

Kortom : plenty werk nog te doen, willen we meer ondenemers in Nederland kunnen helpen. Voordeel : de "concurrentie" op gebied van hulp en info voor starters/ondernemers is zo dramatisch karig, dat HL snel een belangrijk plek kan krijgen.

 

Actieve promotie heeft pas zin als we weten in welke richting we dit forum willen ontwikkelen.

 

Helemaal eens. Als je het mij vraagt , kan dit simpel : de richting moet zijn : helpen van ondernemers. In het bijzonder : technostarters/innovatieve ondernemers.

 

Enne : Twalevel : bedankt voor je kritische noot, ik waardeer het erg dat je de discussie zo fundamenteel aanzwengelt.

 

Maarre : ik ben al behoorlijk enthousiast over de T-shirt designs ! :-*

Link naar reactie
  • 0

Hallo, zijn we allemaal in slaap gedommeld ;)

Er zijn allemaal nieuwjaarsboreels ,waar je in t shirt, sweather met cap naar toe kunt.

 

Waar zijn de T shirts ? :'(

 

Wachten we op een ontwerp ?

ALS er een klein budget is moeten we dan misschien gewoon aan iemand opdracht geven

En wat offertes voor het bedrukken aan gaan vragen ?

Link naar reactie
  • 0

Zeker zijn we niet in slaap gevallen !!

 

Maar Oud/Nieuw en andere heugelijke en minder heugelijke zaken zorgen even voor een kleine pauze. Ik heb mijn bevindingen naar Doubleart gemaild en gelukkig heeft hij naast info ook nog eens ervaring met het maken & bestellen en krijgen van T-shirts. Dus wacht nog heel even en alles kom' goe.

Link naar reactie
  • 0

:o Neeee hoor, Webwolff.

 

Zeg, on a different note...

We hebben ook nog steeds het InnovatieSquad op de plank liggen! Wat let ons om per kwartaal bij elkaar te komen en innovatie ter discussie te stellen?

We kunnen er hier wel over praten, maar wat gebeurt er als je mensen bij elkaar in een hok zet (proactieve mensen welteverstaan!)....?

Bevindingen kunnen gebundeld ter inzage worden ontsloten middels het Internet (dat is waar ze van houwe in Den Haag ;))

 

logoinnovatiesquad.gif.1b20212c7fbd9a60268436ef0d2c4543.gif

Link naar reactie
  • 0

yo weer terug van vakantie en vol positievo energio voor 2005!

 

Er is geen HL logo. Er zijn nog geen goede HL buttons en HL moet even een flinke schop onder zijn kont krijgen om naar het volgende niveau door te stomen :)

 

Dat zijn dingen welke we allemaal goed gezamenlijk kunnen doen. Het T-shirt probleem kunnen we volgens mij gemakkelijk met oplossen. Is er niet zo'n online t-shirt drukker welke ook de verkoop regelt (fresh cotton of iets dergelijks). We kunnen dan gemakkelijk wat merchandise maken (t-shirts, caps, handdoeken, enz) en deze via zo'n organisatie verkopen. De opbrengsten gaan naar de onafhankelijke HL-pot.

 

Qua technologie en up to date houden lijkt het me een goed idee om het gebruikers bestand op te schonen. We kunnen een hotmail achtig systeem wel implementeren denk ik (Jeroen?). Ook zouden we een mailing er uit kunnen doen om de inactieve leden wakker te schudden. Als ze niet wakker worden gaan ze exit. (ik denk dat we er ~3000 leden door kwijt gaan raken)

 

De nieuwsbrief... zullen we deze weer nieuw leven in blazen? If so, dan stel ik voor dat we de nieuwsbrief volledig user generated maken. Actieve gebruikers en hun bedrijven worden in het zonnetje gezet. Wat stats overzichten. En de top berichten van ieder specifiek forum. Er moet wel iemand zijn die het gehele process overziet. Het lijkt me leuk om dit een roterende functie te maken, de partij welke het op zich neemt kan zijn/haar bedrijf wat extra exposure geven.

 

Om de dingen goed te regelen zouden we een wiki kunnen maken met alle todos er in?

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Dit is ook een t shirt annex cap bedrukker niet te duur volgens mij

http://www.mainsales.nl/

 

Eigenlijk leent dit opwaarderen zich prima om eens een bijeenkomst te organiseren op korte termijn.

In een ander draadje heeft Nils het Nebib kantoor al aan geboden als locatie. ( @ Nils als je het niet wil dan zeg je het maar)

Als we nu eens nieuwjaarsborrel organiseren in combinatie met een brainstorm sessie over de veranderingen van higher level ?

Dan kunnen we op korte termijn gewoon knopen door hakken i.p.v. dat we ondanks goede bedoeling weinig verder komen.

 

Bijeenkomst eind week drie donderdag (20 jan.) of vrijdag (21 jan.) vanaf 16.00 uur tot 20,00?

Even een programma vast stellen met een voorzitter en gaan.

Bijdrage voor drank en een een hapje €7,5 of een buffetje om 18.00 uur € xx ?

 

Misschien moet higher level ook wat semi prof worden

Sponosors erbij, mensen die veel bijdragen iets leuks in het vooruitzicht (apple iPod ofzo)

Misschien kan de overheid een kleine bijdrage doen.

Verder denk ik dat organisaties binnen de overheid verplicht op dit forum aanwezig moeten zijn, en wel voor de forumleden. Ik denk aan belastingdienst, douane, maar ook deels gesubsidieerde instanties die een deel van hun subsidies op kunnen schroeven door hier punten te scoren.

 

Overigens kan het opschonen van het leden bestand ook betekenen dat mensen die enige tijd geleden afgehaakt zijn zich toch weer actief gaan bijdragen.

 

Wat regiobijeenkomsten betreft, Webwolff en ik willen iets dergelijks bij de NOVU nieuw leven inblazen, daar gaan we een formule voor bedenken die (mischien in gewijzigde vorm ) ook voor HL gebruikt kan worden.

 

Schieten maar ;D

 

Laten we een datum prikken !!!!!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.