25/2 InnovatieSquad Meeting te Breukelen

Aanbevolen berichten

Nico, je gaat er dus impliciet van uit dat we allemaal:

a. culinaire professionals zijn;

b. ook de tijd hebben om voor 30+ iets klaar te maken.

 

ik zal echt mijn best doen mijn agenda vóór de 25e leeg te houden om in de keuken te gaan staan, maar het lijkt er nu al op dat dat niet gaat lukken. mag ik dan toch nog komen? ;D

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Nico, je gaat er dus impliciet van uit dat we allemaal:

a. culinaire professionals zijn;

b. ook de tijd hebben om voor 30+ iets klaar te maken.

 

Ik voel me een beetje schuldig aan het introduceren van het culinaire gevoel. Als je een pot knakworstjes, mosterd en puntjes meeneemt ben ik er in ieder geval ook blij mee ;)

 

Ook hoef je natuurlijk maar voor 1 persoon eten mee te nemen als iedereen wat meeneemt geeft dat 30 maaltijden.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Het wordt wel een beetje honger lijden op 25 februari.

Ik zit de hele tijd al te brainwaven met mezelf ... wát ga ik voor 30-35 man koken zonder honger?

Mmmmm sor far ben ik gekomen tot

 

[*]1 grote pan, 20 blikken erwtensoep, 15 rookworsten, veel roggebrood met spek

Offfffffffff ...

[*]een chinees bestellen :P

 

Mmmm. Kijk eens wie HL.NL bezit...

Ten tijde van het opzetten van HL hebben we alleen higherlevel.nl als domeinnaam geregistreerd. Met name omdat we meer als trial en low profile zijn begonnen en om te bezien of er wel behoefte was aan een forum als deze. In now time waren we met zijn allen booming bezig, maar is geen andere naam meer geclaimd.

Gelukkig is hl.nl géén p@#$% site en heeft het alleen maar raakvlakken met ons als ondernemend nederland.

 

Ik zit nu spontaan te bedenken of ik hen niet zal benaderen als partner danwel om voor te stellen dat ze een vermelding/doorlink maken naar higherlevel.nl. Wat vinden julie ?

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Nou, kom op boys & grrls, niet iedereen hoeft voor 30 man mee tenemen, want dan krijgen we het nooit op. als je vooraf, hoofdgerecht of toe mee neemt, doe dat dan voor een man of vier, hoogstens 5 (kleine proties)

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Het wordt wel een beetje honger lijden op 25 februari.

Tenminste als Het buffet niet verder aangevuld wordt.

 

[move]Wie gaat er nog meer de keuken in om iets mee te nemen ?[/move]

 

Het ging er mij alleen om dat er een beetje weinig eten aanwezig zou kunnen zijn de 25e.

Wie zich uit wil sloven , prima, wie iets makkelijks meeneemt, ook prima.

Link naar reactie

Gewoon véél stokbrood kopen. Oude wijsheid van iemand die ik ken die steengrillen deed in het restaurant waar hij werkte:

"Waar brood zit, zit geen vlees."

Kortom, vult als een gek en lekker goedkoop ;)

Ik dacht dat we allemaal wát zouden meenemen, en als 10 a 15 mensen wat eetbaars meenemen kan je daar toch zat van eten met z'n 30en?

 

Link naar reactie

Vandaag contact gehad met Kermie.

 

Zij heeft een enorme hoeveelheid info verteld en daaruit werd mij wel duidelijk dat er een goede kans is dat er mensen op 25/2 een informatie-achterstand zullen hebben.

 

Om dit te voorkomen zal Kermie een en ander over het verleden van HL en de Status Quo op schrift zetten en hier op het forum zetten en op de mail naar de deelnemers. Ook zal zij de verschillende voorstellen die her en der in HL over 25/2 zijn geopperd verzamelen, structureren en alweer naar iedere deelnemer toeschieten.

 

Zodat we een nog gestructureerder (3x woordwaarde) bijeenkomst hebben.

 

En verder : wat kan ik nog meer zeggen ?

 

"Leve Kermie !"

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

As promised

 

1) In bijlage samengevat hoe we begonnen zijn.

 

Wij (zrski & kermie) hopen dat dit jullie meer inzicht geeft in de (on)gestructureerde manier waarmee we begonnen zijn en nog steeds bezig zijn ;D

Eventuele vragen/misverstanden kunnen uiteraard op 25 februari a.s. in Breukelen besproken worden.

 

2) Inventarisatie (mede dankzij Decorum - Jeroen) van alle ideetjes en suggesties die op diverse plekken in HL over HL geroepen/bedacht zijn:

 

- e-mail bericht bij verjaardag (wordt vormgegeven)

- verjaardagen uit de agenda verwijderen (gerealiseerd)

- voorpagina dynamisch maken (gerealiseerd)

- button "website" ook onderaan opnemen (gerealiseerd voor 25/2))

- (duidelijke) tell a friend bij elk topic (gerealiseerd voor 25/2)

- zoekfunctie verfijnen en koppelen aan A-Z index (wordt aan gewerkt)

- analyse bezoekers (wordt aan gewerkt)

- profilering leden (ondernemersgids) (wordt aan gewerkt)

- Personal Karma (blijft onveranderd bestaan)

- Puntensysteem per topic (wordt over nagedacht hoe dit te realiseren)

- Nieuwsbrief (2-wekelijks) (wordt aan gewerkt)

 

Bovenstaande punten zijn besproken met Decorum en Mix. Zoals je tussen de (...) kunt zien hebben we alle wensen die relevant en (technisch) uitvoerbaar zijn direct in gang gezet. Scheelt een hoop discussie-uurtjes op 25/2. Decorum zal (indien gewenst) e.e.a. toelichten over deze gerealiseerde/in gang gezette punten.

 

Blijft (mits ik niets vergeten ben) open voor discussie de volgende agendapunten:

 

- forumindeling (her)structureren (wordt aan gewerkt door Nils en Mik - die denktank zal ik zodirect even plaatsen, zodat jullie op voorhand suggesties kunnen doen)

- marketingforum RSS-feed genereren en op voorpagina tonen (nog geen beslissing over - zal ik toelichten op 25/2)

- promotiemateriaal (toolkit gadgets, t-shirts)

- werven moderatoren

- toekomst/hoe verder met HL

 

Looking forward to see U all :D

 

GeschiedenisHigherlevel0.1.doc

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

 

Zie: http://catering.jsoft.nl/

 

Daar staat

Er is een hete lucht oven en 4 pits fornuis aanwezig. Warme gerechten zijn dus mogelijk. Wil je een magnetron gebruiken dan zul je deze zelf mee moeten nemen ;-)

 

 

Maareh ... met borrelhappen frituren heb je toch alleen een stekker nodig ...ohhhh ... enneh een pan off course !

 

We kunnen ook dimsummen ... dat gaat gewoon met heet water en sjopsjop sticks

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ben vanmorgen bij de KvK geweest.

Krijg van de organisator van de startersdag in mijn regio wat emailadressen o.a. van de landelijke coordinator.

Heb voorzichtig een visje opgeworpen om op een aantal lokaties met een standje (laptop is genoeg) te staan.

Ook de starters pagina's komt misschien een dudielijkere link naar HL.

 

De komende week krijg ik wat meer info, dat horen jullie dan vrijdag wel.

Link naar reactie

Ik heb de catering pagina even gesorteerd op soort gerecht en de statistieken zijn nu:

 

6 personen nemen salades, vlees e.d. mee

5 personen zorgen voor diverse soorten brood met vulling/dip

3 personen gaan ons verrassen met deserts

 

2thePoint is op zoek naar suggesties (hou wel van indonesische rijsttafels :)) Imola zorgt voor de koek bij de koffie en Malamut neemt z'n huisdier mee!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 119 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.