25/2 InnovatieSquad Meeting te Breukelen

Aanbevolen berichten

Super om bij elkaar te zijn en te ervaren hoeveel energie daar bij elkaar is.

 

Nog even de uitslag van de Karma MVP 2005 op een rijtje:

Er is een analyse gemaakt van drie variabelen:

1. het aantal dagen dat je op HL actief bent;

2. het aantal posts dat je hebt achtergelaten;

3. het saldo reuzen/kneuzen dat je hebt.

 

Om protesten en reclames te voorkomen: dit is de stand per dinsdag 22/2.

 

Een aantal interessante getallen (per 22/2 dus) van de hier aanwezigen:

 

De oudste deelnemers zijn al 1.106 dagen op het forum (zrski, de witte en kermie);

De jongste deelnemer 95 dagen (VC);

 

Het hoogste aantal posts is 4.132 (zrski);

Het laagste aantal posts is 7 (Lin);

 

Het hoogste aantal karma is 117 (de witte), gevolgd door 109 (zrski) en 91 (annedien)

 

Wie zijn het meest actief / overactief / hebben niks beters te doen

wellicht?

Op de derde plaats met 3,60 post per dag: Merkava;

Op de tweede plaats met 3,74 posts per dag: zrski;

Op de eerste plaats met 6,27 post per dag: VC.

 

Als we kijken naar het aantal karma, dat per dag is behaald:

Op de derde plaats met 0,13 karma per dag: WebWolff;

Op de tweede plaats met 0,15 karma per dag: edward;

Op de eerste plaats met 0,37 karma per dag: VC.

 

Nu dan de uitslagen voor MVP 2005:

Op de derde plaats met 1 karma per 7,1 post: Mira;

Op de tweede plaats met 1 karma per 6,9 post: Ties;

Op de eerste plaats met 1 karma per 6,1 post: Double Art

 

Double Art = onze MVP 2005!

 

Gefeliciteerd!

 

over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd, garantie tot de hoek.

 

bijgevoegd een sheet met de bewijzen, zodat je je eigen positie nog even kan verifiëren.

 

wordt vervolgd, volgend jaar weer.

 

p.s. Nils, bedankt voor de gastvrijheid.

 

 

Waarom staat er in die Sheet bij PHPerik (ik dus)

Komt: 1

 

Ik heb 3 keer verteld dat ik het helaas niet kon halen, omdat ik een debatteerwedstrijd had :(

Technisch innovator.

Link naar reactie

 

Waarom staat er in die Sheet bij PHPerik (ik dus)

Komt: 1

 

Ik heb 3 keer verteld dat ik het helaas niet kon halen, omdat ik een debatteerwedstrijd had :(

 

Ha Erik, Ik wist dat je niet zou komen, maar je zat nou eenmaal in het systeem. Geen probleem.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

 

Waarom staat er in die Sheet bij PHPerik (ik dus)

Komt: 1

 

Ik heb 3 keer verteld dat ik het helaas niet kon halen, omdat ik een debatteerwedstrijd had :(

 

Ha Erik, Ik wist dat je niet zou komen, maar je zat nou eenmaal in het systeem. Geen probleem.

 

hehe, geen probleem joh, ik vroeg het me gewoon af omdat ik 3 keer een PM hierover heb gehad ;)

Technisch innovator.

Link naar reactie

Veel gesproken over het innovatiesquad op de meeting van 25/2 de een zag het als promotieteam van HL zoals het ook begonnen is (met het opsturen van profielen naar het innovatieplatform), anderen willen er een commerciele advies organisatie van maken, gebonden aan HL.

 

www.innovatiesquad.nl is geregistreerd, maar door wie?

 

synergeon

Houtstraat 1

6659 BT WAMEL

Netherlands

 

Contactpersoon: N A schouten

 

Kent iemand dit bedrijf?

Link naar reactie

Dat is de N van Nico ;)

 

Van de week zal ik het draadje weer opstarten over het innovatiesquad.

Eens kijken waar we uit komen.

 

Voor diegene die Sprout hebben gelezen.

Small is Beautiful

Tot voor kort hadden kleinere bedrijven een natuurlijke achterstand op de Shells en Aholds van deze wereld. Maar dat is veranderd. Klein anno 2005 betekent flexibel, innovatief en kans op snelle groei, zeker voor wie met partners samenwerkt. En moet u eigenlijk groot woprden ? Want klein is eigenlijk veel leuker

 

En zo kan het InnovatieSquad toch prima een sub-brand van HigherLevel zijn.

Zowel bij promotie van HL als bij het naar buitentreden van HL leden kan dit gebruikt worden, de netwerkfunctie van HL in optima forma.

 

Denk er eens rustig over na, we hebben met zijn alle namelijk een nieuw soort bedrijf uitgevonden :)

En het startdoel is bereikt, zonder dat daarbij het innovatieplatform nodig was.

