Ga naar inhoud

Waar worden HL berichten gepost??

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

Zat me net te bedenken dat het wel leuk zou zijn om eens te zien vanuit welke exotische plaatsen allemaal HL berichten gepost worden (zit nu op KLIA, het vliegveld van Kuala Lumpur en heb wat tijd over, vandaar).

Dennis heeft volgens mij weleens wat gepost vanaf een terras in ZUid-Frankrijk als ik het me goed herinner (of was dat Chapterone.biz?) en postings uit Suriname verwacht ik ook nog wel. En wie ging er ook al weer door Turkye trekken? En Zweden natuurlijk niet te vergeten...:)

Waar hebben jullie allemaal vandaar gepost?

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Featured Replies

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Ik zal proberen dit weekend iets in Bratislava te posten!

Geplaatst:

Remco de Waal

Afgelopen weekend heb ik Higherlevel getest in Delfzijl. Ging goed!

;)

Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl

Geplaatst:

zrski

Nu vanuit mijn hangmat in Åmål :D

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Nu vanuit mijn hangmat in Åmål :D

Foto!

Geplaatst:

zrski

De zelftimer lukte me niet helemaal. :P

Image048.thumb.jpg.70aff5f94f42287cfbbf2371030b68ec.jpg

fuk spelvouten

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Om in dezelfde sfeer te blijven van mijn vorige, korte reactie:

Jaloers!

;)

Geplaatst:

Christine

Om in dezelfde sfeer te blijven van mijn vorige, korte reactie:

Jaloers!

Ik meld dit bericht (de hangmatfoto) bij de moderators, het is heel gemeen om ons zo lekker te maken terwijl we in warme zweterige kantoren ons brood zitten te verdienen!

Geplaatst:

zrski

oi, daar gaan mijn reusjes ;D

fuk spelvouten

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Christine

Ik heb een blogsite gevonden waar je reis-blogs kunt maken. Wel grappig. Is het een idee om HL'ers te vragen om een vakantieblog te maken (of een zakenreisblog) en daarbij een specifiek ondernemers-invalshoek te kiezen?

Voor de reis-blogs, zie b.v. wouter1987.waarbenjij.nu

Geplaatst:

Anoniem6

Nog zo één: http://shareyourstory.nl/ ;)

Is volgens mij wat uitgebreider dan de site die Christine noemt.

(Wel even eerlijk vermelden dat ik enigszins banden heb met de site, hoewel ik niet direct baat heb bij eventuele bezoekers.)

• 7 months later...
Geplaatst:

Nils de Witte

- 20 in Helsinki. 9 flessen drank mee.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Geplaatst:

willemj

- 20 in Helsinki. 9 flessen drank mee.

Gelukkig zit je daar met een bups andere moderators om die flessen te nuttigen ;D Have fun.

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

• Auteur

Heathrow Airport +10. Wordt nog een leuke schok als ik straks in Helsinki aankom.... :(

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Geplaatst:

Nico Schouten

Heathrow Airport +10. Wordt nog een leuke schok als ik straks in Helsinki aankom.... :(

Gheghe -20 in Helsinki.

Geplaatst:

Nils de Witte

De eersteflessen zijn genuttigd, dat gaan we niet halen met die voorraad :-\

Geplaatst:

Tonino

China, Guangzhou

Nog even niet aan de drank, is het wat te vroeg voor...

Geplaatst:

Nils de Witte

Het lijft koud in Helski ;)

Geplaatst:

Christine

San Jose, CA

sanjoselib.jpg

Geplaatst:

Dubdek

Ik las over HL tijdens mijn vlucht van Amsterdam naar Dammam (Saudi Arabië).

Mijn eerste posts waren vanuit het Intercontinental Hotel Al-Jubail in Saudi-Arabië.

Groeten,

Marcel

• 4 months later...
Geplaatst:

msteer

Vakantiegroeten uit Spotorno in Italië. Best warm hier dus die laptop op schoot gaat zo snel mogelijk weer uit.

Geplaatst:

g-kam

Ben dan nog wel geen ondernemer, maar ben wel met diverse concepten bezig om uit te werken. Vandaar dat ik met veel plezier dit forum volg. Momenteel zit ik voor mijn werkgever (bah! ;D) in een leuk kantoortje in hartje Parijs, ik kijk zowat op de Arc de Triomphe. 8)

• 5 weeks later...
Geplaatst:

Alef Arendsen

Groeten vanuit Zug, Zwitserland; in het rijtje van Monaco, Andorra, Liechtenstein en nog een aantal andere plaatsen, een van de grootste belastingparadijsen van Europa.

Ik en overigens gewoon op doorreis hoor ;-).

Geplaatst:

Christine

Groeten vanuit Zug, Zwitserland

Verkeerde jaargetijde, Alef. In Zwitserland moet je zijn als er sneeuw is, en je snowboard meebrengen.

Geplaatst:

Alef Arendsen

Verkeerde jaargetijde, Alef. In Zwitserland moet je zijn als er sneeuw is, en je snowboard meebrengen.

Hahaha... Ik was er maar voor 1 dagje. Een vriend van me woont daar en nadat we onze road trip door Frankrijk hadden afgerond zijn we via Italie en Zwitserland teruggereden naar NL.

Ik zit ondertussen trouwens (de vakantie is nog geen 36 uur afgelopen) in Hong Kong, in Wanchai. Vanavond naar Macau geweest en morgen voor zaken langs de grote banken hier. Erg interessant tot nu toe.

[edit] oh, en dat ski-en (als het over sneeuw gaat ben ik van de skis, op water ben ik meer van de board--een kite surfing board is de nieuwste aanwinst) in Zwitserland, dat gaat er van de winter zeker van komen.

Geplaatst:

MartinDupuis

• Moderator

[edit] oh, en dat ski-en (als het over sneeuw gaat ben ik van de skis, op water ben ik meer van de board--een kite surfing board is de nieuwste aanwinst) in Zwitserland, dat gaat er van de winter zeker van komen.

Geen Kitewing??... ;D

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.