• 0

Op welke manier naamsbekendheid krijgen?

Beste All,

 

Onze jonge onderneming begint vorm te krijgen. Maar ik zit met een probleem en hoop dat jullie mij hierover kunnen adviseren!

 

Ik sta helemaal achter ons product en geloof ook 100% in mond op mond reclame. Echter voordat mond op mond reclame op gang gaat komen en een product zichzelf kan verkopen dien je als jonge onderneming naamsbekendheid te krijgen. Ons afzetgebied is heel Nederland maar wij richten ons in eerste instantie op Limburg.

 

Wij hebben geen leningen bij een bank lopen en een beperkt budget hoe kunnen wij het beste naamsbekendheid vergroten?

Ik heb een aantal mogelijkheden uitgedacht en zou graag jullie ideeën hierover horen. Misschien heb jij nog wel een veel beter plan?

 

Product: Het leveren van diensten in en om het huis bij voornamelijk particulieren thuis

Waarom ons kiezen: Lage prijs, flexibel en grote flexpool waardoor wij binnen 48 uur opdrachten kunnen aannemen

Doelgroep: ouderen vanaf 35 jaar

 

Manieren om naamsbekendheid te vergroten:

-   Flyeren (bij winkelend publiek)

-   Posters (bij bouwmarkten en drogisterijen)

-   Reclame in regionale weekbladen

-   Reclame op regionale radio (evt prijsvraag om gratis uren te winnen)

-   Prijsvraag gericht op onze onderneming.

 

Thx voor de tips en opmerkingen!!

 

Heerlijk Hulp, omdat hulp heerlijk is!

www.heerlijkhulp.nl voor al uw hulp in en om uw huis/pand

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 1

Als bezoeker van jouw site is het me allemaal nog niet echt duidelijk.

 

Stel ik wil een huishoudster betaal ik dan 9e of 16e? Ik heb namelijk het idee dat veel mensen wel de ervaring hebben om de stofzuigen. En hoe kan ik dit verschil van te voren beoordelen? Je biedt ook zoveel diensten aan dat ik mij afvraag hoe het zit met je dekkingsgraad.

 

Tevens zou ik bij je FAQ meer relevante vragen beantwoorden. Wat als ik bv huiswerk begeleiding bestel en er komt iemand langs die er zelf nog minder van begrijpt. Krijg ik dan mijn geld terug? En hoe zit het met zaken als schade? etc.

 

Ik ben persoonlijk ook een beetje allergisch voor stockfoto's die op jouw homepage staan. Zou je daar geen leuke foto's kunnen plaatsen van heerlijkhulp werknemers die aan het werk zijn ipv een kantoorpand?

 

Is het ook geen idee om de kalender zo te maken dat er een call to action in zit? Dus iets in de trant van "boek nu uw hulp" en dat je dan op een datum klikt en gelijk een afspraak kan maken.

 

Over die achterruit reclame, dat zou ik niet doen. Dat kost waarschijnlijk nog een hoop geld en het rendement is denk ik niet heel hoog. Besteed je geld in het begin liever ergens anders aan.

 

Misschien kun je beter acties houden.

 

Je zou bv 2 16 jarige kunnen inhuren die met een tshirt/hesje van heerlijkhulp gratis boodschappen van winkelend publiek in de auto zetten en dan gratis je karretje wegbrengen (geef je ze vooraf hun 50 cent terug). Zo kun je lokaal voor 50e op een zaterdag een breed publiek bereiken en kennis laten maken met de service van Heerlijk Hulp. De mensen ervaren zo gelijk het gemak en je dan ze dan gelijk een flyer geven. Dan hebben mensen ook aandacht voor je en gooien ze de flyer niet gelijk weg (iets wat vaak gebeurt als je hem door de bus duwt). Tevens zou je hiermee ook nog wel een lokaal krantje kunnen halen.

 

 

Veel succes ermee

 

Mister Boekhouden verzorgt de complete administratie van ZZP'ers voor een vaste lage prijs per maand. Kijk op www.misterboekhouden.nl voor meer informatie.

Link naar reactie
  • 0

Beste All,

 

Onze jonge onderneming begint vorm te krijgen. Maar ik zit met een probleem en hoop dat jullie mij hierover kunnen adviseren!

 

Ik sta helemaal achter ons product en geloof ook 100% in mond op mond reclame. Echter voordat mond op mond reclame op gang gaat komen en een product zichzelf kan verkopen dien je als jonge onderneming naamsbekendheid te krijgen. Ons afzetgebied is heel Nederland maar wij richten ons in eerste instantie op Limburg.

 

Wij hebben geen leningen bij een bank lopen en een beperkt budget hoe kunnen wij het beste naamsbekendheid vergroten?

Ik heb een aantal mogelijkheden uitgedacht en zou graag jullie ideeën hierover horen. Misschien heb jij nog wel een veel beter plan?

 

Product: Het leveren van diensten in en om het huis bij voornamelijk particulieren thuis

Waarom ons kiezen: Lage prijs, flexibel en grote flexpool waardoor wij binnen 48 uur opdrachten kunnen aannemen

Doelgroep: ouderen vanaf 35 jaar

 

Manieren om naamsbekendheid te vergroten:

-   Flyeren (bij winkelend publiek)

-   Posters (bij bouwmarkten en drogisterijen)

-   Reclame in regionale weekbladen

-   Reclame op regionale radio (evt prijsvraag om gratis uren te winnen)

-   Prijsvraag gericht op onze onderneming.

 

Thx voor de tips en opmerkingen!!

 

 

Als je dan flyert zou ik ze in de bus gooien.

Adverteren in huis aan huis kranten werkt nog steeds prima, en is goedkoop.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb altijd een beetje moeite gehad met bedrijven die zich bij de start richten op naamsbekendheid. Naamsbekendheid is een woord, iets waar je stelselmatig dag in dag uit mee bezig bent als bedrijf. Imho moet een beginnende onderneming zich richten op het binnenhalen van klanten (en klanten kiezen niet voor naamsbekendheid tenzij je coca cola heet, maar voor jou, je dienst/product en wat je uitstraalt). Naamsbekendheid vergroten is een 2e stap, die pas nut heeft als je tevreden klanten hebt die hun ervaringen gaan delen.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb altijd een beetje moeite gehad met bedrijven die zich bij de start richten op naamsbekendheid. Naamsbekendheid is een woord, iets waar je stelselmatig dag in dag uit mee bezig bent als bedrijf. Imho moet een beginnende onderneming zich richten op het binnenhalen van klanten (en klanten kiezen niet voor naamsbekendheid tenzij je coca cola heet, maar voor jou, je dienst/product en wat je uitstraalt). Naamsbekendheid vergroten is een 2e stap, die pas nut heeft als je tevreden klanten hebt die hun ervaringen gaan delen.

 

Als je het zo bekijkt moet ik je daar inderdaad gelijk in geven. Maar ik bedoelde met naamsbekendheid vooral het bedrijf/product onder de aandacht te brengen bij de consument. Als iemand namelijk niet van ons bestaan af weet kunnen ze ook geen klant van ons gaan worden.

 

Dus ik weet niet hoe je dit wilt omschrijven is ook verder niet belangrijk maar hoe kun je dit het beste doen?

 

Flyers bezorgen is trouwens ook een goed idee alleen verwacht ik dat dit al snel duur gaat worden..?!?

Heerlijk Hulp, omdat hulp heerlijk is!

www.heerlijkhulp.nl voor al uw hulp in en om uw huis/pand

Link naar reactie
  • 0

Doelgroep: ouderen vanaf 35 jaar

 

Op zich interessant dat ik met mijn 36 jarige leeftijd al in de categorie ouderen val?

 

Wat is nu je echte doelgroep?

Zoals ik dat zie, zijn dat juist vooral de 2 verdieners die naast hun drukke zakelijk leven, graag wat tijd overhouden om leuke dingen te doen en juist daarvoor van jullie dienst gebruik willen maken.

Zij kunnen dat betalen en willen graag een stukje vrijheid kopen, dat is toch wat je eigenlijk doet? Vrijheid verkopen?

M.i kan dat best met wat flyers, maar die moet je dan gericht geen bezorgen. Dus een adressenbestand samenstellen die volledig bij je doelgroep past en een nette folder maken.

Plaatjes van een nette tuin er in die je hebt verzorgd, auto die hebt gewassen en een strijkmand vol wasgoed.

Als het eenmaal van de grond komt, komt je naamsbekendheid vanzelf op gang. En flyers zijn duur, maar voornamelijk wanneer ze niet bij de juiste doelgroep ( en dus in de papierbak) belanden.

 

suc6

 

 

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

Als de TO 18 is, is 36 oud 8). Tenminste toen ik jong was, vond ik 36 oud. Sinds ik de 36 gepasseerd ben vind ik 36 helemaal zo oud niet meer ;D

 

Ontopic:

 

Een paar dingen die mij te binnen schieten zijn:

 

Je zou misschien ook nog gebruik kunnen maken van de vraag- en aanbodborden die in supermarkten hangen.

Misschien mag je bij sportverenigingen en/of scholen in de omgeving posters ophangen.

Bij de huisarts op het prikbord? Bejaardenhuis/verzorgingshuis? Kroegen/eetgelegenheden?

Ondernemers in de omgeving waar jij gebruik van maakt (drukker, leverancier schoonmaakmiddelen dat soort contacten). Flyers/kaartjes neerleggen bij de bioscoop in de buurt.

Kaartjes achterlaten bij de mensen waar je al voor gewerkt hebt.

Adverteren op marktplaats?

 

 

www.pulskens.nl overheerlijk vers ambachtelijk Brabants worstenbrood voor ondernemers en particulieren!

Link naar reactie
  • 0

Beste All,

 

Onze jonge onderneming begint vorm te krijgen. Maar ik zit met een probleem en hoop dat jullie mij hierover kunnen adviseren!

 

Ik sta helemaal achter ons product en geloof ook 100% in mond op mond reclame. Echter voordat mond op mond reclame op gang gaat komen en een product zichzelf kan verkopen dien je als jonge onderneming naamsbekendheid te krijgen. Ons afzetgebied is heel Nederland maar wij richten ons in eerste instantie op Limburg.

 

Wij hebben geen leningen bij een bank lopen en een beperkt budget hoe kunnen wij het beste naamsbekendheid vergroten?

Ik heb een aantal mogelijkheden uitgedacht en zou graag jullie ideeën hierover horen. Misschien heb jij nog wel een veel beter plan?

 

Product: Het leveren van diensten in en om het huis bij voornamelijk particulieren thuis

Waarom ons kiezen: Lage prijs, flexibel en grote flexpool waardoor wij binnen 48 uur opdrachten kunnen aannemen

Doelgroep: ouderen vanaf 35 jaar

 

Manieren om naamsbekendheid te vergroten:

-   Flyeren (bij winkelend publiek)

-   Posters (bij bouwmarkten en drogisterijen)

-   Reclame in regionale weekbladen

-   Reclame op regionale radio (evt prijsvraag om gratis uren te winnen)

-   Prijsvraag gericht op onze onderneming.

 

Thx voor de tips en opmerkingen!!

 

 

Als je dan flyert zou ik ze in de bus gooien.

Adverteren in huis aan huis kranten werkt nog steeds prima, en is goedkoop.

 

dat is een globale uitspraak.

ik ben wel benieuwd waar je op baseert dat dit goed werkt? en voor wie?

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een aantal jaren gebruik gemaakt van een strijkservice. Heerlijk! Die mevrouw kreeg het zo druk (niet alleen van mji ;D) dat ze haar parttime baan ging opzeggen.

 

Laag budget - lijkt mij flyeren en huis-aan-huis kranten een prima optie. Advertentie zal we vaker geplaatst moeten worden, zodat mensen het ook onthouden.

