Binnenkort wil ik 2 40ft FCL containers exporteren naar een kennis van me in Marokko, nu vraag ik me af wat ongeveer een redelijke prijs is voor een iso 40ft standaard zeecontainer.
(Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kan niks vinden)
Heb wel verschillende offertes die variëren van 2200 tot 2800 euro maar vind dit nog aan de dure kant (ex transport kosten naar Friesland) , zijn deze prijzen gangbaar? Of kan ik beter gaan voor huur en moeten deze containers dan ook weer terug naar Nederland of blijven ze in de land van aankomst?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Tradetha
Tradetha
Hallo allemaal,
Binnenkort wil ik 2 40ft FCL containers exporteren naar een kennis van me in Marokko, nu vraag ik me af wat ongeveer een redelijke prijs is voor een iso 40ft standaard zeecontainer.
(Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kan niks vinden)
Heb wel verschillende offertes die variëren van 2200 tot 2800 euro maar vind dit nog aan de dure kant (ex transport kosten naar Friesland) , zijn deze prijzen gangbaar? Of kan ik beter gaan voor huur en moeten deze containers dan ook weer terug naar Nederland of blijven ze in de land van aankomst?
Bedankt voor de aandacht.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/65905-zeecontainer-huren-of-kopen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag