Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Se7en
Ik wil voor een ondernermers plan dat ik heb bedrijven benaderen die nog geen website hebben. Ik dacht dat heel simpel was door gewoon in de goudengids te kijken en dan de bedrijven die nog geen website hebben eruit te pikken. Maar helaas hebben 90% van de serieuze ondernemingen al een website en gaat het op deze manier niet echt snel.
Ik vraag me dus af of er niet een sneller manier is om aan contact gegevens te komen van ondernemingen uit een specifieke niche die nog geen website hebben? Ik weet dat in amerika hier bedrijven voor heb zoals usdata die dit soort informatie verkopen en ik vroeg me af of je in nederland ook dit soort bedrijven had? Ik hoor ook wel is dat de kvk deze info verkoopt maar als ik op kvk.nl kijkt zie ik duidelijk staan dat ze dit niet doen.