• 0

Doe jij aan Content Marketing?

(aangepast)

Wat is Content Marketing?
Content marketing is, de naam zegt het al, marketing middels content. Content die je zelf vervaardigd (of laat vervaardigen) om deze online te delen.

Vaak gaat het om content zoals blog posts, artikelen of andere nuttige, interessante of handige content waarmee je waarde creëert voor anderen.

 

In plaats van advertenties online zetten, of mensen direct te benaderen om zo je diensten te verkopen, lever je dus vooraf content met waarde aan met de bedoeling om zo je eigen brand, producten of diensten in de spotlight te zetten.

 

Voor wie is Content Marketing?

Content Marketing is eigenlijk voor iedereen die zijn/haar brand, producten of diensten online bekend wil maken (marketen) een geschikte manier van marketen.

Doordat waarde biedt middels de content die je deelt erkennen mensen eerder je kennis en kunde en kom je niet over als een vervelende verkoper

Zo kun je bijvoorbeeld:

  • je eigen brand bouwen en jezelf als expert positioneren door content te leveren via blogs of bijvoorbeeld middels handige content in een mooi forum :classic_wink:
  • content schrijven voor de specifieke niche waarin jouw producten en/of diensten zich bevinden. Content waarmee je mensen handvaten of inzichten biedt en waardoor ze je gaan opzoeken

 

Verkoop Blindheid
Veel mensen hebben add blockers aan staan in hun browsers, en al hadden ze dat niet: de meeste mensen zien advertenties op websites vaak nieteens meer aangezien ze hebben geleerd om ze te vermijden.

Door interessante content te leveren kun je wel degelijk onder de aandacht komen én waarde bieden én je eigen diensten en producten promoten op een manier die niet opdringerig is.

 

Consistente Effort Benodigd

Content Marketing is iets dat je niet eenmalig doet. Als ondernemer kun je het beste periodiek content produceren en deze uitzetten op het internet. Door regelmatig waarde te leveren en deze op een of meerdere plekken te verzamelen komt dit ook je SEO vindbaarheid ten goede. Want als mensen je (bedrijfs)naam googlen zien ze allerlei content waarmee je je kennis en kunde aanbiedt.

Door de content structureel aan te bieden kun je mensen aanleren wanneer ze deze kunnen verwachten en zo regelmaat in je exposure krijgen. 
Dit betekent wel een commitment vanuit jezelf of je organisatie om regelmatig tijd en effort  hieraan te spenderen. Maar de voordelen worden hoe langer hoe meer inzichtelijk hiervoor.

 

Effort Minimaliseren

Middels online diensten en door slim gebruik te maken van tools kun je sneller leren om content te maken, interessant op te zetten en deze te distribueren.
Dit kan aanzienlijk schelen in de tijd die je wekelijks aan Content Marketing moet spenderen. 
Ook kun je met dergelijke diensten je content inplannen en zo ervoor zorgen dat je met regelmaat content blijft publiceren en delen ook als je eens op vakantie bent, andere prioriteiten hebt of gewoon graag vooruit werkt.

 

Innovatief idee: Lean Content Marketing

Net zoals je bedrijfsvoering kunt innoveren en er een methodiek is voor startups genaamd "The Lean Startup", ben ik bezig met een "Lean Content Marketing" cursus. 
Ik gebruik mijn ervaring en kennis van online (veelal gratis) tools en diensten en het proces zoals ik zelf mijn content marketing toepas.

 

Want ik denk dat er veel ondernemers zijn die baat hebben bij de voordelen van content marketing maar dat nog niet beseffen.

En als ze het al beseffen: ze willen er vaak niet hele avonden mee bezig zijn of hun personeel hier veel uren aan laten besteden. Ik denk dan ook dat er behoefte is aan een innovatieve manier om content marketing efficiënter, effectiever en beter planbaar toe te passen. Dit kan deels door het slim toe te passen en ook deels door automatisering.

 

Doe jij aan Content Marketing

Nu ben ik benieuwd: heb jij al ervaring met content marketing en/of zie je het nut ervan in?

