Ik ben een webshop gestart en verkoop sportpvoedings producten. Helaas zie nog weinig traffic op mijn website. Alles voor SEO is goed ingesteld. Ik begrijp dat het enige tijd duurt voordat je website goed gevonden word.
Maar probeer wat meer naamsbekendheid te krijgen door het gebruik van social media channels.
Momenteel heb ik twee social media accounts namelijk: facebook en instagram.
Op instagram heb ik nog geen volgers en facebook moet ik nog goed instellen.
Gisteren heb ik mijn eerst post gedaan op instagram met relevante hashtags maar helaas vrijwel geen reacties. Naar mijn mening komt dit omdat de account nog niet echt bekend is.
Ik heb ook een persoonlijke account met veel volgers en veel sport gerelateerde posts.
Is het een goed idee om deze account te benutten voor de marketing van mijn website?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ondernemer-worden
Ondernemer-worden
Hallo mede ondernemers,
Ik ben een webshop gestart en verkoop sportpvoedings producten. Helaas zie nog weinig traffic op mijn website. Alles voor SEO is goed ingesteld. Ik begrijp dat het enige tijd duurt voordat je website goed gevonden word.
Maar probeer wat meer naamsbekendheid te krijgen door het gebruik van social media channels.
Momenteel heb ik twee social media accounts namelijk: facebook en instagram.
Op instagram heb ik nog geen volgers en facebook moet ik nog goed instellen.
Gisteren heb ik mijn eerst post gedaan op instagram met relevante hashtags maar helaas vrijwel geen reacties. Naar mijn mening komt dit omdat de account nog niet echt bekend is.
Ik heb ook een persoonlijke account met veel volgers en veel sport gerelateerde posts.
Is het een goed idee om deze account te benutten voor de marketing van mijn website?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55143-weinig-traffic-webshop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
32 antwoorden op deze vraag