Feedback Higherlevel.nl The Next Event 2014

Aanbevolen berichten

Er was een dame aanwezig die animaties maakte. Ze was een van gelukkige die Karen van tips heeft voorzien. Iemand een idee welk HL lid dat is?

 

 

Feedback.

54734 HL leden en 40 deelnemers...Begrijp er niets van. Ik alleen heb al 3 x dankwoorden over en weer gehoord van leden die blij zijn omdat ze een nieuwe relatie hebben opgedaan! Zakelijk dan uiteraard;)

 

Vooraf dacht ik, weer Karen Romme? Maar onvoorstelbaar dat ze over hetzelfde onderwerp wederom een boeiende presentatie weet neer te zetten waarna je denkt: Ik heb nog zoveel te doen...

 

Voor de volgende keer.

Geen idee hoe meer deelnemers te krijgen, maar ik zou wel meer willen zien van de aanwezige deelnemers. Bijvoorbeeld 5 minuten presentaties van leden die in die korte tijd vertellen van start tot nu(of waar ze staan over 12 maanden). Genoeg leden waarvan ik meer wil weten! Misschien tijdens de BBQ een grote kist(of tiller) neerzetten en daarop dan de korte presentatie?

 

Verder dank aan organisatie!

 

Danny

 

 

 

Link naar reactie

Er was een dame aanwezig die animaties maakte. Ze was een van gelukkige die Karen van tips heeft voorzien. Iemand een idee welk HL lid dat is?

Beste Danny,

 

Dat was Nicolien Opdam van www.animatiewerkplaats.nl.

Zo te zien is ze nog geen geregistreerd lid, of heeft ze (nog) een anoniem profiel.

 

Karen zou dan ongetwijfeld de tip geven dat het handig is om je profielinfo op HL in te vullen, dan wordt je sneller gevonden door mensen van vlees en bloed én zoekmachines :)

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Feedback.

54734 HL leden en 40 deelnemers...Begrijp er niets van. Ik alleen heb al 3 x dankwoorden over en weer gehoord van leden die blij zijn omdat ze een nieuwe relatie hebben opgedaan! Zakelijk dan uiteraard;)

 

Vooraf dacht ik, weer Karen Romme? Maar onvoorstelbaar dat ze over hetzelfde onderwerp wederom een boeiende presentatie weet neer te zetten waarna je denkt: Ik heb nog zoveel te doen...

 

Voor de volgende keer.

Geen idee hoe meer deelnemers te krijgen, maar ik zou wel meer willen zien van de aanwezige deelnemers. Bijvoorbeeld 5 minuten presentaties van leden die in die korte tijd vertellen van start tot nu(of waar ze staan over 12 maanden). Genoeg leden waarvan ik meer wil weten! Misschien tijdens de BBQ een grote kist(of tiller) neerzetten en daarop dan de korte presentatie?

 

KAn met het feit te maken hebben dat een hoop ondernemers het gewoon te druk hebben.. Dit was voor mij in ieder geval de reden. Ligt totaal niet aan de datum of organisatie, want welke plek of datum je uitkiest er is altijd wel een groep die niet kan.

Nu ben ik niet zo van lezingen, kan niet stilzitten, maar een bbq met ondernemers is altijd leuk en gezellig.

Maar als ik moet kiezen uit werken en geld verdienen of BBQen en geld uitgeven, dan gaat mijn voorkeur uit naar het eerste.

 

Het idee van die kist is wel heel leuk, al hoewel ik er niet op zal gaan staan. Zou niet weten wat ik moet zeggen.

Link naar reactie

 

KAn met het feit te maken hebben dat een hoop ondernemers het gewoon te druk hebben.. Dit was voor mij in ieder geval de reden. Ligt totaal niet aan de datum of organisatie, want welke plek of datum je uitkiest er is altijd wel een groep die niet kan.

 

 

Nee.

 

Dat geneuzel steeds dat je het zo verschrikkelijk druk hebt...Kom op zeg, je kan niet als er op die dag een belangrijke afspraak/evenement niet verzet kan worden. Maar door gewone drukte kan je het prima inplannen. Ik kom elke week 23 uur tekort, maar tijd vrijmaken voor zinnige,leerzame activiteiten is eenvoudig. En dat geld vast voor meer ondernemers die aanwezig waren. Er zijn er meer hoor die 60 uur in de week maken maar toch aanwezig zijn.

 

Kwestie van willen.

 

Danny

Link naar reactie

Beetje jammer om zo emotioneel te reageren, iedereen stelt zijn prioriteiten.

En zoals je kunt lezen geef ik dat toch ook eerlijk aan?

 

Letterlijk zei ik:

Maar als ik moet kiezen uit werken en geld verdienen of BBQen en geld uitgeven, dan gaat mijn voorkeur uit naar het eerste.

 

Dit soort uitjes zijn altijd eigen keuzes. En ieder zal voor zich moeten uitmaken of ze het de tijd en het geld waard vinden.

 

23 uur per week tekort. Geen idee hoeveel tijd ik erp week erbij zou willen hebben. Ik heb meer ideeën en plannen dan ik in 10 levens kan volbrengen. En dat is prima, zou me nooit willen vervelen.

 

Over de opmerking over werk inplannen kan ik maar 1 dingen zeggen. Mijn opdrachtgevers bepalen de tijd en plaats niet ik. Denk niet dat ze een evenement gaan verplaatsen omdat ik wil gaan bbqen.

 

Ik weet niet wat je precies onder gewone drukte verstaat, maar bij ons wordt de helft van de jaarlijkse omzet gegenereerd in de maanden augustus t/m half november. En net als als het hl event, vinden de meeste evenementen plaats in het weekend.

 

Volgens mij vergeet je daarbij dat ik twee keer eerder bij een hl event ben geweest, 1 daarvan in scheveningen hebben wij nog een dj neergezet en bij de andere heb ik vooral als taxichauffeur gespeeld.

Tijdens die evenementen heb ik vooral gemerkt dat Mikky de beste keus is voor het uitzoeken van mooie locaties en goede keukens. De evenementen waren altijd heel erg geslaagd, alleen niet echt weggelegd voor mij. Niemand zit echt op mijn verhaal of mening te wachten. Ben ook niet zo boeiende verteller ;-)

Wat helemaal prima is, meestal begrijp ik ook maar weinig van wat er allemaal verteld wordt, vooral als het gaat om marketing en netwerken. ;-)

 

De speeches zullen heel leerzaam en zeker voor voor een hoop ondernemers bruikbaar zijn. Daar twijfel ik geen moment over. Ik ben ook zelf ooit begonnen in het boek van Calimero marketing, wel een oudere versie. Maar ben er nooit doorheen gekomen (beetje het probleem van niet lang stil kunnen zitten). Daar ben ik met dit soort lezingen ook een beetje bang voor.

 

Vanuit dat oogpunt heb ik mijn eigen keuze gemaakt om wel of niet naar het evenement te gaan.

Link naar reactie

Ik was in NL deze keer maar te druk schema om genoeg tijd vrij te maken helaas...

 

Wat mij opvalt is dat er zo weinig jonge mensen aanwezig zijn (zeg maar gerust niemand als ik het zo zie)

 

Met alle respect voor diegenen die wel konden komen, ik denk dat het concept zoals het nu staat om het te doen gewoon niet voldoende aanspreekt en ook niet de aantrekkingskracht heeft op een grotere doelgroep zodat het een echt evenement kan worden.

 

Misschien ben ik wel te ouderwets, maar ik hou toch wel van net even wat meer stijl en uitstraling. Misschien dat een wat formelere aanpak en karakter ook partijen kan aantrekken die echt toegevoegde waarde kunnen leveren en waar starters zich aan op kunnen trekken en naar op kunnen kijken. De zoveelste succescoach en iemand die een zzp boekje schrijft etc etc dan wordt denk ik de spoeling heel dun.

 

Het moet toch mogelijk zijn met een beetje inzet wat partijen van caliber aan tafel te krijgen? Dan krijgt het wat meer body ipv een meeting voor lotgenoten.

 

Que kneuzenregen

Link naar reactie

 

Het moet toch mogelijk zijn met een beetje inzet wat partijen van caliber aan tafel te krijgen? Dan krijgt het wat meer body ipv een meeting voor lotgenoten.

 

Dit evenement was eigenlijk mijn eerste kennismaking met Higherlevel, en ik denk dat de presentaties best interessant waren voor het gros van de (aanwezige) doelgroep.

 

Naar mijn idee waren dat voornamelijk zzp-ers en starters (of zelfs pre-starters), wat ook wel aansluit bij het idee dat ik over HL zelf heb.

