Ik heb altijd al graag een eigen bedrijf willen oprichten. Geregeld kraak in mijn hersens over het vraagstuk; welke dienst of product kan ik leveren en vind ik dan wel vraag naar mijn dienst/product.
Ik heb een BSc Biologie, met name ecologie en communicatie/advies. Het oprichten van het zoveelste ecologisch adviesbureau lijkt mij niet verstandig. Tevens rond ik binnenkort mijn MSc in Science & Education.
Het liefst zou ik werkzaam willen zijn voor bedrijven.
Is er een manier (evenementen, bijeenkomsten, websites) waar ik inspiratie op kan doen?
Welke vragen zijn er in de Bio hoek? En hoe sluit dit aan bij mijn interesses en kennis?
Graag zou ik weten hoe ik deze vragen voor mijzelf kan beantwoorden maar, ik weet niet waar ik moet beginnen..
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
steefann
steefann
Goedenavond,
Ik heb altijd al graag een eigen bedrijf willen oprichten. Geregeld kraak in mijn hersens over het vraagstuk; welke dienst of product kan ik leveren en vind ik dan wel vraag naar mijn dienst/product.
Ik heb een BSc Biologie, met name ecologie en communicatie/advies. Het oprichten van het zoveelste ecologisch adviesbureau lijkt mij niet verstandig. Tevens rond ik binnenkort mijn MSc in Science & Education.
Het liefst zou ik werkzaam willen zijn voor bedrijven.
Is er een manier (evenementen, bijeenkomsten, websites) waar ik inspiratie op kan doen?
Welke vragen zijn er in de Bio hoek? En hoe sluit dit aan bij mijn interesses en kennis?
Graag zou ik weten hoe ik deze vragen voor mijzelf kan beantwoorden maar, ik weet niet waar ik moet beginnen..
Met vriendelijke groet
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45547-waar-te-beginnen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag