• 0

"Yes !!" - vier je successen hier !

We praten hier veel over allerlei aspecten van Commercie, maar het mooiste van Commercie is natuurlijk als je klant eindelijk "Ja !" zegt.

 

Schrijf hier je mooiste of laatste keer dat je bij je klant de deur uitliep, de hoek omsloeg en daar gillend "YES !" uitriep.

 

Misschien ben je iets minder uitgelaten, dan toch :

 

Wat is jouw mooiste "Yes !!"- moment ?

 

[mod edit: titel ververst na samenvoegen]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Vorige week woensdag de laatste werkdag bij mijn "baas". Ik ben al een week zelfstandig ondernemer!! YES!!!

 

Vandaag heb ik precies één week de sleutel van mijn eigen winkel! De verbouwing verloopt voorspoedig en vandaag gaat de vloer erin. Hij is prachtig! Verder heb ik vandaag mijn eerste levering gekregen dus ik mag gaan prijzen! Spannend!! YES!!! Het avontuur gaat bijna van start!

 

 

Link naar reactie
  • 0

Vorige week woensdag de laatste werkdag bij mijn "baas". Ik ben al een week zelfstandig ondernemer!! YES!!!

 

Vandaag heb ik precies één week de sleutel van mijn eigen winkel! De verbouwing verloopt voorspoedig en vandaag gaat de vloer erin. Hij is prachtig! Verder heb ik vandaag mijn eerste levering gekregen dus ik mag gaan prijzen! Spannend!! YES!!! Het avontuur gaat bijna van start!

 

 

 

Gefeliciteerd! En wat voor winkel is/wordt het? Dat kun je bij je profiel invullen :)

 

Groeten van Hetty

Link naar reactie
  • 0

En dus duidelijk óók een YES moment voor je vriendin (uh, aanstaand echtgenote) ;)

 

Proficiat met jullie voornemen om te trouwen en héél veel geluk samen!

www.pulskens.nl overheerlijk vers ambachtelijk Brabants worstenbrood voor ondernemers en particulieren!

Link naar reactie
  • 2

Autobedrijf, week 3 , record , op 1 dag 3 auto's ingekocht(750km gereden vandaag.....) + huur+alle kosten eruit gehaald. Als het zo doorgaat , ziet de toekomst er heel erg goed uit. Motivatie is niet meer te beschrijven. Echt een ''Yes'' moment voor mij en mijn bedrijf..

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 1

Niets ten nadelen van iemand en iedereen is zijn Yesmomenten gegund, maar persoonlijk vind ik dit topic meer een persoonlijk successtory aan het worden is, dan waar het eigenlijk voor bedoeld is?

 

We praten hier veel over allerlei aspecten van Commercie, maar het mooiste van Commercie is natuurlijk als je klant eindelijk "Ja !" zegt.

 

Schrijf hier je mooiste of laatste keer dat je bij je klant de deur uitliep, de hoek omsloeg en daar gillend "YES !" uitriep.

 

Misschien ben je iets minder uitgelaten, dan toch :

 

Wat is jouw mooiste "Yes !!"- moment ?

 

 

 

 

Als ondernemer vind ik het veel interessanter te lezen dat een collega ondernemer zijn 1ste of 100 ste klant binnen haalt, een record omzet heeft geboekt of zijn bedrijf heeft verkocht dan dat hij of zij gaat trouwen en of een kindje krijgt.

Daarmee wil ik natuurlijk niets af doen aan het geluk wat iemand er mee heeft ( dat ken ik zelf ook namelijk) maar van een commercieel succes is hier natuurlijk geen sprake.

En is dat niet waar we als ondernemer eigenlijk op zitten te wachten bij een Yes moment?

 

Ronny

 

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 2

Een groter YES moment kun je jezelf als ondernemer niet wensen:

 

Vanaf september ben ik voortaan fulltime (ipv parttime) ondernemer! :) Ik heb mn baan opgezegd en ga vol goede moed werken aan mijn eigen toko! YES ! :)

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Leuk telefoontje net… Een tijdje geleden heb ik een prijzig abonnement voor een SAAS afgesloten. Kost een hoop, maar levert als alles goed gaat meer op. Heb uitgebreid met de eigenaar van het bedrijf gesproken.

 

Nu belt hij me op met de vraag of ik hem van dienst kan zijn. Verdien ik de kosten van het abonnement meteen weer meer dan terug.

 

Dit vind ik altijd de leukste manier om klanten te krijgen. Ik kom daar om zijn dienst af te nemen en helemaal niet om te verkopen. Toch draait het er wel op uit. Typisch gevalletje van een koe die een haas vangt…

 

 

Link naar reactie
  • 0

Heb vandaag m'n grootste order tot nu ontvangen! Toegegeven, ben wel diep gegaan met de prijs, maar na een goed gesprek met één van m'n leveranciers wordt het toch nog een leuk project.

 

En daarbij gaat m'n nieuwe website binnen enkele dagen live, voor nu alleen nog testen en enkele designissues aanpakken.

 

Topdag!

www.TijdvoorChampagne.nl/relatiegeschenken | www.TijdvoorAlcoholvrij.nl | www.uglyxmas.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 157 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.