Ga naar inhoud

Sprout nieuw blad voor ondernemers

Geplaatst:

Nils de Witte

VNU komt morgen met en nieuw blad voor "vernieuwende ondernemers", genaamd SPROUT.

Ik heb het blad al in mogen kijken. Erg leuk. Speciaal gericht op de doelgroep die ook actief is op Higher Level.

De admins van HL hebben dan ook met Spout afgesproken om samen te werken. Sprout gaat Higherlevel gebruiken als haar eigen forum en HL gaat aandacht besteden aan het blad en de artikelen.

We hebben de verwachting dat Sprout en HL elkaar zullen versterken en gaan daarom proberen of de samenwerking bevalt. Mocht dat niet zo zijn (wat ik me nauwelijks kan voorstellen) dan kan de samenwerking zonder veel problemen beëindigd worden. Mocht het wél zo zijn, dan kan de samenwerking uitgebreid worden.

Wij zijn natuurlijk uitermate benieuwd wat de "leden" van de samenwerking vinden. Merkt u wat? Zo ja. bevalt dat? Voelt u zich a.u.b. geheel vrij om hier uw mening te geven.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Featured Replies

Geplaatst:

Ewout Wolff

Mooi, jWKeus !

Ben benieuwd wat er in komt en hoe het met Coffestar gaat.

Geplaatst:

Merkava

Deze maand (april 2006) sta ik erin. Groetjes JW

Leuk artikel JW. :)

Geplaatst:

nonex.nl

Deze maand (april 2006) sta ik erin. Groetjes JW

Mooi artikel: de reacties van de experts onderstrepen nog eens de one-liner: 'always listen to the experts: they will tell what is not possible. Then do it.'

De ene expert zegt: 'ga franchisen',en de ander zegt: 'voorlopig nog niet' en allebei zeggen ze dat dat de groeistrategie zou moeten zijn.

• 4 weeks later...
Geplaatst:

tndmedia.nl

Dit nummer (4) heb ik de eer om in de Sprout te staan! :D

TND media --> laatste project: ReisMee
Geplaatst:

nonex.nl

ik zag het al: en Taekema kwam me al bekend voor! Leuk artikel!

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Inderdaad! Gefeliciteerd. Jammer dat ik de april editie niet gekregen heb...

• 5 months later...
Geplaatst:

spruce

Heel erg mooi blad, maar helaas als net zoveel andere bedrijven moet de student weer dokken. Ok je krijgt wel korting, maar toch.

Je moest eens weten hoeveel studenten twijfelen over of ze na hun studie zelf een bedrijf gaan starten ja of nee.

Dit blad kan zoveel helpen bij deze keuze, maar helaas werpen ze een financiële drempel op. Erg jammer.

De Ingenieur daar en tegen geeft wel zijn blad weg aan studenten.

Erg interessant en ik zal nu mijn studie zeker een betaald abonnement daarop nemen. Zo zie je maar, zo kan het ook

Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter

www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL

Geplaatst:

nonex.nl

Heel erg mooi blad, maar helaas als net zoveel andere bedrijven moet de student weer dokken. Ok je krijgt wel korting, maar toch.

Je moest eens weten hoeveel studenten twijfelen over of ze na hun studie zelf een bedrijf gaan starten ja of nee.

Dit blad kan zoveel helpen bij deze keuze, maar helaas werpen ze een financiële drempel op. Erg jammer.

De Ingenieur daar en tegen geeft wel zijn blad weg aan studenten.

Erg interessant en ik zal nu mijn studie zeker een betaald abonnement daarop nemen. Zo zie je maar, zo kan het ook

Er zijn inmiddels meerdere opleidingen die zich specifiek richten op ondernemerschap, misschien die van jou ook wel. Wat let je om een balletje op te gooien bij het opleidingsinstituut om te kijken of ze een goede deal kunnen maken met Sprout?

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Of neem contact op met Higherlevellaar Rutger Betlem, ik hoorde dat hij aardig wat in de melk te brokkelen heeft bij Sprout ;)

Geplaatst:

TwaBla

De Ingenieur daarentegen geeft wel zijn blad weg aan studenten.

Erg interessant en ik zal nu mijn studie zeker een betaald abonnement daarop nemen. Zo zie je maar, zo kan het ook.

Je studeert blijkbaar iets technisch, met waarschijnlijk een beetje commercie erbij. Misschien kan je dan indenken wat zo'n uitgever bezielt. De Ingenieur mikt op een beroepsgroep en kan een klein deel van zijn oplage uitdelen op verwante opleidingen; Sprout daarentegen mikt op een doelgroep die niet zozeer een panklare vooropleiding heeft. Ze zijn dus afhankelijk van advertentie-inkomsten, en moeten hun doelgroep scherp afbakenen.

De Ingenieur doet trouwens aan jongerenabonnementen voor de halve prijs; Sprout geeft 70% korting aan studenten. Voor 12,75 euro heb je een jaarabonnement.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

Anders Floor

Ik stond het afgelopen nummer op de voorkant. Maar dat gebeurt me wel vaker met tijdschriften die ik op de grond laat slingeren.

Het blad zelf vind ik een leuk, informatief en gevarieerd blad. Prima gelukt.

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Geplaatst:

pietpatat

Is er niet ergenst online een mogelijkheid om een oud nummer in te kijken?

Geplaatst:

Edo van Santen

www.sprout.nl misschien?

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)

• 2 months later...
Geplaatst:

Vormgever

Nogal een late reactie maar toch. Ik ben zelf eigenaar van een eigen reclamestudio. Sprout is me bekend en ik heb het meermaals gekocht om eens in te kijken. Toen werd mij duidelijk dat het mogelijk is voor ondernemers om het blad gratis te bestellen als je aan bepaalde voorwaarden voldoet. Nou zijn die voorwaarden tot daaraantoe maar wat me erg tegenvalt is dat ik door mijn leeftijd (21) geen gratis exemplaren kan ontvangen... Zoals je begrijpt zie ik het niet zitten het blad steeds te kopen.. maar gratis.. (we zijn niet voor niets Nederlanders). Dus SPROUT, gooi die leeftijdsgrens voor ondernemers eens wat naar beneden!

Alvast bedankt.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Nils de Witte

• Auteur

Peter Rikhof, de hoofdredacteur van Sprout, gaat voor zichzelf beginnen. Hoera voor Peter, mag die ook op het forum voor ondernemers komen ;D

PS ik ben/blijf fan van Sprout :D

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Bandiet

Ik heb het blad ook gelezen, en wat ik daarin zeer intressant vond was in het artikel ZOOM het gesprek met Marjolijn van Oort over het toepassen van de media als advertentie, en marketing sollution.

Prachtig !!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.