Laat het me weten in de comments. Ik ben nieuwsgierig naar jullie bevindingen 🙌🏻

 

aangepast door Edwin Klesman
Toevoeging innovatief idee

> Leer in de video cursus Lean Content Marketing  wat content marketing is en hoe kun je het efficiënt kunt inzetten

> Meer over Edwin Klesman

> Code Hard, Ship Harder - Shipharder.com

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 3
59 minuten geleden, Edwin Klesman zei:

En wat als ik je nu zeg dat ik met een video cursus bezig ben die je laat zien hoe je dit met handige tools sneller, efficiënter en met een plannings schema kunt doen?

 

Dan zou ik je vertellen dat acquisitie hier absoluut niet op prijs gesteld wordt :classic_wink:

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 1
26 minuten geleden, Edwin Klesman zei:

zelfs het berucht Reddit

Dat is niet echt te vergelijken met een serieus forum zoals Higherlevel. Natuurlijk zijn er serieuze sub-reddits waar gemodereerd wordt op spam en er wel een inhoudelijke discussie plaats kan vinden, maar het overgrote gedeelte van die site is gewoon pure onzin. Bijvoorbeeld de bekendste gebruiker van die site is Gallowboob, welke eigenlijk werkt voor UNILAD. Het is gewoon zijn werk als influencer om onzin op Reddit te posten. Dat hoef je op een serieus forum echt niet te proberen.

 

Ik vind  trouwens dat je als content marketeer had moeten weten dat spam op elk serieus forum not-done is.

Link naar reactie
  • 1
2 minutes ago, MrHTTP said:

Practice what you preach?!

 

Een voorbeeld:

Je zit twee dagen aan een video te werken:

The Shipharder.com Intro (teaser)

https://www.youtube.com/watch?v=zG3WGRL0cuc

Daar schrijf je dan dit over:

https://www.shipharder.com/vlog-intro-shipharder-com/

Dan vraag ik me af 'Waar zit de waarde?'

Zeker i.c.m. wat je hier zegt (E01: Stop perfecting):

https://www.youtube.com/watch?v=kUUN77ED4FQ

 

Dan vraag ik me serieus af of je (content) marketing en de LEAN aanpak snapt...

Jij wilt dit als cursus aanbieden, niet ik...

Of zit je me nu te trollen??? :classic_biggrin:

 

Ik had verwacht generieke ondernemers te triggeren en dialoog te krijgen. Dat is helaas mislukt. Wel veel aanleunende feiten geleerd dat dan weer wel.

 

Het feit dat veel mensen niet heel veel in hun profiel zetten over wie ze zijn wat hun expertise is etc maakt het niet makkelijker om het verhaal duidelijke context te geven. Ik heb nu iig een idee van welk level van dialoog openen iig  niet goed aankomt.

 

Betreffende het stuk van de intro. Ik beschrijf hoe ik me binnen 2 dagen een video editor eigen maak, vanalles erin gooi en een intro maak. Best een succesje wat ik dan graag deel. Ook leuk om terug te zien als ik verder ben met die site.

 

Dat trollen begon ik nu net zelf ook te denken. 

Maar ik las net je asnpassingen en snap je angle nu iig.

 

Eén tip vanuit mij als product maker is ook: doen en niet alleen maar nadenken of alles overwegen en vanuit marketing stappen zetten. Door te doen wordt de content beter, wordt je vertrouwder met content plaatsen (zeker voor vlogs geldt dit).

 

Ik merk dat "Onno/Anna Ondernemer" (de niet marketing gespecialiseerde ondernemer) niet zal gaan reageren op mijn originele post. 

 

Jammer maar wel een interactieve les 😅.

Waarvoor dank 🙌🏻👌🏻.

 

> Leer in de video cursus Lean Content Marketing  wat content marketing is en hoe kun je het efficiënt kunt inzetten

> Meer over Edwin Klesman

> Code Hard, Ship Harder - Shipharder.com

Link naar reactie
  • 1
(aangepast)

 

Het begrip vitable prodents klinkt als viable products, en dat is een uitdrukking uit de lean startup scene.