 

Trouwens - wat me aan je site opvalt: je vraag een heleboel gegevens van mij (adres, telefoon, mail etc.) - maar waar zie ik jouw bedrijfsgegevens? Ik zou op jullie site nooit mijn gegevens achter laten. Misschien zou ik bellen - oh nee, gaat niet, want er is ook geen telefoonnummer.

 

En trouwens - wat is de bedoeling van de kalender? ???

 

En dan onder 'Contact': "Indien nodig zullen wij zo snel mogelijk een reactie geven." Indien nodig???? Dus ik krijg alleen maar een antwoord van jou indien jij dat nodig acht? ???

 

Voordat je gaat flyeren, adverteren of wat dan ook, zou ik nog een keer goed naar de site kijken. Betrouwbaarheid lijkt me in jouw business essentieel.

 

Succes ermee!

Link naar reactie
  • 0

Ik vind leuk om mee te denken, maar ik heb een aantal gegevens van je nodig:

 

Heb je een ondernemingsplan gemaakt?

Ben je 100% ondernemer?

Hoe groot is je marketingbudget? ;D

 

 

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie
  • 0

Reclame maken kan door:

- Iedereen vertellen wat je doet;

- Een klant korting op een dienst bieden, als hij/zij een nieuwe klant aangeleverd;

- Klanten positieve dingen op je website laten schrijven;

- Een hyves beginnen met daarop bijvoorbeeld schoonmaaktips en duidelijk je naam op deze hyves vermelden met je website;

- Zakelijk gaan twitteren en duidelijk aangeven wie je doelgroep is en wat je zou kunnen;

- Bij braderiën in een stand staan en daar vertellen wat je doet;

- Naar open koffie bijeenkomsten gaan.

 

Succes.

 

Groeten van Hetty

 

 

Link naar reactie
  • 0

Nog wat tips over je website:

 

- Vermeld op de homepage de diensten die je doet of een verhaaltje met daarin linkjes naar je diensten;

- Vermeld bij elke dienst het bedrag dat klanten moeten betalen (als ze moeten raden, dan haken ze af);

- Bij vacatures staat dat jullie mensen zoeken van 16 jaar en ouder. Persoonlijk vind ik 16 jaar te jong. Zelf zou ik voor 18 jaar en ouder kiezen.

- Wat bedoel je hiermee? Deze zijn afhankelijk van de ervaring die u graag wilt hebben € 9,- per uur, € 12,50 per uur € 16,- per uur. Wat bedoel je met ervaring? Minder goede of betere diensten? Ik zou één prijs noemen en kwaliteit leveren!

- Adresgegevens, naam en inschrijfnummer van de KvK ontbreken.

 

 

Groeten van Hetty

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een aantal jaren gebruik gemaakt van een strijkservice. Heerlijk! Die mevrouw kreeg het zo druk (niet alleen van mji ;D) dat ze haar parttime baan ging opzeggen.

 

Laag budget - lijkt mij flyeren en huis-aan-huis kranten een prima optie. Advertentie zal we vaker geplaatst moeten worden, zodat mensen het ook onthouden.

 

Trouwens - wat me aan je site opvalt: je vraag een heleboel gegevens van mij (adres, telefoon, mail etc.) - maar waar zie ik jouw bedrijfsgegevens? Ik zou op jullie site nooit mijn gegevens achter laten. Misschien zou ik bellen - oh nee, gaat niet, want er is ook geen telefoonnummer.

 

En trouwens - wat is de bedoeling van de kalender? ???

 

En dan onder 'Contact': "Indien nodig zullen wij zo snel mogelijk een reactie geven." Indien nodig???? Dus ik krijg alleen maar een antwoord van jou indien jij dat nodig acht? ???

 

Voordat je gaat flyeren, adverteren of wat dan ook, zou ik nog een keer goed naar de site kijken. Betrouwbaarheid lijkt me in jouw business essentieel.

 

Succes ermee!

 

Bedankt voor het meedenken

 

Ik zal even een reactie geven op je opmerkingen..

De kalender is vooral bedoeld voor het aanvragen van hulp als hulpmiddel.

