Ik moet mijn ontslagen werknemer nog salaris betalen i.v.m. opzegtermijn. Ik was van plan om steeds optimaal gebruik te maken van de betaaltermijn; volgens mij vier weken na afloop betreffende loonvak. Nu stelt de advocaat van de werknemer dat het salaris al na 2 weken opeisbaar is. Dus zou ik volgens haar op 13 november de maand oktober betaald moeten hebben. Volgens mij klopt dat niet ? Weet iemand hoe dat zit ? Ik was van plan 30 november te betalen maar ben nu bang voor een boete !
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kipkop19
kipkop19
Hallo,
Ik moet mijn ontslagen werknemer nog salaris betalen i.v.m. opzegtermijn. Ik was van plan om steeds optimaal gebruik te maken van de betaaltermijn; volgens mij vier weken na afloop betreffende loonvak. Nu stelt de advocaat van de werknemer dat het salaris al na 2 weken opeisbaar is. Dus zou ik volgens haar op 13 november de maand oktober betaald moeten hebben. Volgens mij klopt dat niet ? Weet iemand hoe dat zit ? Ik was van plan 30 november te betalen maar ben nu bang voor een boete !
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43561-wanneer-salaris-uitbetalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
30 antwoorden op deze vraag