 

De uitdrukking brand activation is ontstaan in de wereld van fast movers zoals Unilever die in de jaren negentig ontdekten dat het uitdelen van Unox-mutsjes tijdens de Elfstedentocht en het kapen kopen sponsoren van de Nieuwjaarsduik als mutsmoment meer aandacht opleverde dan dure commercials. Daaruit zijn dan weer ambient media voortgekomen, oftewel: ook een muts is een medium.

 

In de wereld van massacommunicatie wordt onderscheid gemaakt tussen data en informatie. Informatie zijn gegevens die zo gecombineerd zijn dat ze kennis toevoegen bij de ontvanger. Content is een jonge tak aan die boom. Content kan informatie zijn, maar veel vaker is content een combinatie van gegevens die zich voordoet als informatie. Content is meestal vermomde verkooppraat. Er zijn vast ondernemers (en marketeers) die echt proberen kennis te delen en informatie te verschaffen, maar door de hoeveel ramsh (artikel marketing) die door de content marketeers gefabriceerd wordt, sneeuwt hun boodschap onder. Net als de informatie die door non-marketeers gedeeld wordt.

 

Een goede cursus is wel handig, want ik snap nog steeds niet goed hoe Linkedin gebruikt kan worden (dus echt praktisch) voor content marketing. :classic_blink:

 

 

aangepast door TwaBla
Link naar Article Marketing gewijzigd en link naar historie van Nieuwjaarsduik toegevoegd.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 1

Content marketing is zeer waardevol. Daarom pas ik dit al jaren toe voor mezelf, en voor mijn opdrachtgevers. 
De vraag voor ondernemers is niet of je in content marketing gaat investeren, maar HOE je hierin gaat investeren.  Met tijd en effort of met geld? 

Wie voor het laatste kiest, kiest een LEAN-methode die hun effort pas echt minimaliseert. Het bespaart hen bloed, zweet en tranen, en levert gigantisch veel tijd op. En die extra tijd hebben ze dan hard nodig voor hun  nieuwe opdrachten die ontstaan dankzij  goede contentmarketing van een content creatie specialist. Dat is wat je noemt een Win-Win! 

 

En voor wie liever het eerste kiest: je kunt online veel lezen, veel bekijken, veel kopiëren en veel leren, maar het belangrijkste is dat je er zin in hebt en tijd voor vrij wilt maken, naast al je andere werkzaamheden. Uiteindelijk is het een kwestie van doen.  Dus ga gewoon schrijven, laat het even rustig liggen, bekijk het twee dagen later weer eens en pas hier en daar wat aan, en herhaal desnoods nog een keer.  Waar een wil is, is een weg.  Dat is het belangrijkste. Voor veel mensen is het geen kwestie van kunnen, maar willen. 

 

Dus wil je zelf aan de slag met content marketing? Zet hem op kanjer! :classic_smile:

 

De aandacht trekken van potentiële klanten door het schrijven van een goed verhaal. Uw verhaal! | De Digitale Herrieschopper | www.digitaleherrieschopper.nl Tekstschrijver Utrecht |

Link naar reactie
  • 1
2 uur geleden, Edwin Klesman zei:

Het gaat dus om inhoudelijke (waardevolle/interessant) content + consistent toepassen + juiste strategie en inzet. Anders is het maar een halfbakken invulling en dat kost meer tijd dan het leads oplevert.

 

Het wordt een herhaling van zetten, samengevat: Strategie is leidend, Tactische analyse kan vervolgens uitwijzen dat content marketing een bruikbaar middel is om de strategie te verwezenlijken, dan volgt de Operationalisering: planning en uitvoering. Laten we ervoor waken dat die zaken niet worden verward, zoals een eerder gemaakte opmerking dat content marketing een strategie is, nee, het is een gefundeerde keuze die altijd moet passen binnen de strategie met een planmatige, inderdaad consistente uitvoering.

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 1
3 uur geleden, TwaBla zei:

 

Strategie, tactiek en operationalisering? We leven in de agile age en doen aan scrumming. We werken lean en kaizen er op los. Dus geen verreikende strategieën, maar elke twee tot vier weken een stapje verder.  :classic_wink:

Klopt, ik zeg niets anders.  Maar de volgorde blijft dezelfde. 

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Ik zelf heb de waarde van content marketing allang ontdekt. Bij mijn webbouw business adverteer ik zelfs helemaal niet, daar krijg ik al mijn werk van klanten die mij gevonden hebben via mijn artikelen (en soms inderdaad ook via een forum als dit).

 

Daarnaast is content marketing ook prima te combineren met affiliate marketing; ik heb enkele artikelen op mijn site staan die elke maand een paar honderd euro opleveren zonder dat ik daar nog iets voor hoef te doen (buiten af en toe het artikel up te daten dan) :classic_smile:

 

Eigenlijk moet ik veel meer tijd besteden aan dat soort artikelen, maar ja, druk he :classic_wink:

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
1 hour ago, Bob de webbouwer said:

 

Eigenlijk moet ik veel meer tijd besteden aan dat soort artikelen, maar ja, druk he :classic_wink:

 

Dit is precies waar ik veel ondernemers over hoor. En wat als ik je nu zeg dat ik met een video cursus bezig ben die je laat zien hoe je dit met handige tools sneller, efficiënter en met een plannings schema kunt doen? Een die geen abacadabra probeert te vertellen maar in eenvoudig Nederlands uitlegt en laat zien hoe je een handige werkwijze toepast en (gratis) tools inzet? 

Is dat iets waar je tijd aan zou besteden om vervolgens tijd te besparen?

ps: dank voor je reply! helemaal eens met combinatie met affiliate marketing!

aangepast door Edwin Klesman
thanks toegevoegd

> Leer in de video cursus Lean Content Marketing  wat content marketing is en hoe kun je het efficiënt kunt inzetten

> Meer over Edwin Klesman

> Code Hard, Ship Harder - Shipharder.com

Link naar reactie
  • 0
39 minutes ago, TwaBla said:

Wat maakt het lean? Wat is lean eigenlijk volgens jou?

@TwaBla Goede vragen, dank daarvoor.

De term lean is gebruikt zoals in de engelse definitie (Adjective, definitie 1.2 van Oxford Diaries) "(of an industry or company) efficient and with no wastage.". 

 

De aanpak die in de cursus wordt uitgelegd is lean aangezien je leert met focus de benodigde acties te doen. Je leert de basis van content marketing, en hoe je het kunt toepassen - deels door middel van automatisering - waardoor je sneller content kunt uitzetten en minder tijd verspild met allerlei handelingen.

 

Dat is wat de cursus lean maakt.

> Leer in de video cursus Lean Content Marketing  wat content marketing is en hoe kun je het efficiënt kunt inzetten

> Meer over Edwin Klesman

> Code Hard, Ship Harder - Shipharder.com

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Content Marketing is de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden binnen ons bedrijf proberen wij dit ook steeds meer toe te passen. Vorige week heb ik de Traffic & Conversion Summit 2019 in San Diego bezocht en kwam dit onderwerp zoals het jaar daarvoor ook weer erg sterk naar voren. 

 

Zo een video cursus zou ik zeker tijd insteken als het mij op langer termijn weer tijd bespaart, maar ga je dat gewoon op youtube zetten of tegen betaling aanbieden?

 

aangepast door Karim.

LiveLogistics.nl -  E-Fulfilment:  Wij Slaan Goederen Op, Verpakken Ze En Regelen De Verzending  Voor Webwinkels.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
1 uur terug, Karim. zei:

Content Marketing is de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden binnen ons bedrijf proberen wij dit ook steeds meer toe te passen. Vorige week heb ik de Traffic & Conversion Summit 2019 in San Diego bezocht en kwam dit onderwerp zoals het jaar daarvoor ook weer erg sterk naar voren. 

 

Zo een video cursus zou ik zeker tijd insteken als tijd mij op langer termijn weer tijd bespaart, maar ga je dat gewoon op youtube zetten of tegen betaling aanbieden?

 

 

Gaaf; die summit kende ik nog niet :classic_cool: (weer iets geleerd)


Ik wil dit via een online cursus platform aanbieden. Dat is dan tegen betaling en zal ook aanvullende zaken zoals een handig referentie document etc bevatten. Ik neem het op voor een greenscreen, netjes gemonteerd (geen saaie ellenlange verhalen) en screenrecordings die tonen hoe je tools gebruikt.

Ik vind het belangrijk dat bij een cursus het verhaal duidelijk, to the point is en dat tools goed toegelicht worden. Vandaar dat ik het niet "gratis" aanbied; er gaat behoorlijk wat tijd inzitten om dit een goede invulling te geven.

aangepast door Hans van den Bergh
Link en commerciële tekst verwijderd

> Leer in de video cursus Lean Content Marketing  wat content marketing is en hoe kun je het efficiënt kunt inzetten

> Meer over Edwin Klesman

> Code Hard, Ship Harder - Shipharder.com

Link naar reactie
  • 0
7 minutes ago, Bob de webbouwer said:

 

Dan zou ik je vertellen dat acquisitie hier absoluut niet op prijs gesteld wordt :classic_wink:


Fair enough. Ik ben hier niet om klanten te werven maar ik begrijp inmiddels (nu ik de regels gevonden heb) dat onderzoek doen naar de wensen en eisen ook niet mag.

My lips are sealed :)

> Leer in de video cursus Lean Content Marketing  wat content marketing is en hoe kun je het efficiënt kunt inzetten

> Meer over Edwin Klesman

> Code Hard, Ship Harder - Shipharder.com

Link naar reactie
  • 0
1 uur terug, Bob de webbouwer zei:

 

Dan zou ik je vertellen dat acquisitie hier absoluut niet op prijs gesteld wordt :classic_wink:

Daarom is er het é.é.a. inmiddels in de teksten van vraagsteller aangepast. De SPIN van Rackham wordt door vraagsteller perfect in de content van dit topic toegepast en daar zal alert op gemodereerd worden...

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Hoe voorkom je nou dat je van andermans blogs en fora afgemieterd wordt vanwege spam en onbeschaamde zelfpromotie? Dat lijkt me wel een probleem met platte content marketing op andermans platform, dat verkopers te eager zijn om zichzelf en hun diensten aan te bieden, met of zonder spin....

 

In lean zou ik nog wat meer tijd steken, daar volstaat een verwijzing naar het woordenboek niet echt. 

aangepast door TwaBla
spin toegevoegd

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
14 minutes ago, TwaBla said:

Hoe voorkom je nou dat je van andermans blogs en fora afgemieterd wordt vanwege spam en onbeschaamde zelfpromotie? Dat lijkt me wel een probleem met platte content marketing op andermans platform, dat verkopers te eager zijn om zichzelf en hun diensten aan te bieden, met of zonder spin....

 

In lean zou ik nog wat meer tijd steken, daar volstaat een verwijzing naar het woordenboek niet echt. 

 

Beste @TwaBla. Dank voor de referentie naar SPIN. Weer iets wat ik geleerd heb simpelweg door hier middels een stuk content een gesprek op te roepen en binnen de lijnen van de regels van deze community te schipperen maar toch een gesprek op gang te krijgen en daarbij natuurlijk ook - dan wel binnen de regels - op te vallen bij Nederlandse ondernemers.

 

Wat betreft lean: dat de term Lean vanuit de Six-Sigma optiek veelvuldig te pas en onpas gebruikt wordt wil niet zeggen dat alles dat het woord Lean in haar titel draagt ook direct een referentie daar naartoe legt (of poogt te leggen).

Door de URL link die je eraan gekoppeld hebt, merk ik dat je in ieder geval aandraagt dat dit volgens jou wel het geval is.

 

Het mooie van zelf een product en een titel definiëeren is dat je zelf ook kunt bepalen wat de inhoud en reden daarachter is. Die heb ik je dan ook netjes gegeven.

Waar ik je eerste vraag van toegevoegde waarde vond omdat deze toetste wat ermee bedoelt wordt en mij inzicht geeft in hoe de titel overkomt merk ik dat er toch wat verwarring ontstaan is, vanwege je opmerking:
 

22 minutes ago, TwaBla said:

In lean zou ik nog wat meer tijd steken, daar volstaat een verwijzing naar het woordenboek niet echt. 

 

Er hoeft namelijk niets te volstaan. Ik heb je aangegeven wat er lean is aan mijn cursus en zoals aangegeven is niet alles met het woord lean geënt op de Six-Sigma aanpak.

Content marketing omhelst een proces waarbij regelmatig bijstellen zeker van belang is maar het is vooral het besparen van tijd door de eenvoudige, deels geautomatiseerde aanpak waarmee besparing van tijd wordt gerealiseerd (en verspilling van tijd voorkomen). Deze benefit druk ik dan ook in de titel uit.

 

Ik zal in ieder geval toetsen of deze vraag vaker voorkomt en daarop in de content van mijn cursus pagina etc. de nodige aanpassingen voor maken. 

Dank voor de discussie bij deze in ieder geval

> Leer in de video cursus Lean Content Marketing  wat content marketing is en hoe kun je het efficiënt kunt inzetten

> Meer over Edwin Klesman

> Code Hard, Ship Harder - Shipharder.com

Link naar reactie
  • 0
31 minuten geleden, Edwin Klesman zei:

Door de URL link die je eraan gekoppeld hebt, merk ik dat je in ieder geval aandraagt dat dit volgens jou wel het geval is.

Nee hoor. Het is heel simpel. Content wordt echt relevant als je informatie deelt die ertoe doet. Of omgedraaid: irrelevante informatie (gebakken lucht) werk averechts.

 

Je moet dus erg voorzichtig zijn met sales speak.

 

Verkooppraat is het gebruik van indrukwekkende vaktermen die inmiddels hun betekenis verloren hebben.

 

Lean is gewoon mager. Afgetraind. Zonder overbodig vet. Oftewel content marketing zonder ingewikkeld gedoe. Als het goed is, merk je niet eens dat het marketing is. Sterkte ermee!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Edwin Klesman Te beginnen met jou te citeren: 'Dank voor de referentie naar SPIN. Weer iets wat ik geleerd heb simpelweg door hier middels een stuk content een gesprek op te roepen en binnen de lijnen van de regels van deze community te schipperen maar toch een gesprek op gang te krijgen en daarbij natuurlijk ook - dan wel binnen de regels - op te vallen bij Nederlandse ondernemers.'

 

Die referentie aan SPIN kwam van mij met de hint dat die duidelijk door jou werd toegepast en dat daar scherp op gemodereerd wordt. Dat je op wilt vallen bij ondernemers op dit forum, is gelukt en ook prima, maar als de discussie (weer) de kant van zelfpromotie opgaat, zal er, zoals in een eerder - en ook  in dit - topic wederom ingegrepen worden. En dan ga je in negatieve zin opvallen. Dat moet je niet willen, houd het s.v.p. zuiver, waarvoor alvast dank.

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0
13 minutes ago, MrHTTP said:

Ik heb ook een term voor wat jij doet, maar dat heet bij mij nou juist geen content marketing maar content rehashing.

 

 

Weer een nieuwe term geleerd. Als iemand er wijzer van wordt, ben ik het wel. 

 

Aangezien ik higherlevel als een platform voor professionals in de breedte inschat, verwacht ik dat de content (over content marketing) die ik aandraag voor een aantal mensen niet reeds bekend en daardoor interessant zal zijn. 

Voor de mensen waarvoor het reeds gesneden koek is kan het inderdaad als content rehashing ervaren worden. Ik hoop echter dat de uitleg wel degelijk informatief is en derhalve gewoon nuttige content.

> Leer in de video cursus Lean Content Marketing  wat content marketing is en hoe kun je het efficiënt kunt inzetten

> Meer over Edwin Klesman

> Code Hard, Ship Harder - Shipharder.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 165 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.