Tiller genomineerd voor Accenture Innovation Award 2011

Aanbevolen berichten

Retired Mod     7,5k 1450

kom op mensen pas 2 pagina's reacties. Met 40000 HLers moet het binnen slepen van de winst toch een eitje zijn? ;D

Sorry, ik dacht dat je ook mocht stemmen zonder dat hier te melden ... :-\

 

haha mijn idee, ik ben (was) ook zo'n stille stemmer :)

Link naar reactie

Net mijn mailadres ingesteld op 'catch all' dus volgens mij kan ik nu naar 100k mailadressen op mijn eigen domein een stembevestiging sturen die allemaal op hetzelfde mailadres binnenkomen :)

 

Moet het nog even testen alleen :)

 

Let wel op dat je met een catch all waarschijnlijk een stuk meer spam binnen krijgt. Veel spammers sturen naar allerlei random namen per domein mail. Die krijg je dan allemaal binnen op je emailadres.

Aan het broeden op een nieuwe startup...

Link naar reactie

Klopt. Dit was bij "bij ons in de BV" van Jort Kelder ook zo. Toen had je stemmen via internet nodig om een finale plaats te bereiken. Daarna keek een jury ernaar.

Bij Accenture is het de publieksprijs "Blauwe Tulp" die via openbaar stemmen wordt bepaald.

Link naar reactie

Het is gewoon een slimme marketing actie van Accenture, die zien weer heel vaak hun naam genoemd worden doordat iedereen zijn kennissenkring loopt te mailen ;).

Klopt Arthur. Ik had eerlijk gezegd hiervoor ook nog niet van accenture gehoord.

Link naar reactie

Geweldig al die steun!

Kom net bij de jury vandaan. Zeer serieuze vragen werden er gesteld. Ze vonden het jammer dat de tijd (10 minuten) voor demonstratie, uitleg en vragen beantwoorden al zo snel voorbij was. Ik denk dat ik het goed heb kunnen overbrengen wat de mogelijkheden en onmogelijkheden van de Tiller in de markt kunnen zijn.

Tussendoor begreep ik dat er in totaal al meer dan 3500 kliks (stemmen) op alle kandidaten in totaal zijn uitgebracht. Nu maar hopen dat de helft hiervan voor ons is geweest :)

Wie het ook een goed idee vindt: tot 9 november kan er gestemd worden.

 

Link naar reactie

Herman,

 

We hadden reeds een stem uitgebracht voor dit geweldige apparaat, maar bij een bezoekje aan je site viel me op dat:

 

-geen link naar de stemming

-een linkje naar jezelf op deze pag. http://www.tiller.eu/product_7.html stopt op een Wordpress stilleven. Misschien kun je hier je presentatie zoals hier eerder genoemd etc. kwijt? Vindt de zoekerd ook leuk....

www.trailerplus.nl onderdelen voor aanhangers en boottrailers

Virtuele rondleiding in ons magazijn

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 98 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.