Ga naar inhoud

Higherlevel.nl Nieuwjaarsborrel

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Featured Replies

Geplaatst:

henkh

Er is geen programma, daar houden HLers niet zo van ;) Gewoon een gezellige borrel met een gemêleerd gezelschap. :)

En hoe lang het duurt? Dat is aan je zelf, de sfeer en uiteraard de sluitingstijd. En wat je de volgende dag weer te doen hebt. ;D

En wegblijven omdat je niemand kent hoeft niet, Je hebt sneller contact dan je denkt en vaak onvoldoende tijd om iedereen te spreken. :P

Geplaatst:

Richard Theuws

ik zit die week al stampvol en waarschijnlijk die dag in Düsseldorf, dus hier ga ik niet bij zijn.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Geplaatst:

Webdesign_Stunter

Er is geen programma, daar houden HLers niet zo van ;) Gewoon een gezellige borrel met een gemêleerd gezelschap. :)

En hoe lang het duurt? Dat is aan je zelf, de sfeer en uiteraard de sluitingstijd. En wat je de volgende dag weer te doen hebt. ;D

En wegblijven omdat je niemand kent hoeft niet, Je hebt sneller contact dan je denkt en vaak onvoldoende tijd om iedereen te spreken. :P

Duidelijk verhaal, bedankt!

Voor goed- en goedkoop responsive webdesign moet u bij Webdesign Stunter in Amsterdam zijn! Ook voor SEO of een

generieke domeinnaam.

Geplaatst:

R.I.P. - Benm

Je kunt ook zonder bob te zijn nuchter blijven 8)

En je kunt ook Bob heten en het stevig weten te raken, blijkt uit ervaring :D

Geplaatst:

BobNL

Goed ik kom.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

henkh

toch maar weer even omhoog schoppen ;) tot ziens op de 9de, heb er zin in ;D

Geplaatst:

Bazzio

had er graag bij geweest aangezien er voor mij een hoop bekenden bij zijn, maar koopavond is voor mij de spelbreker in deze... :'(

volgend jaar beter! :-\

"zoek het maar uit"

Geplaatst:

henkh

Tja, agenda's, klanten en klussen: het blijft lastig. Stipt 17:00 zal er niet in zitten maar voor 18:00 hoop ik er toch wel te zijn. ;) en goed om te zien dat de teller al op 24 staat. :)

Geplaatst:

Marjan

Komt nu snel dichterbij. Ik heb er zin om oude bekenden en nieuwe gezichten te Ien.

Heb je je nog niet aangemeld? Twijfel je nog?

Gewoon doen!

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

Sorry luitjes, ik red het niet. De borrel valt samen met die van de lokale ondernemersvereniging hier en die laatste moet ik na drie mislukte pogingen toch echt eens doen.

Veel plezier!

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

Marjan

Jammer Joost, had je graag een nieuwjaarsknuffel gegeven, bij deze dan maar virtueel :-K

Veel plezier bij de andere borrel!

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

thnx. Knuffel terug (((MARJAN))))

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

Christine

17 uur is wel vroeg.....

Geplaatst:

Marcel Spruit R.I.P.

ik verwacht er rond 20u te zijn, daarvoor bij een andere borrel in de hoofdstad

(zulke dagen moet je ook niet te vaak hebben)

Op 20 juli 2016 ontvingen wij het trieste bericht dat Marcel is overleden.

Marcel was een meer dan gewaardeerd deelnemer aan ons forum ! We zullen hem missen!

Geplaatst:

Gast Wigbolt

17.00 uur is een prima vrijdagmiddagborreltijd, misschien voor sommigen zelfs al een beetje laat. Ik zie in ieder geval dat je je aangemeld hebt in de agenda. ;)

Nou ja, je kunt er dus ook twee doen, of eerst nog wat anders (blijven) doen en later gezellig aansluiten.

Met vriendelijke groet,

Wigbolt

Geplaatst:

Christine

Ik weet niet of ik er ga zijn. Ben morgen de hele dag bij een klant in Kaatsheuvel, ben dus niet met het OV, en ook niet zo vroeg, en dan wordt het lastig.

Geplaatst:

henkh

Zou niet weten waarom het lastig is :P zit morgen ook de hele dag op een project, hooguit dat ik in mijn werkkloffie kom ;D Het begint pas om 17:00 en de HLers hebben vorig jaar bij Maria het licht uit gedaan. ;)

Geplaatst:

Annedien Hoen

Jag ser fram emot att krama gamla vänner igen!

Geplaatst:

Christine

Zou niet weten waarom het lastig is

Sinds burnout ben ik nogal moe na een dag bij een klant. Uur reizen maakt het er niet beter op. Ik kijk even hoe het gaat morgen. Kan ik wel eeh hapje eten bij Maria?

Geplaatst:

R.I.P. - Benm

Eten is geen probleem. Ik weet niet precies wat er op het HL programma staat, maar ze serveren ook het nodige a la carte. Vorige keer waren de bestelde tapas overigens genoeg als avondmaaltijd :)

Geplaatst:

Wouter Hol

Ik heb eerst nog een andere borrel in Heerhugowaard. Ik probeer rond 19.30 uur aanwezig te zijn in Utrecht!

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

• Auteur

De borrel start om 17.00 uur en eindigt wanneer jullie dat zelf wensen. Ergens voor slutingstijd van "Maria" ;)

Vorige keer waren de bestelde tapas overigens genoeg als avondmaaltijd :)

Doen we deze keer ook weer. Zo rond 18.30 á 19.00 uur. Op = op :P

Maar... gezien reacties dat sommigen wat later aanwezig zijn, zal brood en bier geen probleem zijn ;D (oftewel: ik zal er rekening mee houden qua bestelling)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

Christine

is niet gelukt, sorry.

Geplaatst:

RiVe

We misten wel meer mensen, erg jammer.

Het was erg gezellig, heerlijk om met de mensen te spreken die je hier alleen op foto ziet of via berichtgeving meemaakt. ;)

We hebben echt genoten.

Geplaatst:

Sandra.

Mmmmm wat was dat lekker eten. Blijft leuk om forumleden weer eens in het echt te spreken. :) bedankt weer voor het organiseren Mikky en vooral leuk je gesproken te hebben :) want je zal het wel druk hebben op zo een meeting waarbij iedereen je wel even wil spreken.

Ben nu onderweg naar huis, ben benieuwd hoeveel er weer tot sluitingstijd zullen blijven hangen ;)

10430890_10204294734303217_7038086891685984930_n.jpg?oh=97fade588e21a87e3ec6e1a3bbe0551b&oe=55379554&__gda__=1428854338_28cfd1646ba7d3d976dc6ba62e3464aa

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.