Als bedrijfsnaam heb ik destijds de eerste twee letters van mijn voornaam en achternaam aan elkaar gekoppeld.
Dat maakte HeRa, wat net als mijn voornaam Hermes een god is.
Dat was een bijkomstigheid, echter RA staat voor een beroep op mijn vakgebied waar ik geen diploma voor heb. Nu is het zo dat er stevig gecontroleerd wordt op misbruik van het woord accountant als je dat niet bent.
Voor zover ik het weet, gebruik is deze termen niet. Maar nu zit ik met een slogan in mijn hoofd, waarbij ik geen problemen mee verwacht, maar ik vraag me af of jullie het ook zo zien.
De slogan is "Waarom een RA als HeRa veel voordeliger is?"
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hermes Ratgers
Hermes Ratgers
Als bedrijfsnaam heb ik destijds de eerste twee letters van mijn voornaam en achternaam aan elkaar gekoppeld.
Dat maakte HeRa, wat net als mijn voornaam Hermes een god is.
Dat was een bijkomstigheid, echter RA staat voor een beroep op mijn vakgebied waar ik geen diploma voor heb. Nu is het zo dat er stevig gecontroleerd wordt op misbruik van het woord accountant als je dat niet bent.
Voor zover ik het weet, gebruik is deze termen niet. Maar nu zit ik met een slogan in mijn hoofd, waarbij ik geen problemen mee verwacht, maar ik vraag me af of jullie het ook zo zien.
De slogan is "Waarom een RA als HeRa veel voordeliger is?"
Wat vinden jullie ervan?
Met vriendelijke groet,
Hermes Ratgers
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39295-slogan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
28 antwoorden op deze vraag