25/2 InnovatieSquad Meeting te Breukelen

Aanbevolen berichten

Hai JW, hieronder vind je het (en ook op : http://www.nebib.nl) :

 

De bijeenkomst houden we in het kantoor van Nebib.

 

Routebeschrijving naar Eendrachtlaan 2a te Breukelen.

 

* A2, afslag Breukelen (afrit 5),

* borden Breukelen - Loosdrecht volgen (onder het spoor door, over de hoge brug),

* Straatweg volgen door het centrum van Breukelen,

* na het centrum, ter hoogte van nr 109, linksaf (voor het Shell tankstation) de Eendrachtlaan in,

* direct naast het benzinestation voor de deur parkeren.

(Tel no: 0346-555774)

 

zie kaart :

breuk_groot.gif

breuk_kl.gif

 

 

Link naar reactie

Is/was erg gaaf. Wat een gave mensen, wat een energie ! En het leukste natuurlijk : de koppen, stemmen en lichamen bij die nicknames nu eindelijk zien.

Was erg jammer om te zien dat we Ties, ondanks verwoede aankooppogingen van verlengsnoeren en dergelijke, niet op een interactieve manier de zaal inkregen. Helaas, Ties !

 

Ik ben eerder weggegaan 21.00 uur omdat ik mijn eigen griep voelde terugkeren. En dat voelde niet goed. Maar ik ben erg blij dat ik dit met Nico heb georganiseerd en zal morgen uitgebreider verslag geven.

Link naar reactie

En drie maal is scheepsrecht! Bij de derde keer langsrijden heb ik mogen blazen bij oom agent (die geen humor bleek te hebben toen ik zei dat ik de l*l was als hij op bacillen aan het controleren was ;D)

 

Was leuk om een hoop gezichten te zien en gezellig! Jammer dat ik maar een stukje van het voorstelrondje heb meegemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

 

Wie gaat het verslag maken?

Link naar reactie

1x langsrijden en blazen... Mooi, vraag me af hoe het met het bier zat dacht eigenlijk dat ik de @$%*&&^%$# zou zijn...

3 flesjes zou toch eigenlijk te veel moeten zijn, dat dacht ik tot dit moment, maar bleek niet zo te zijn.

By the way: Leuk gezichten te hebben gezien, jullie te hebben gesproken.

Voor herhaling vatbaar, zou ik zeggen.

"Take a method and try it. If it fails, admit it frankly, and try another. But by all means, try something."

This quote is from a speech by Franklin D. Roosevelt

--- www.mopini.com ---

Link naar reactie

De waarschuwing was goed over gekoment 2the point! Ik meende nix te vrezen te hebben met 1 glas wijn en werd alweer niet aangehouden...

 

Heb al bijna 20 jaar m'n rijbewijs en een paar honderdduizend kilometer achter de kiezen, maar ben nog nooit op alcohol gecontroleerd :D

 

Ik vond het in elk geval erg leuk. Jammer dat het niet goed wilde lukken Ties. We hebben je in elk geval een keer of 20 horen zeggen dat je nix hoorde... ;D.

 

Wat mij betreft mogen we dit wel 2x per jaar doen of zo!

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie

Heb je dat ook wel eens, dat je zo druk bezig bent dat je op eens denkt, wat ben ik in godsnaam allemaal aan het doen?

 

Vanmorgen vroeg de deur uit gegaan, vriendin nog even herinnerd dat ze een taart voor me maakt voor de Higherlevel Squad meeting. "Voor de wat!? " vroeg ze nog met een slaperig hoofd.

 

Ondanks vroeg de deur uit toch nog in de file en kom je alsnog een half uur te te laat bij de klant aan die met een todo lijst klaar staat waarvan je eigenlijk al weet dat je dat vandaag allemaal niet red, terwijl ze zo bassaal zijn! Na 15 keer van de begane grond naar de tweede verdieping te hebben gerend om een laptop met een server gesynchroniseerd te krijgen, uiteindelijk niet één actie punt van het lijstje kunnen schrappen. Ondanks dat ik om 14:30 met ongedane zaken weg ben gegaan toch nog een vervolg afspraak kunnen maken voor nog twee extra consultancy dagen. Mooi!

 

Na thuis de appeltaart op gehaald te hebben en weer een kwartier voor de file bij Vinkeveen gestaan te hebben, toch nog op tijd bij de Squad meeting. Was even bang voor die rokende uitsmijters met staartjes voor de deur maar bleken toch aardige mensen te zijn:-)

 

Handjes schudden van mensen waarvan je aleen het gezicht niet kent was eigenlijk wel het leukst van vandaag en had ik toch echt niet wilen missen. Na wat gebabbel over wat we met Higherlevel allemaal verder nog willen en gele t-shirts voor de dag kwamen waarvan ik gelijk dacht: "Daar ga ik toch echt niet mee lopen". Totdat Nils riep dat er een alcohol controle is en iemand iets riep van dat als we nu met z'n allen geheimzinnig met een geel shirt door Breukelen gaan lopen ze missschien wel achter ons aan zullen gaan en kunnen degene die toch net even een biertje teveel op hebben vertrekken. Dat bracht mij om bijna een shirt te bestellen! Toch maar niet gedaan. Die alcohol controle is er niet voor niets. Bespaard levens zeggen ze. En hoe meer levens hoe groter de markt, waardoor meer kans om geld te verdienen. En dat is toch uiteindelijk het doel:-)

 

Wat een leuke dag !

 

Perry

Link naar reactie

JA, het was een leuke meeting opeen leuke locatie (bedankt Nils).:)

Nu eens kijken naar de toekomst.

In ieder geval is mij duidelijk geworden dat er mensen zijn die geloven in het InnovatieSquad, en er mensen zijn die zich daar gelukkig kritisch over uit laten.

Dit gaat nog een bijzonder staartje krijgen ! 8)

Link naar reactie

Super om bij elkaar te zijn en te ervaren hoeveel energie daar bij elkaar is.

 

Nog even de uitslag van de Karma MVP 2005 op een rijtje:

Er is een analyse gemaakt van drie variabelen:

1. het aantal dagen dat je op HL actief bent;

2. het aantal posts dat je hebt achtergelaten;

3. het saldo reuzen/kneuzen dat je hebt.

 

Om protesten en reclames te voorkomen: dit is de stand per dinsdag 22/2.

 

Een aantal interessante getallen (per 22/2 dus) van de hier aanwezigen:

 

De oudste deelnemers zijn al 1.106 dagen op het forum (zrski, de witte en kermie);

De jongste deelnemer 95 dagen (VC);

 

Het hoogste aantal posts is 4.132 (zrski);

Het laagste aantal posts is 7 (Lin);

 

Het hoogste aantal karma is 117 (de witte), gevolgd door 109 (zrski) en 91 (annedien)

 

Wie zijn het meest actief / overactief / hebben niks beters te doen

wellicht?

Op de derde plaats met 3,60 post per dag: Merkava;

Op de tweede plaats met 3,74 posts per dag: zrski;

Op de eerste plaats met 6,27 post per dag: VC.

 

Als we kijken naar het aantal karma, dat per dag is behaald:

Op de derde plaats met 0,13 karma per dag: WebWolff;

Op de tweede plaats met 0,15 karma per dag: edward;

Op de eerste plaats met 0,37 karma per dag: VC.

 

Nu dan de uitslagen voor MVP 2005:

Op de derde plaats met 1 karma per 7,1 post: Mira;

Op de tweede plaats met 1 karma per 6,9 post: Ties;

Op de eerste plaats met 1 karma per 6,1 post: Double Art

 

Double Art = onze MVP 2005!

 

Gefeliciteerd!

 

over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd, garantie tot de hoek.

 

bijgevoegd een sheet met de bewijzen, zodat je je eigen positie nog even kan verifiëren.

 

wordt vervolgd, volgend jaar weer.

 

p.s. Nils, bedankt voor de gastvrijheid.

HL-MVP2005.xls

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Een bedankje aan de organisatie voor het verzorgen van de avond en natuurlijk de schitterende bokaal!

 

Rond 22.30 werd ik door Edward gedropt op Den Haag centraal waar ik net mijn trein miste. Door al het ouwehoeren was ik vergeten te eten tijdens de bijeenkomst dus zocht ik mijn heil maar in de Burger King. Vervolgens zat ik daar met in mijn ene hand een bokaal en mijn andere hand een burger. Dat droevige plaatje werd opgemerkt door een Pakistaan die waarschijnlijk al de hele dag aan het dolen was rond de Burger King en besloot mij te vereren met zijn bezoek:

 

Wat ish dat?

- tja, een soort prijs

Warvor?

- ondernemen... je weet wel. Dingetjes doen.

Mar warvor prais?

- eehm, het zit zo, je hebt reuzen en kneuzen. En mijn saldo was tof.

Iek niet schnappen

- Ken je het internet?

Nee

- oei, m'n trein gaat er vandoor. Succes nog vanavond!

Jai ook met ondernemen

www.booreiland.nl | Graphique très chic!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 189 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.