Ga naar inhoud

25/2 InnovatieSquad Meeting te Breukelen

Geplaatst:

Nils de Witte

[move]innovatiesquad_transp.gif[/move]

[glow=red,2,300]25/2 Bijeenkomst HigherLevel leden over de mogelijkheden van HL promotie. Tijdstip 16.00, Locatie: "De Garage" te Breukelen[/glow]

Voor de logistieke orde: € 7,50 graag contant meenemen "voor de pot" en en wat lekkers voor het buffet. Opgeven op http://catering.jsoft.nl/

Dagvoorzitters: Webwolff en Merkava

Voorlopge agenda:

Het doel van de bijeenkomst van 25/2 :

1. Kennis maken met alle mensen van HL die komen

2. Duidelijkkrijgen over wat het Hogere Niveau moet inhouden van HL

3. Verzamelen van ideeen en informatie aangaande nummer 2

4. Zoveel mogelijk al concreet worden hoe we 2 gaan invullen en wie.

Het programma komt er dan zo uit te zien :

1. 16.00 uur : Ontvangst (lang)

2. Spreker : of jonge ambtenaar of : iemand van HL die vertelt hoe HL tot zover gekomen is. (Reality check)

3. Verzamelen van alle ideeen hoe nu verder en beter met HL & discussie hierover. Vooral belangrijk : wat is onze ambitie ?

4. Stemming : wat gaan we doen

5. Duidelijk krijgen : wie gaan dit doen en wanneer ?

6. Borrel en eten : lang !

Deelnemers:

Snark (heeft een mailtje gestuurd)

WebWolf (ook)

Merkava

Venture Capital

Jelmer

Annedien

WillemJ

jwkeus

Decorum

Perry

Imola73

Kleverlaan

Kermie

Benm

2thePoint

Camelot

Anders

De Witte

Zrski maybe

Edward

Lin

De man van Lin

Nonex

Okidoki

Mira!

Welleke

Hans S

Doubleart

Persoon

Discimus

Ilja van Rhoon?

Pim de Boxk

Little Monkey

Gooz

PHPerik?

Imogo

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Featured Replies

Geplaatst:

Nils de Witte

• Auteur

Ik ben er bij. Maar wat is het adres van die Garage? Ik kan er op internet niks over vinden :'(

Ons pand noemen we de garage. Je zult wel zien waarom ;D

Geplaatst:

Anders Floor

Ohhhhhhhh het is bij Nebib :) Ik snap 'm nu, ik snap 'm nu!

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Geplaatst:

Ewout Wolff

Shit, voel me nog teveel grieperig ! Dus maar een flinke asperine er in.

En hebben jullie gezien wat er onder alle posts staat, vandaag !

Woehoe ! HigherLevel is nu al een niveautje groter. Woehoe !

(nu snel weer mijn griesmeelpudding & Trifle gaan inpakken)

Geplaatst:

Edo van Santen

is mooie functionaliteit. heb het al getest en het werkt super ! ;D

voor allen: rij voorzichtig en tot straks!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)

Geplaatst:

Ties [r.i.p.]

Helaas, ik was erbij even bij maar kom nu niet meer op de website van Ronald. Ik blijf het proberen.

Erg jammer....

Ties

Geplaatst:

Nils de Witte

• Auteur

helaas, misschien moet je volgende keer maar gewoon life aanwezig zijn, die techniek werkt nooit.

Geplaatst:

NathanW

Hoe laat begon het? ;D

Sorry, ik kan er niet bij zijn. :'( Griepje denk ik. Ik voel me sinds gisteren in ieder geval zoals ik eruit zie, belabberd. Mijn excuses aan iedereen die hier tijd en energie in heeft gestopt voor het late melden.

Ik kijk uit naar reacties en de resultaten van de avond.

Groeten, Nathan.

Geplaatst:

Ewout Wolff

Is/was erg gaaf. Wat een gave mensen, wat een energie ! En het leukste natuurlijk : de koppen, stemmen en lichamen bij die nicknames nu eindelijk zien.

Was erg jammer om te zien dat we Ties, ondanks verwoede aankooppogingen van verlengsnoeren en dergelijke, niet op een interactieve manier de zaal inkregen. Helaas, Ties !

Ik ben eerder weggegaan 21.00 uur omdat ik mijn eigen griep voelde terugkeren. En dat voelde niet goed. Maar ik ben erg blij dat ik dit met Nico heb georganiseerd en zal morgen uitgebreider verslag geven.

Geplaatst:

Camelot

Helaas heb ik me vanochtend af moeten melden. Ik ben erg benieuwd hoe het is verlopen en zie uit naar het verslag!

www.camelot-legal.nl

Geplaatst:

2thePoint

het was beregezellig en ook leuk om eens gezichten te zien bij al die nicknames....

Ben nu weer veilig bij moeders thuis...

Ik hoop dat de mensen die na mij vertrokken de alcoholcontrole hebben kunnen ontwijken.. (ik had gelukkig niets gedronken met alcohol erin.. :D)

Egbert Punter

Geplaatst:

Victor

Ik had helaas vandaag een aantal afspraken staan, heb het dus moeten missen. Ben wel benieuwd naar het verslag. :)

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Geplaatst:

Nils de Witte

• Auteur

Zo, de laatste is vertrokken, mijn PC hangt weer aan het net. Nog even afwassen en ik kan naar huis.

Leuk dat jullie er allemaal waren. Moeten we vaker doen.

Geplaatst:

2thePoint

Nog bedankt voor de gastvrijheid.... is de waarschuwing van de controle nog goed overgekomen ???

Egbert Punter

Geplaatst:

Nils de Witte

• Auteur

Ja, Dank je. Niemand ging meer weg. Eerst allemaal koffie ;D

Geplaatst:

willemj

En drie maal is scheepsrecht! Bij de derde keer langsrijden heb ik mogen blazen bij oom agent (die geen humor bleek te hebben toen ik zei dat ik de l*l was als hij op bacillen aan het controleren was ;D)

Was leuk om een hoop gezichten te zien en gezellig! Jammer dat ik maar een stukje van het voorstelrondje heb meegemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Wie gaat het verslag maken?

Geplaatst:

snark

1x langsrijden en blazen... Mooi, vraag me af hoe het met het bier zat dacht eigenlijk dat ik de @$%*&&^%$# zou zijn...

3 flesjes zou toch eigenlijk te veel moeten zijn, dat dacht ik tot dit moment, maar bleek niet zo te zijn.

By the way: Leuk gezichten te hebben gezien, jullie te hebben gesproken.

Voor herhaling vatbaar, zou ik zeggen.

"Take a method and try it. If it fails, admit it frankly, and try another. But by all means, try something."

This quote is from a speech by Franklin D. Roosevelt

--- www.mopini.com ---

Geplaatst:

R.I.P. - Benm

Hee Folks,

Het was inderdaad gezellig :)

Wat die controle betreft.. de auto's voor me mochten vrijwel allemaal blazen, maar vreemd genoeg mocht ik gewoon doorrijden... uiteraard ben ik nu wel hyper van die koffie ;D

Geplaatst:

Wilbert Philippo

De waarschuwing was goed over gekoment 2the point! Ik meende nix te vrezen te hebben met 1 glas wijn en werd alweer niet aangehouden...

Heb al bijna 20 jaar m'n rijbewijs en een paar honderdduizend kilometer achter de kiezen, maar ben nog nooit op alcohol gecontroleerd :D

Ik vond het in elk geval erg leuk. Jammer dat het niet goed wilde lukken Ties. We hebben je in elk geval een keer of 20 horen zeggen dat je nix hoorde... ;D.

Wat mij betreft mogen we dit wel 2x per jaar doen of zo!

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

Hope is not a strategy!

Geplaatst:

perry

Heb je dat ook wel eens, dat je zo druk bezig bent dat je op eens denkt, wat ben ik in godsnaam allemaal aan het doen?

Vanmorgen vroeg de deur uit gegaan, vriendin nog even herinnerd dat ze een taart voor me maakt voor de Higherlevel Squad meeting. "Voor de wat!? " vroeg ze nog met een slaperig hoofd.

Ondanks vroeg de deur uit toch nog in de file en kom je alsnog een half uur te te laat bij de klant aan die met een todo lijst klaar staat waarvan je eigenlijk al weet dat je dat vandaag allemaal niet red, terwijl ze zo bassaal zijn! Na 15 keer van de begane grond naar de tweede verdieping te hebben gerend om een laptop met een server gesynchroniseerd te krijgen, uiteindelijk niet één actie punt van het lijstje kunnen schrappen. Ondanks dat ik om 14:30 met ongedane zaken weg ben gegaan toch nog een vervolg afspraak kunnen maken voor nog twee extra consultancy dagen. Mooi!

Na thuis de appeltaart op gehaald te hebben en weer een kwartier voor de file bij Vinkeveen gestaan te hebben, toch nog op tijd bij de Squad meeting. Was even bang voor die rokende uitsmijters met staartjes voor de deur maar bleken toch aardige mensen te zijn:-)

Handjes schudden van mensen waarvan je aleen het gezicht niet kent was eigenlijk wel het leukst van vandaag en had ik toch echt niet wilen missen. Na wat gebabbel over wat we met Higherlevel allemaal verder nog willen en gele t-shirts voor de dag kwamen waarvan ik gelijk dacht: "Daar ga ik toch echt niet mee lopen". Totdat Nils riep dat er een alcohol controle is en iemand iets riep van dat als we nu met z'n allen geheimzinnig met een geel shirt door Breukelen gaan lopen ze missschien wel achter ons aan zullen gaan en kunnen degene die toch net even een biertje teveel op hebben vertrekken. Dat bracht mij om bijna een shirt te bestellen! Toch maar niet gedaan. Die alcohol controle is er niet voor niets. Bespaard levens zeggen ze. En hoe meer levens hoe groter de markt, waardoor meer kans om geld te verdienen. En dat is toch uiteindelijk het doel:-)

Wat een leuke dag !

Perry

Geplaatst:

Merkava

JA, het was een leuke meeting opeen leuke locatie (bedankt Nils).:)

Nu eens kijken naar de toekomst.

In ieder geval is mij duidelijk geworden dat er mensen zijn die geloven in het InnovatieSquad, en er mensen zijn die zich daar gelukkig kritisch over uit laten.

Dit gaat nog een bijzonder staartje krijgen ! 8)

Geplaatst:

Edo van Santen

Super om bij elkaar te zijn en te ervaren hoeveel energie daar bij elkaar is.

Nog even de uitslag van de Karma MVP 2005 op een rijtje:

Er is een analyse gemaakt van drie variabelen:

1. het aantal dagen dat je op HL actief bent;

2. het aantal posts dat je hebt achtergelaten;

3. het saldo reuzen/kneuzen dat je hebt.

Om protesten en reclames te voorkomen: dit is de stand per dinsdag 22/2.

Een aantal interessante getallen (per 22/2 dus) van de hier aanwezigen:

De oudste deelnemers zijn al 1.106 dagen op het forum (zrski, de witte en kermie);

De jongste deelnemer 95 dagen (VC);

Het hoogste aantal posts is 4.132 (zrski);

Het laagste aantal posts is 7 (Lin);

Het hoogste aantal karma is 117 (de witte), gevolgd door 109 (zrski) en 91 (annedien)

Wie zijn het meest actief / overactief / hebben niks beters te doen

wellicht?

Op de derde plaats met 3,60 post per dag: Merkava;

Op de tweede plaats met 3,74 posts per dag: zrski;

Op de eerste plaats met 6,27 post per dag: VC.

Als we kijken naar het aantal karma, dat per dag is behaald:

Op de derde plaats met 0,13 karma per dag: WebWolff;

Op de tweede plaats met 0,15 karma per dag: edward;

Op de eerste plaats met 0,37 karma per dag: VC.

Nu dan de uitslagen voor MVP 2005:

Op de derde plaats met 1 karma per 7,1 post: Mira;

Op de tweede plaats met 1 karma per 6,9 post: Ties;

Op de eerste plaats met 1 karma per 6,1 post: Double Art

Double Art = onze MVP 2005!

Gefeliciteerd!

over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd, garantie tot de hoek.

bijgevoegd een sheet met de bewijzen, zodat je je eigen positie nog even kan verifiëren.

wordt vervolgd, volgend jaar weer.

p.s. Nils, bedankt voor de gastvrijheid.

HL-MVP2005.xls

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)

Geplaatst:

old account

Ben veilig in het hoge noorden aangekomen.

Was echt heel erg leuk! Veel bekende gezichten maar ook nieuwe HL'ers ontmoet. Top! Ewout, Nico en natuurlijk Nils (och eigenlijk iedereen): Bedankt!

Geplaatst:

zrski

Goed om te horen dat het zo gezellig was. Ik was gedwongen een boot door een nogal intense storm te begeleiden en kon er dus helaas niet bij zijn. De volgende ga ik gewoon voor IRL. Ik heb trouwens nog eventjes zitten gluren op de pagina van Ronald maar zonder geluid ging dat snel vervelen. ;)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Geplaatst:

doubleart

Een bedankje aan de organisatie voor het verzorgen van de avond en natuurlijk de schitterende bokaal!

Rond 22.30 werd ik door Edward gedropt op Den Haag centraal waar ik net mijn trein miste. Door al het ouwehoeren was ik vergeten te eten tijdens de bijeenkomst dus zocht ik mijn heil maar in de Burger King. Vervolgens zat ik daar met in mijn ene hand een bokaal en mijn andere hand een burger. Dat droevige plaatje werd opgemerkt door een Pakistaan die waarschijnlijk al de hele dag aan het dolen was rond de Burger King en besloot mij te vereren met zijn bezoek:

Wat ish dat?

- tja, een soort prijs

Warvor?

- ondernemen... je weet wel. Dingetjes doen.

Mar warvor prais?

- eehm, het zit zo, je hebt reuzen en kneuzen. En mijn saldo was tof.

Iek niet schnappen

- Ken je het internet?

Nee

- oei, m'n trein gaat er vandoor. Succes nog vanavond!

Jai ook met ondernemen

www.booreiland.nl | Graphique très chic!

Geplaatst:

perry

Jullie mogen deze post wel aan de squad thread hangen! Of denken jullie dat dit voer is voor een nieuwe draad. Ik heb het er uit geklapt toen ik niet kon slapen. Het is dan ook een beetje dromerig als ik het zo lees.

Kijk maar!

Perry

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.