Ik zit met een idee in me hoofd wat het probleem van een dood biertje gaat oplossen. Alleen heb ik geen idee of het idee uitvoerbaar is. Ik zou niet weten wat de kosten zijn om te kijken of het technisch haalbaar is en of het ook financieel haalbaar is.
Het zou meer een gadget idee zijn wat leuk is om te geven met een verjaardag.
Het komt er op neer dat je je biertje op een simpele manier weer tot leven kan wekken. Alleen nu heb ik iemand nodig die mij kan vertellen of het technisch haalbaar is en direct een kostenplaatje kan maken (heel basic even)
Hoe het geheel precies moet werken wil ik niet helemaal vertellen, maar als iemand hier serieus belangstelling heeft en de knowhow heeft dan kunnen we via PB misschien het een en ander bespreken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rojo75
Rojo75
Dag allemaal,
Ik zit met een idee in me hoofd wat het probleem van een dood biertje gaat oplossen. Alleen heb ik geen idee of het idee uitvoerbaar is. Ik zou niet weten wat de kosten zijn om te kijken of het technisch haalbaar is en of het ook financieel haalbaar is.
Het zou meer een gadget idee zijn wat leuk is om te geven met een verjaardag.
Het komt er op neer dat je je biertje op een simpele manier weer tot leven kan wekken. Alleen nu heb ik iemand nodig die mij kan vertellen of het technisch haalbaar is en direct een kostenplaatje kan maken (heel basic even)
Hoe het geheel precies moet werken wil ik niet helemaal vertellen, maar als iemand hier serieus belangstelling heeft en de knowhow heeft dan kunnen we via PB misschien het een en ander bespreken?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19672-biertje-dood-geen-nood/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag