Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JoopInstal
JoopInstal
Beste lezers,
Begin 2020 heb ik tezamen met mijn broer een goed lopend bedrijf overgenomen van onze vader.
Dit bedrijf heeft 22 vaste medewerkers en is werkzaam in de installatiebranche.
Er zijn veel uitdagingen op ons pad gekomen binnenin die 20 maanden van ondernemerschap.
COVID-19, ontslag, nieuw personeel, langdurige zieke, financieel en andere randzaken.
De oplossing voor de uitdagingen zijn altijd vanuit mij gekomen.
Het bedenken van andere zaken rondom het ondernemen zijn ook bijna altijd vanuit mij gekomen.
Het is tussen ons beide duidelijk en besproken dat ik bepaalde kwaliteiten heb die er voor zorgen dat ik bepaalde dingen zal moeten afhandelen.
Hierdoor voel ik mij soms eenzaam in het pad dat wij samen aan het bewandelen zijn.
Tijdens een etentje vanavond heb ik met een ondernemer kunnen sparren. Dit deed mij goed omdat ik mij begrepen voelde.
Praten en sparren lijkt mij daarom ook iets belangrijks om in gang te zetten, hoe doen jullie dit?
Naast het sparren met gelijk denkende, wat voor tips kunnen jullie mij verder geven?
Hartelijk dank voor de aandacht en support, ik ben hulpzoekend en ambitieus.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/72093-soms-ben-ik-eenzaam/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag