• 0

"Yes !!" - vier je successen hier !

We praten hier veel over allerlei aspecten van Commercie, maar het mooiste van Commercie is natuurlijk als je klant eindelijk "Ja !" zegt.

 

Schrijf hier je mooiste of laatste keer dat je bij je klant de deur uitliep, de hoek omsloeg en daar gillend "YES !" uitriep.

 

Misschien ben je iets minder uitgelaten, dan toch :

 

Wat is jouw mooiste "Yes !!"- moment ?

 

[mod edit: titel ververst na samenvoegen]

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6372-yes-vier-je-successen-hier/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 2

Vandaag, op de valreep van 2010, een pracht van een klant erbij! Een lokale grote autodealer. Ik mag, om te beginnen, een half jaar lang hun actie site onderhouden, zowel technisch als inhoudelijk!

 

Op mijn porfolio een prachtige naam, maar de spin-off is wellicht nog interessanter! Maar daarover later meer.

 

Het staartje van het YESSS moment is dat ik er helemaal niet meer op gerekend had dat dit nog een klant zou gaan worden! Maar gisteren toch nog even gebeld en ja, of ik toch nog even langs wilde komen. Tuurlijk, had vandaag verder geen afspraken gepland staan!

 

YEEHAAA!!!

Dit verdient een update. Dat half jaar is nog steeds van kracht...

 

Maar vandaag is dan de spin off in werking getreden: het bouwen van een 'actie' website en ondersteuning bieden bij al hun uitingen op internet/social media...! Om te beginnen een halve dag per week, een jaar lang! Hier ben ik zo enorm blij mee en vooral trots op!!!

... doet leuke dingen op internet ...

  • 6

Hallo allemaal,

 

GOED NIEUWS!

Het heeft ruim 4 maanden geduurd, ik heb veel pijnlijke onderzoeken in 3 ziekenhuizen en veel onduidelijkheid en onzekerheid moeten doorstaan, maar na het Atrium Heerlen en het AZM Maastricht heeft het AMC Amsterdam nu witte rook uit de schoorsteen doen komen.

 

Het is bijna 100 % zeker dat mijn maagpijn veroorzaakt wordt door een ontsteking in de alvleesklier en in het slijmvlies van de twaalfvingerige darm. Om helemaal zeker te zijn wordt het slangslikken en de CT-scan over 3 maanden herhaald, tenzij de pijn eerder terugkomt.

Een operatie wordt pas overwogen indien na 3 maanden of eerder dus bij pijn, er geen verbetering is opgetreden.

 

Een groot YES-moment voor me, omdat het dus met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet een door mij gevreesde en door de Limburgse artsen voor mogelijk gehouden kwaadaardige tumor is.

 

met een zeer opgeluchte groet,

 

John

 

  • 4

 

 

Een goed Yes!! moment: ik heb net de eerste exemplaren ontvangen van mijn eigen nieuwe boek.

Disclaimer: het gaat niet over ondernemen of ondernemerschap, laat staan over innovatie. Het is gewoon mijn boek :-)

 

Zaterdag een tweede yes moment, want dan ligt het echt in de boekwinkel.

 

zie hier....

 

 

 

  • 0

 

 

Gefeliciteerd Christine, toch wel een taboedoorbrekend boek lijkt me.

 

Dank je. Taboedoorbrekend, gericht op een algemeen publiek, hopelijk imago-verbeterend, en voor mij een soort "outing".

 

:-)

  • 0

gefeliciteerd Christine, na al dat nare nieuws van de afgelopen jaren, nu een keer goed nieuws. ik hoop dat het een keerpunt en een succes voor je wordt!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)

  • 0

 

 

gefeliciteerd Christine, na al dat nare nieuws van de afgelopen jaren, nu een keer goed nieuws. ik hoop dat het een keerpunt en een succes voor je wordt!

 

Dank je. Ik ga er een succes van maken.

Morgen ligt mijn boek in de winkel maar het ligt nu al bij Bol. Het is een goed gevoel om een eigen boek te hebben :-)

 

 

 

  • 0

Mn collega´s en ik zijn sinds januari echt "vol gas" aan de slag met planspot.com en ondertussen al heel wat kleine en grote succesjes binnen!

 

Gaat dus enorm goed.Boven al onze verwachtingen... we waren al erg positief, maar dat het zo zou gaan!! (succes moment ansich dus)

 

Voorbeeldjes:

 

Donderdag gebeld door het FD Young Entrepreneurs voor een stuk over ons!

Plus een tal van media heeft ook al aangegeven te wachten op ons persbericht!

 

Naast dat zijn wij momenteel nog under the radar en werken we op inivite basis maar het aantal aanmeldingen neemt enorm hard toe met vrijwel geen marketing. Dit moet nog komen (alles staat klaar, maar inzet stellen we nog even uit)

 

Verder zijn er nog veel grotere successen, maar die zijn nog helaas geheim ;)

 

Maar kan wel vertellen dat er wat moois aan zit te komen!

 

Keep you entrepreneurs posted!

 

* Fijn om ook eens hier wat neer te kunnen zetten :)

Facebook_Icon_180x180.png.3eb5f61b027e85d3c7fe8c80d93c24b9.png

  • 0
  • 0

Beste man met de hamer ;)

 

Planspot.com centraliseert evenement promotie & online management ervan.

 

Je kan via ons een professioneel bericht opstellen (via onze tool zorgen wij daarvoor) en deze kan je inderdaad uitsturen naar je eigen perscontacten, maar ook naar extra perscontacten. In een latere fase komen daar nog meer features bij, maar daar kan ik nu niets over zeggen (helaas).

 

Ook kan je je persbericht/event plaatsen bij onze mediapartners en daar zit een enorme toegevoegde waarde.

 

Hoe werkt dit?

 

Je hebt een fashion event en deze wil je graag bij jou doelgroep krijgen (natuurlijk).

 

Via onze specifieke (in dit geval) fashion gerelateerde mediapartners, kunnen wij jou een kanaal aanbieden tot jou doelgroep middels een agenda/calendar/widget. Et voila, jou event bij jou doelgroep.

 

Naast dat heeft de mediapartner hierdoor een extra service naar hun lezers, want zij laten zien wat er allemaal te doen is op fashion gebied.

 

Bovendien hebben wij dan ook een Social Media Tool waarmee je jou social netwerken kunt bereiden, monitoren en managen.

 

Waarom overal switchen en switchen en gebruik maken van allerlei verschillende tools om je event te promoten?

 

Wij zorgen dus voor een optimalisatie en centralisatie slag.

 

Probeer anders met deze kennis nog maar eens naar

te kijken...

 

Mocht je nog meer vragen hebben, let me know!

 

Groeten,

 

Reioud

  • 0

Een bescheiden yes-moment: vorig jaar voor een flinke multinational een intern filmpje gemaakt en daar zijn ze nog steeds blij mee, dus dit jaar mag ik er weer één maken over hetzelfde evenement :)

 

...................Probeer anders met deze kennis nog maar eens naar

te kijken...

 

Maar hij wil dat al te weten komen zonder die voorkennis ;-)

Hij mist denk een bijzin als: "...waarmee je dit allemaal centraal kunt beheren. Met planspot kun je evenementen......"

(Een stukje conclusie aan het eind van de intro, waardoor nog duidelijker is.)

Bij dit soort filmpjes wordt bijna nooit tijdens de productie al feedback gevraagd aan 'buitenstaanders': ivm met budget of tijdsdruk is dat vaak (of praktisch nooit) mogelijk. (Helaas.) Maar een frisse blik kan heel verhelderend werken.

Je hebt nu 1 reactie, dus dat is misschien niet representatief ;)

 

Het filmpje heeft een leuke animatiestijl trouwens :) (De beweging van de vuurtoren: super! Lekker 'Cartoon Network-achtig.)

Succes!

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

 

  • 0

Trust me, genoeg feedback gevraagd bij de productie van het filmpje :)

 

Bedankt voor de positieve feedback!!

 

Vandaag alweer een yess momentje... naja meedere...

 

http://www.eventplanner.be/nieuws/4900_planspotcom-promoot-jouw-evenementen.html

 

http://www.themarketingblog.co.uk/2012/04/planspot-com-new-platform-helps-organisers-create-promote-manage-and-broadcast-any-future-event/

 

Frankwatching, Marketingfacts, FD etc staan ook al klaar om te schrijven :)

  • 0

Als ik jou hiermee tegen het zere been aan schop, dan is dat duidelijk >;(

Ik vind dat wel leuk dat ondeugende ondernemerschap. Gewoon kijken hoe ver je kunt gaan i.p.v. zelfdosering. Daar kun je heel groot mee worden (kijk maar naar Dirk Scheringa). Als je voorzichtig bent kom je nooit in de Quote.

In het echt blijk ik heel aaibaar

  • 0

We praten hier veel over allerlei aspecten van Commercie, maar het mooiste van Commercie is natuurlijk als je klant eindelijk "Ja !" zegt.

 

Schrijf hier je mooiste of laatste keer dat je bij je klant de deur uitliep, de hoek omsloeg en daar gillend "YES !" uitriep.

 

Misschien ben je iets minder uitgelaten, dan toch :

 

Wat is jouw mooiste "Yes !!"- moment ?

Ik heb even de originele post gelezen om de bedoeling van dit topic te achterhalen. Ik twijfel of het de bedoeling is dat je hier lukraak wat free publicity-links plaatst? Maar misschien dat ik die vraag niet mag stellen?

In het echt blijk ik heel aaibaar

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    2 leden, 72 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.