Graag zou ik zonder het heel ingewikkeld te maken de vermelding 'enig aandeelhouder' (voor mijn op te zetten werkmaatschappij) in het handelsregister willen voorkomen.
Zouden er bezwaren kunnen zijn voor de volgende constructie?
Als privépersoon neem ik voor 1% deel in het kapitaal
Met mijn Holding neem ik voor 99% deel in het kapitaal
En zijn er bij deze constructie nog zaken waar beslist rekening mee gehouden dient te worden?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
misterC
misterC
Graag zou ik zonder het heel ingewikkeld te maken de vermelding 'enig aandeelhouder' (voor mijn op te zetten werkmaatschappij) in het handelsregister willen voorkomen.
Zouden er bezwaren kunnen zijn voor de volgende constructie?
Als privépersoon neem ik voor 1% deel in het kapitaal
Met mijn Holding neem ik voor 99% deel in het kapitaal
En zijn er bij deze constructie nog zaken waar beslist rekening mee gehouden dient te worden?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59896-vermelding-enig-aandeelhouderschap-voorkomen-in-het-handelsregister/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag