Wat zijn jullie gedachten over een link laten plaatsen op één van de dochters van startpagina.nl.
Doet dat iets voor SEO (linkbuilding)?
Ook vraag ik me af hoeveel traffic het oplevert als je daar een link laat plaatsen voor een bedrag per maand.Op de site zeggen ze dat er per dag een miljoen mensen op de site komen, maar er zijn imiddels zo veel startpagina-dochters dat ik twijfel of dit de investering waard is.
Wilt u als zelfstandige aan de slag maar wordt u gehinderd door een relatiebeding of concurrentiebeding? Kijk voor deskundig juridisch advies op www.mijnconcurrentiebeding.nl
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Simon Zuurbier
Simon Zuurbier
Wat zijn jullie gedachten over een link laten plaatsen op één van de dochters van startpagina.nl.
Doet dat iets voor SEO (linkbuilding)?
Ook vraag ik me af hoeveel traffic het oplevert als je daar een link laat plaatsen voor een bedrag per maand.Op de site zeggen ze dat er per dag een miljoen mensen op de site komen, maar er zijn imiddels zo veel startpagina-dochters dat ik twijfel of dit de investering waard is.
Wilt u als zelfstandige aan de slag maar wordt u gehinderd door een relatiebeding of concurrentiebeding? Kijk voor deskundig juridisch advies op www.mijnconcurrentiebeding.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47363-adverterenlink-laten-plaatsen-op-een-site-als-startpagina/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag