Onze jonge onderneming begint vorm te krijgen. Maar ik zit met een probleem en hoop dat jullie mij hierover kunnen adviseren!
Ik sta helemaal achter ons product en geloof ook 100% in mond op mond reclame. Echter voordat mond op mond reclame op gang gaat komen en een product zichzelf kan verkopen dien je als jonge onderneming naamsbekendheid te krijgen. Ons afzetgebied is heel Nederland maar wij richten ons in eerste instantie op Limburg.
Wij hebben geen leningen bij een bank lopen en een beperkt budget hoe kunnen wij het beste naamsbekendheid vergroten?
Ik heb een aantal mogelijkheden uitgedacht en zou graag jullie ideeën hierover horen. Misschien heb jij nog wel een veel beter plan?
Product: Het leveren van diensten in en om het huis bij voornamelijk particulieren thuis
Waarom ons kiezen: Lage prijs, flexibel en grote flexpool waardoor wij binnen 48 uur opdrachten kunnen aannemen
Doelgroep: ouderen vanaf 35 jaar
Manieren om naamsbekendheid te vergroten:
- Flyeren (bij winkelend publiek)
- Posters (bij bouwmarkten en drogisterijen)
- Reclame in regionale weekbladen
- Reclame op regionale radio (evt prijsvraag om gratis uren te winnen)
- Prijsvraag gericht op onze onderneming.
Thx voor de tips en opmerkingen!!
Heerlijk Hulp, omdat hulp heerlijk is!
www.heerlijkhulp.nl voor al uw hulp in en om uw huis/pand
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mattiepelzer
mattiepelzer
Beste All,
Onze jonge onderneming begint vorm te krijgen. Maar ik zit met een probleem en hoop dat jullie mij hierover kunnen adviseren!
Ik sta helemaal achter ons product en geloof ook 100% in mond op mond reclame. Echter voordat mond op mond reclame op gang gaat komen en een product zichzelf kan verkopen dien je als jonge onderneming naamsbekendheid te krijgen. Ons afzetgebied is heel Nederland maar wij richten ons in eerste instantie op Limburg.
Wij hebben geen leningen bij een bank lopen en een beperkt budget hoe kunnen wij het beste naamsbekendheid vergroten?
Ik heb een aantal mogelijkheden uitgedacht en zou graag jullie ideeën hierover horen. Misschien heb jij nog wel een veel beter plan?
Product: Het leveren van diensten in en om het huis bij voornamelijk particulieren thuis
Waarom ons kiezen: Lage prijs, flexibel en grote flexpool waardoor wij binnen 48 uur opdrachten kunnen aannemen
Doelgroep: ouderen vanaf 35 jaar
Manieren om naamsbekendheid te vergroten:
- Flyeren (bij winkelend publiek)
- Posters (bij bouwmarkten en drogisterijen)
- Reclame in regionale weekbladen
- Reclame op regionale radio (evt prijsvraag om gratis uren te winnen)
- Prijsvraag gericht op onze onderneming.
Thx voor de tips en opmerkingen!!
Heerlijk Hulp, omdat hulp heerlijk is!
www.heerlijkhulp.nl voor al uw hulp in en om uw huis/pand
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27259-op-welke-manier-naamsbekendheid-krijgen/Aanbevolen berichten
31 antwoorden op deze vraag