• 0

verkoop uitbesteden

Goededag,

 

Ik heb de distributierechten verkregen van een nieuw product. Ik wil dit zelf online gaan verkopen. Maar het product is zeker interessant om offline te verkopen.

 

Aangezien het opzetten van een eigen distributie kanaal nogal tijdrovend is en dat je niet weet hoe de personen het product voor jou verkopen (aggressief bijvoorbeeld). Was ik eraan het denken om de offline verkoop uit te besteden.

 

Heeft iemand ervaring met het uitbesteden van de verkoop, en heeft iemand enig idee wat zo'n bedrijven zich vragen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Wat bedoel je met "de offline verkoop uit te besteden"?

Wil je één groothandel zoeken die ervoor zorgt dat jouw product bij relevante detaillisten komt?

Wat zo'n groothandel vraagt, is afhankelijk van de aard van je product, maar bij gemiddelde non-food producten moet je al gauw denken aan een brutomarge van minimaal 30% voor de detaillist en een groothandelskorting van 20 tot 25%. Dus reken maar uit.

 

Als je specifiekere informatie zoekt, zul je ook wat meer moeten vertellen over je product.

Link naar reactie
  • 0

Het is een product wat een besparing van 14%-25% op je brandstof (Benzine, diesel, gas) leverd, het is eenvoudig in je sigarettenhouder te bevestigen.

 

De online markt (consumenten) wil ik zelf gaan doen. Maar het product is natuurlijk perfect om óffline' aan te bieden bij elk bedrijf met een wagenpark, taxi bedrijven etc. Het werkt ook op vrachtauto's hier is de besparing ongeveer 10%-12%.

 

Inprincipe is elk bedrijf wat auto's heeft rijden een potentiale klant.

 

Het product moet op een professionele manier verkocht worden, geen agressieve verkoop technieken etc. Daarom was ik eraan het denken om de verkoop uit te besteden. Maar ik heb dus geen idee wat zo'n bedrijven zich vragen. Het grootste gedeelte zal betaald moeten worden d.m.v commisie door hun behaalde resultaten.

 

Als iemand hier meer van weet of ervaring mee heeft, zou ik dit graag willen horen.

 

Als er andere manieren zijn om het product te verkopen ben ik hier uiteraard ook benieuwd naar.

Link naar reactie
  • 0

Het is een product wat een besparing van 14%-25% op je brandstof (Benzine, diesel, gas) leverd, het is eenvoudig in je sigarettenhouder te bevestigen.

 

Volgens mij is het een hele grote magneet .... ;)

 

Waarbij sigarettenhouder vervangen moet worden door tankdophouder ;)

 

Ik ben benieuwd naar wat voor soort product het is. Begrijp ik het goed dat het moet worden aangesloten op de 12V van je sigarettenaansteker?

 

Jaaaaaaren geleden is er ook een mooi product op de markt gekomen die dit pretenteerde te kunnen. Het kostte wel een paar duiten (een paar honderd gulden) maar het deed wat het zei dat het zou doen. Een brandstofbesparing van 25%. Het product was een blok hout met een strip eraan die je aan de achterkant van je gaspedaal kon bevestigen.

 

Zeer veel boze reacties, maar niemand die er écht wat tegen kon doen. Er waren geen valse verwachtingen gewekt, het product deed wat er van verwacht moest worden -> de besparing! (logisch, als je je gaspedaal een stuk minder ver in kan trappen ;)) Alleen balen dat je zoveel neertelt voor een stukje hout.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

ik begrijp de sceptische reakties, ik zal jullie op de hoogte houden als de website klaar is.

 

Het probleem met deze dingen is dat er ontzettend veel apparaten die hetzelfde beweren maar in de praktijk helemaal niet werken, of zelf averechts werken. Dus zijn veel mensen erg sceptisch, en terecht.

 

Als je product doet wat je beweert dan ben je in no-time schatrijk. Dan verkoopt het product zichzelf.

 

Maar zoals bij heel veel van dit soort dingen, eerst zien en dan pas geloven.

Link naar reactie
  • 0

Het is een product wat een besparing van 14%-25% op je brandstof (Benzine, diesel, gas) leverd, het is eenvoudig in je sigarettenhouder te bevestigen.

 

Volgens mij is het een hele grote magneet .... ;)

 

:P

Voor echte besparing ga naar www.handigbesparen.nl

Link naar reactie
  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Ik krijg het idee dat er ergens iemand is die zich helemaal suf lacht: hij verkoopt het 'recht' om deze 'brandstofbesparing' te verkopen en al die enthousiastelingen die net een paar mille (of meer) hebben overgemaakt komen hier op HL hun verhaal doen :)

Link naar reactie
  • 0

Doet me denken aan de Eco-Saver. Een product dat pretendeert "moleculen te stroomlijnen" voor een efficiëntere verbranding. En dat doet mij weer terugdenken aan die magneetbusiness van 2 weken geleden.

Maar de website vermeld ditmaal duidelijk dat "It's not a magnet device! Using magnets to improve combustion efficiency is unfounded and will never work! The energy generated by applying magnetic field is only about one-millionth of the energy that is required to affect HC."

 

Hoe het dan wel werkt is me niet helemaal duidelijk, maar ik ben dan ook een expert in 3-14um wavelengt FIR protons ;D

 

How it works...

An invisible story

 

ECO-SAVER consists of a proprietary ceramic material that absorbs heat radiation from the engine and emits 3-14um wavelengths FIR photons. The HC molecules in the fuel are infrared-active and can absorb multiple FIR photons to.... more details

clampledlinefq3.jpg

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Iemand wordt héél rijk van praatjes verkopen volgens mij, en heeft al vele mensen zo gek gekregen zijn praatjes te slikken... Dat moet je allemaal zelf weten, maar mag ik iedereen graag wel er op wijzen dat we spam niet op pris stellen hier? Omdat het enigszins met dit topic te maken heeft zal ik rocro's bericht hier laten staan, maar je andere post heb ik zojuist wegens spam wel weggehaald.

Link naar reactie
  • 0

Er zijn natuurlijk een heleboel 'Fuel savers' op de markt gekomen de laatste jaren. De meeste waren een bepaalde vloeistof die je in je tank moest doen.

 

De FuelPlug is een plug (zie foto) die je in je sigaretten aansteker steekt. Waarschijnlijk worden er nu nog meer mensen sceptischer :) De engelse uitleg hoe het prcies werkt ligt bij de vertaler,zo snel als het klaar is wel ik dit graag geven.

 

De verkoop prijs wordt €69,95 excl €3,95 verzendkosten. Ik bied hem pre sale aan voor €50 inclusief verzendkosten.

 

Nogmaals er geldt een '30 dagen niet goed geld terug garantie' !!

 

plugfk7.th.jpg

Link naar reactie
  • 0
Waarschijnlijk worden er nu nog meer mensen sceptischer

 

Nee hoor, NOG sceptischer kun je mij niet meer krijgen. I've reached rock bottom long time ago

 

Met ondernemerschap heeft het m.i. allemaal geen ene malle moer te maken. Sommige producten (zoals de gas- en oliemagneet) grenzen m.i. zelfs aan oplichting. Maar ik blijf stiemen wel genieten van al die perpetuum mobiles, tachyon/nulpuntsenergie, moleculaire stroomlijning met of zonder magneten of 3-14 Um Golflengtes die hier de laatste weken voorbij komen. Doet me een beetje denken aan dat NCRV programma Showroom, "het programma over ongewone gewone mensen".

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

De FuelPlug is een plug (zie foto) die je in je sigaretten aansteker steekt. Waarschijnlijk worden er nu nog meer mensen sceptischer :) De engelse uitleg hoe het prcies werkt ligt bij de vertaler,zo snel als het klaar is wel ik dit graag geven.

 

Tenzij het ding gebruikt maakt van het remanent aanwezige magnetisme in de dynamo waardoor deze in motorbedrijf gaat en via een cosinus phi spoel vermogen levert als dynamo en vermogen levert als motor zie ik niet in hoe dit kan werken.

Link naar reactie
  • 0

Ga eens op een autobeurs rondlopen en een praatje maken met diverse mensen. Of doe je verhaal bij de grotere landelijke automateriaalzaken om het eventueel in hun assortiment op te nemen.

 

En inderdaad als het werkt dan hoef je verder weinig te doen, heel de wereld staat dan binnen no time op de stoep, en bezoekt je website. ;)

“Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken “

Link naar reactie
  • 0

Met ondernemerschap heeft het m.i. allemaal geen ene malle moer te maken.

 

Och, als er een campagne op tv is waarbij wordt voorgesteld dat je door het op spuiten van een onaangenaam goedkoop luchtje... je opeens een geweldige vrouwenmagneet wordt... Dat is dan wel ondernemen? Of al die "onafhankelijke" adviesbueau's die ingeschakeld worden om een onpartijdig advies over een plan te geven, maar sowieso zullen kiezen voor het standpunt van diegene de ze ingeschakeld heeft? Of een verzekering met een schitterende folder vol happy claimende klanten, maar als jij eens iets wilt claimen er op pagina 562 van de voorwaarden altijd wel een uitsluitingsgrond blijkt te staan.... Expert trainingsbureau's die de grootste onzin kunnen vertellen aan hun pupillen, maar dat die daarna toch beter gaan werken omdat ze zich opeens "belangrijk" voelen. Dat je voor een lap stof geknipt in het ene model met label X 5 keer meer betaald dan voor de zelfde stof geknipt in een ander model met label Y. Voornamelijk omdat het bedrijf achter label X de helft van het geld dat ze meer verdienen stoppen in eindeloze campagnes waarin wordt belooft dat je een succesvoller mens wordt door je vol te hangen met label X...

 

Dat een placebo technisch niet werkt wil nog niet zeggen dat het niet werkt....

 

Sinds wanneer is marketing geen onderdeel meer van ondernemen?

Link naar reactie
  • 0
Of al die "onafhankelijke" adviesbueau's die ingeschakeld worden om een onpartijdig advies over een plan te geven, maar sowieso zullen kiezen voor het standpunt van diegene de ze ingeschakeld heeft?

 

Doet me denken aan een verhaal over een importeur van kussens. Deze kussens werden tijdens een onderzoek van TNO volledig afgekraakt, waarna de importeur doodleuk op de hoezen een mooie sticker plakte: "Getest door TNO!" ;D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 133 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.