 

Wat betreft "indien nodig" bij contact heb je gelijk dat ga ik laten verwijderen van de site.

 

Bedrijfsgegevens zullen spoedig volgen op de site zoals je misschien al hebt gezien gaan we 1 augustus pas officieel van start

Heerlijk Hulp, omdat hulp heerlijk is!

www.heerlijkhulp.nl voor al uw hulp in en om uw huis/pand

Link naar reactie
  • 0

Nog wat tips over je website:

 

- Vermeld op de homepage de diensten die je doet of een verhaaltje met daarin linkjes naar je diensten;

- Vermeld bij elke dienst het bedrag dat klanten moeten betalen (als ze moeten raden, dan haken ze af);

- Bij vacatures staat dat jullie mensen zoeken van 16 jaar en ouder. Persoonlijk vind ik 16 jaar te jong. Zelf zou ik voor 18 jaar en ouder kiezen.

- Wat bedoel je hiermee? Deze zijn afhankelijk van de ervaring die u graag wilt hebben € 9,- per uur, € 12,50 per uur € 16,- per uur. Wat bedoel je met ervaring? Minder goede of betere diensten? Ik zou één prijs noemen en kwaliteit leveren!

- Adresgegevens, naam en inschrijfnummer van de KvK ontbreken.

 

 

Groeten van Hetty

 

in principe is dat gericht op wat ouder en wat jonger personeel iemand van 18 heeft in de meeste gevallen na wat blijkt uit de sollicitatie minder ervaring en is bovendien goedkoper.

Iemand die puin wilt gaan opruimen heeft niemand met ervaring nodig en kan dus voor 9 euro per uur klaar zijn. Iemand die een tuinpoort wilt laten plaatsen en verven heeft wellicht behoefte aan wat meer ervaring.

 

Of zou ik beter geen prijzen kunnen noemen en beter kunnen werken met offertes? Al gaat mijn voorkeur uit naar tarieven op een site.

Heerlijk Hulp, omdat hulp heerlijk is!

www.heerlijkhulp.nl voor al uw hulp in en om uw huis/pand

Link naar reactie
  • 0

Ik vind leuk om mee te denken, maar ik heb een aantal gegevens van je nodig:

 

Heb je een ondernemingsplan gemaakt?

Ben je 100% ondernemer?

Hoe groot is je marketingbudget? ;D

 

 

 

Een onderneminsplan heb ik inderdaad uitgewerkt.

 

Ik durf wel te zeggen dat ik 100% ondernemer ben ik zie overal kansen in en ben al jaren bezig om te zoeken naar goede ondernemerskansen. Echter heb ik het probleem dat ik nauwelijks kapitaal heb en in deze periode banken niet staan te springen om lage investeringen te doen waardoor ik moet zoeken naar een kans met lage investeringskosten. Hierdoor is mijn marketingbudget ook echt laag ik wil het voorlopig proberen te houden op 1000-1500 euro voor de komende maanden.

 

Let op ik ga ondernemen om dat het een passie van mij is niet om snel geld te verdienen, winst laat ik dan ook in de onderneming zitten om te kunnen blijven doorgroeien!

 

Hopelijk heb ik een beetje een beeld van mezelf kunnen schetsen waar jij wat aan hebt!

Heerlijk Hulp, omdat hulp heerlijk is!

www.heerlijkhulp.nl voor al uw hulp in en om uw huis/pand

Link naar reactie
  • 0
Lage prijs, flexibel en grote flexpool waardoor wij binnen 48 uur opdrachten kunnen aannemen

 

Wat is het verdienmodel? Neem je incidentele klussen aan of gaat het om een abonnementsdienst? Hoe bind je medewerkers/zelfstandigen? Hoe maak je de beloningsstructuur voor uitvoerders interessant en de dienst aantrekkelijk voor klanten? Hoe borg je kwaliteit en voldoe je aan administratieve verplichtingen? Belastingen? Verzekeringen?

 

Ik geloof niet dat je de financiële, organisatorische, administratieve en marketingtechnische kracht hebt om als landelijk (provinciaal) intermediair van start te gaan. Waarom begin je geen lokaal/regionaal klussenbedrijf? Zaken zijn dan makkelijker te managen. Klus je zelf ook mee?

 

Tenslotte: heb je afwijzingen van banken voor financiering ontvangen?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Ik lees en hoor dat er nogal wat verwarring en twijfels zijn over de uurtarieven die wij willen gaan hanteren.

 

Wat raden jullie aan uurtarieven op de site plaatsen of werken offertes maken?

 

Probleem met offertes vind ik dat de klant niet direct ziet dat de prijzen zeer goed zijn en dat de klant zich de moeite moet doen een offerte aan te vragen. Voordeel is minder verwarring en je kunt nog betere prijzen maken als een klant meer uren wilt gaan afnemen..

 

Heerlijk Hulp, omdat hulp heerlijk is!

www.heerlijkhulp.nl voor al uw hulp in en om uw huis/pand

Link naar reactie
  • 0

Mijn advies:

 

99% van particulieren zijn op zoek naar producten of diensten via internet. Ik raad daarom zeer sterk aan een goede website te maken die gevonden wordt (SEO) in combinatie met een gerichte Adwords zoekwoorden campagne.

Let daarbij wel op dat het heel gemakkelijk op je site is om conversie te creeren (invulformulieren, webshop o.i.d)

Reclameflyers werken nauwelijks tenzij het gaat om de wekelijkse aanbiedingen van een winkel.

Zowieso is je persoonlijke netwerk erg belangrijk, daaruit kun je heel veel business halen. Dus: via hyves, facebook, linkedin, twitter en blogsites waar je dit netwerk opbouwt waarneer relevant vertellen over je bedrijf (kijk uit dat je niet te pas en onpas reclame loopt te maken, informatie moet op dat moment relevant zijn).

Daarnaast adviseer ik je om visitekaartjes te maken die opvallen of waar mensen iets aan hebben zodat het niet weggegooid of vergeten wordt. Tip van een kennis: maak van je visitekaartje een standaartje met een kalender op de achterzijde!

 

www.blomsma.nl, voor gegarandeerd kleurrijk print & drukwerk tot opvallende sign-producties

Link naar reactie
  • 0

Met een regionale focus en het genoemde, beschikbare marketingbudget zou ik inzetten op: bedrijfskleding, autobelettering en visitekaartjes uitdelen en plaatsen op advertentieborden (bijvoorbeeld) in supermarkten.

 

Iemand die puin wilt gaan opruimen heeft niemand met ervaring nodig en kan dus voor 9 euro per uur klaar zijn.

Minimum (jeugd)lonen zijn je bekend?

 

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Met een regionale focus en het genoemde, beschikbare marketingbudget zou ik inzetten op: bedrijfskleding, autobelettering en visitekaartjes uitdelen en plaatsen op advertentieborden (bijvoorbeeld) in supermarkten.

 

Iemand die puin wilt gaan opruimen heeft niemand met ervaring nodig en kan dus voor 9 euro per uur klaar zijn.

Minimum (jeugd)lonen zijn je bekend?

 

 

Groet,

 

Highio

 

Minimum jeugdlonen zijn inderdaad bij mij bekend.

Zoals ik al aangaf wij willen ons onderscheiden door goedkoop te zijn.

 

Auto betellering heb ik zelf ook al aan gedacht.

Ik wil eigenlijk achteruit reclame heeft alleen iemand enig idee waar ik dat vandaan kan halen en wat een website+ logo op de achteruit kost? Kan hier namelijk heel erg weinig over vinden op internet alleen volledig bedrukte auto’s.

 

 

 

Heerlijk Hulp, omdat hulp heerlijk is!

www.heerlijkhulp.nl voor al uw hulp in en om uw huis/pand

Link naar reactie
  • 0
Minimum jeugdlonen zijn inderdaad bij mij bekend.

En regels omtrent persoonlijke bescherming, risicovolle en gevaarlijke werkzaamheden ook?

 

Werkgeverslasten? Regels en kosten voor afvoer van bedrijfsafval?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.