Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Ik loop nu al een paar jaartjes rond hier op het forum, maar heb onlangs besloten het forum een tijdje met rust te laten. Dit heeft een aantal redenen.
- De belangrijkste reden is dat ik het steeds drukker krijg en daardoor geen tijd meer heb om actief met een topic mee te doen, zoals jullie weten heb ik een hekel aan lange teksten, ik kan me er niet door heen worstelen, dus zodra een topic sinds mijn laatste bezoek meer dan een pagina aan reacties heeft, haak ik af. (op zich geen ramp want er is duidelijk hulp genoeg);
- Ik merk dat ik geen zin meer heb om telkens dezelfde vragen te beantwoorden, ik heb nu eenmaal maar van een klein aantal dingen verstand over de dingen die hier besproken worden;
- de sfeer op het forum wordt in mijn ogen steeds negatiever;
- het valt dat ik me steeds meer ga ergeren aan het gedrag van sommige administratoren/moderators en dan niet zozeer op het laatste topic van mij dat gesloten is, want dat moeten jullie zelf weten, maar meer het ingrijpen en het reageren op andere topics. Ik maakte altijd veel reclame over dit forum, dat de moderators zich hier niet denken dat ze god zijn en vanuit de hoogte reageren. Bovendien was er altijd veel geduld bij nieuwkomers en werd er niet meteen geroepen dat men google of de interne zoekmachine moest gebruiken. In mijn ogen is dat ook onzin, want dan moet je een kennisbank banken en niet roepen dat je een forum bent.
- tot slot vind ik het erg jammer dat er zo weinig communicatie vanuit de moderators is, wanneer je het team ergens op wijst, komt er maar zelden een reactie.
Het forum en haar leden is een heel dynamisch iets en veranderd regelmatig. Niet alleen de sfeer, maar ook de actieve leden en natuurlijk ook het moderators team. Ik blijf het forum ook wel in de gaten houden en wie weet op een gegeven moment ook weer een bericht posten, maar ik denk dat het voor alle partijen beter is om even afstand te nemen.
Tot slot wil ik wel zeggen dat ik de laatste jaren heel veel heb gehad aan het forum en aan alle leden die mij geholpen hebben en wil iedereen bij deze daarom ook bedanken voor de adviezen, tips en steun.
Groetjes Jasper