Nu gaan we met zijn allen verder.

 

there is no need to beat them, so join them

Link naar reactie

Nico, heb je het er met Annedien over gehad? Zij is wel diegene die innovatiesquad heeft bedacht en het logo heeft ontworpen. En volgens mij niet met de bedoeling om er mee naar buiten te treden (commercieel als extra ondersteuning) zoals jij wil, maar toen der tijd om gewoon wat leden van HL aan het IP te sturen.

 

Ik weet niet of je met Annedien hebt gepraat maar volgens mij is het haar naam, haar beeldmerk en is de domeinnnaam eigenlijk ook van haar.

Link naar reactie

 

Ik weet niet of je met Annedien hebt gepraat maar volgens mij is het haar naam, haar beeldmerk en is de domeinnnaam eigenlijk ook van haar.

 

Met Annedien heb ik het wel over het beeldmerk gehad.

Zolang het hier op het forum gebruikt wordt, en niet aangepast wordt mogen "we" het gebruiken.

Nu het een stapje verder lijkt te gaan moet er zeker over gepraat worden, het logo is haar IE. Annedien stond aan de wiegje.

Alleen moet er wel eerst duidelijk zijn wat "we" ermee willen.

Dat gaat hopelijk de komende weken vorm krijgen, dan pas heb je "partijen" om te mee te overleggen, nu gaat dat wat moeilijk, het is en blijft natuurlijk deels virtueel.

Link naar reactie

 

Ik weet niet of je met Annedien hebt gepraat maar volgens mij is het haar naam, haar beeldmerk en is de domeinnnaam eigenlijk ook van haar.

 

Met Annedien heb ik het wel over het beeldmerk gehad.

Zolang het hier op het forum gebruikt wordt, en niet aangepast wordt mogen "we" het gebruiken.

Nu het een stapje verder lijkt te gaan moet er zeker over gepraat worden, het logo is haar IE. Annedien stond aan de wiegje.

Alleen moet er wel eerst duidelijk zijn wat "we" ermee willen.

Dat gaat hopelijk de komende weken vorm krijgen, dan pas heb je "partijen" om te mee te overleggen, nu gaat dat wat moeilijk, het is en blijft natuurlijk deels virtueel.

 

Beste Nico,

 

Innovatiesquad is ooit bedoeld als promotieinstrument voor HL. Nu er "een nieuw soort bedrijf" gestart wordt buiten HL, lijkt het me gepast dat je er een andere naam voor verzint. Er zijn mensen op HL die geinvesteerd hebben in het merk Innovatiesquad, die het misschien niet zo leuk vinden dat het nu min of meer "gekaapt" wordt voor een eigen initiatief van enkele leden.

 

Wees er voorzichtig mee. De materie ligt gevoelig.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Door de twee benaderingswijzen van de InnovatieSquad en de daarop volgende discussie (die ik nu even terzijde laat) is vrijdag m.i. wel weinig over de promotie van HL gegaan: welke benadering en gedachte vormen nu de onderlegger voor de concrete initiatieven die ondernomen gaan worden? Wie organiseert dat en hoe kunnen we die acties persoonlijk/fysiek ondersteunen ???

 

ps: ik heb al twee t-shirts besteld...

Link naar reactie

T-shirtje kopuh ? ;D

 

 

Zonder gekheid, ik ben het wel met nonex eens. Volgens mij zouden we ons zo moeten organiseren dat we bij regionale festiviteiten zoals daar zijn...

 

KvK-Startersdagen

Bedrijven Contact Dagen

Bijeenkomsten van regionale ondernemersverenigingen

 

...een afvaardiging van HL (het innovatiesquad?) met T-shirt 8) zich aan de ondernemers (in spé) presenteerd. Graag met een flyer met aan de ene kant enige info over wat er allemaal op het forum is te vinden en aan de andere kant in koeieletters WWW.HIGHERLEVEL.NL.

 

Ik zie jullie reacties met spanning tegemoet ;)

 

Gr, Niek

 

taalkundig klopt het nu denk ik beter ::)

Link naar reactie

T-shirtje kopuh ? ;D

 

 

Zonder gekheid, ik ben het wel met nonex eens. Volgens mij zouden we ons zo moeten organiseren dat we bij regionale festiviteiten zoals daar zijn...

 

KvK-Startersdagen

Bedrijven Contact Dagen

Bijeenkomsten van regionale ondernemersverenigingen

 

...een afvaardiging van HL (het innovatiesquad?) met T-shirt 8) zich aan de ondernemers (in spé) presenteerd. Graag met een flyer met aan de ene kant enige info over wat er allemaal op het forum is te vinden en aan de andere kant in koeieletters WWW.HIGHERLEVEL.NL.

 

Ik zie jullie reacties met spanning tegemoet ;)

 

Gr, Niek

 

taalkundig klopt het nu denk ik beter ::)

 

De startersdag van de KvK heb ik een balletje voor opgegooid, dat rolt een beetje.

The thing is, dat als we ermee doorgaan we als HL ook op alle vestigingen aanwezig moeten zijn, of duidelijk afspraken maken waar wel en niet.

Dit betekend echte inzet, het kost je gewoon een dag.

 

Zodra ik iets meer duidelijkheid heb over de startersdag kom ik er op terug. Dan moeten we maar eens kijken hoe we het ingevuld krijgen.

 

Link naar reactie

Als het goed is, wel. En anders zal ik mijn gaven tot herinnering opzwiepen om voorbij de griepgolven te kijken en daar nog wat op te dissen.

 

Een van de vragen die gesteld zijn aan de dame en heren : zijn jullie bereid om promotie te doen voor HL ? Een algemeen knikken was het gevolg. Ik heb mijzelf toen bereid verklaard om Het HL Promotie Team in gestructureerde ende Goede Banen te gaan leiden. Wat ik dus ga doen.

 

Maar eerst even de laatste kruimels griep weggooien en dan ga ik aan de slag, okay ?

Link naar reactie

The thing is, dat als we ermee doorgaan we als HL ook op alle vestigingen aanwezig moeten zijn, of duidelijk afspraken maken waar wel en niet.

Dit betekend echte inzet, het kost je gewoon een dag.

 

Ik geloof dat we het hier de 25e ook over gehad hebben.. naar mijn idee hebben we niet de kracht om op alle kvk-vestigingen te staan. Dat komt niet door een gebrek aan inzet, maar door een gebrek aan aantal mensen.

 

Er zijn ongeveer 20 kvk's in nederland, dus bij iedere vestiging 2 personen neerzetten zou 40 mensen vereisen... als we die al hebben, dan zitten we denk ik nog met het probleem van regionale spreiding.

 

Het zou echter even goed effect sorteren om te kiezen voor aanwezigheid bij een beperkt aantal kvk's, de vestigingen in de randstad moet haalbaar zijn... en ik zou er zeker geen problemen mee hebben daar een dagje uit naam van HL te gaan staan!

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Door de twee benaderingswijzen van de InnovatieSquad .......is vrijdag m.i. wel weinig over de promotie van HL gegaan .....

Mee eens. InnovatieSquad is uitgebreid besproken op 25/2. Velen zien hier de toegevoegde waarde van, maar wordt, gezien de gedachten van het commercieel aanbieden van expertise/diensten, losgekoppeld van HL (spinn out). Hoe dit vorm gaat krijgen blijven wij natuurlijk wel volgen.

 

Verder HL-promo …. wat is besproken :

Wat wel doorgenomen is, zijn de nieuwe functionaliteten op dit forum. Alle ideeën zijn geïnventariseerd en in gang gezet (zie pag. 13 van deze discussie).

We zullen wat dit betreft altijd alert blijven op wensen en daar waar (technisch) mogelijk deze wensen vormgeven/uitvoeren.

 

Wat is niet besproken, maar blijft wel aandacht krijgen:

Om er voor te waken dat deze post te lang en te warrig wordt, heb ik voor de lopende zaken /ideeën separate draadjes in dit board gemaakt. Naar gelang je die onderwerpen interessant vindt en uitvoerbaar zijn, kunnen geïnteresseerden hieraan handen en voeten geven.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Wat is niet besproken, maar blijft wel aandacht krijgen:

Om er voor te waken dat deze post te lang en te warrig wordt, heb ik voor de lopende zaken /ideeën separate draadjes in dit board gemaakt. Naar gelang je die onderwerpen interessant vindt en uitvoerbaar zijn, kunnen geïnteresseerden hieraan handen en voeten geven.

 

Is het dan niet een idee een Word documentje op te maken met punten die zijn besproken, verschillende meningen die zijn gegeven, welke ideeën voor het forum al geïmplementeerd zijn, wat iedereen op de meeting heeft gegeten ;) etc. etc. zodat men niet alle draadjes posts en topics hoeft door te bladeren om meer te weten komen over de meeting?

Het wordt allemaal idd een beetje warrig zo, ook met alle losse namen en site's enzo; Innovatie Squad, Higherlevel Promotie Team etc. etc. goed, je snapt wel wat ik bedoel ;D

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

De nieuwe draadjes zijn die dingen die niet besproken zijn, maar door HL-leden wel als idee geopperd zijn. Deze krijgen dus per onderwerp aandacht en kunnen uitgewerkt worden.

Dit maakt het qua uitvoering een stuk overzichtelijker. Bydewee kun je zo kiezen wat je interessant vindt, wat niet en waar je eventueel aan mee wilt werken en/of over na wilt denken.

 

 

Het word.doc komt eraan .... zoals Webwolff al heeft aangegeven ... nog even wat griepbacteriën verwerken en heeft hij een verslagje van de besproken (én gegeten) HL-onderwerpen gereed.

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.