 

Prima middag/avond, hartstikke gezellig, lekkere barbecue, dus niks mis mee, en voor mij een reden om mijn slapende account hier wakker te maken. Is zo'n evenement de volgende keer 25km verderop, dan blijf ik thuis (of op kantoor!! haha).

 

Ga je voor een evenement met meer 'stijl en uitstraling' en 'partijen van caliber', dan praat je denk ik over heel iets anders dan zo'n middagje. Mogelijke zakelijk veel interessanter, en zou voor mij een reden kunnen zijn die 25km extra wél af te leggen.

 

Tenzij je met die 'formelere aanpak' bedoelt dat ik een pak aan zou moeten doen.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie

Wat ik leuk vind aan HL online, is dat mensen uitgedaagd worden om het achterste van hun tong te laten zien, en dat je mag zeggen dat iets niet lukt of dat je iets niet weet, omdat de meeste mensen bereid zijn om elkaar te helpen en verder te helpen.

 

Ik vind een offline HL-event tof als daar hetzelfde bereikt zou kunnen worden. Ik vind het idee om meer van elkaar te zien (Danny toch?) erg leuk, maar zoals Jasper al opmerkt, velen van ons hebben podium- c.q. zeepkist-vrees. Ik denk dat je groepsgesprekken omtrent een bepaald thema heel leerzaam zou kunnen maken, eventueel met begeleiding. Het hangt er heel erg vanaf wat je komt zoeken op zo'n event. Ik kwam er niet voor de zakelijke relaties, maar voor de lol en om te leren. Is gelukt, mag eventueel meer.

 

Meer kaliber kan volgens mij ook bereikt worden door HL'ers die al wat meer meegemaakt hebben gerichter in te zetten. Het was puur toeval dat Richard er was, en superleuk dat ie nu ook online weer wat in de melk brokkelt. Ik vond het verhaal van zijn bedrijf best wel inspirerend en er valt voor ondernemers met groei-ambitie ook heel veel uit te halen. Maar hij wil vast niet op een zeepkistje :P maar misschien vindt hij het wel leuk om met mensen in verschillende groei-stadia om een tafel te zitten en te bespreken wat belangrijk is als je wil groeien.

 

Tot zover twee centen. En dank aan de organisatie, ik heb het als vlekkeloos ervaren.

Op 20 juli 2016 ontvingen wij het trieste bericht dat Marcel is overleden.

Marcel was een meer dan gewaardeerd deelnemer aan ons forum ! We zullen hem missen!

Link naar reactie

“Partijen van kaliber”

“Stijl en uitstraling”

 

Ik krijg visioenen van het MKB Ondernemers Congres:

Jort Kelder en Humberto Tan als presentatoren, succesverhalen van hoe Annemarie van Gaal Rusland veroverde en hoe Marc Lammers de hockeyvrouwen olympisch kampioen maakte.

Rabobank, Deloitte en Microsoft als sponsoren. Jaarbeurs in Utrecht, RAI in Amsterdam…

 

Ik was er weliswaar niet in Eindhoven vorige week, maar ik kan mij niet voorstellen dat HigherLevel dit moet nastreven. Vooral “HL” blijven, zou ik denken.

 

Link naar reactie

Beetje feedback kan nooit kwaad. ;)

Persoonlijk had ik deze keer tijd en ook wel zin om te gaan maar het programma ("netwerken") sprak ook mij niet heel erg aan. Niet vanwege het niveau van de sprekers want Karen heeft altijd wat zinnigs te melden maar vanwege het gebrek aan wat ik maar "ambitie" noem. Had niet het gevoel dat ik veel echt nieuwe dingen zou horen. Maar het thema is maar één onderdeel van de trigger om te gaan.

 

Heb dus wel getwijfeld en de deelnemerslijst in de gaten gehouden, die bleef erg kort. In het verleden ben ik wel naar een offline meeting gegaan om één (bv Ruben) of enkele mensen te kunnen spreken. Nooit een seconde spijt gehad van deelname. Uiteindelijk hebben enkele mails van Mikky de doorslag gegeven om toch niet te gaan. Niet vanwege de inhoud maar vanwege de aanhef: "Beste deelnemer aan Higherlevel.nl". Niet persoonlijk bedoeld richting Mikky want het zal wel een "technische" reden hebben maar als het thema "netwerken" is dan zou het toch niet zo'n probleem moeten zijn om de aanhef bij actieve leden (enkele tientallen) persoonlijker te maken.

 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Erg goed en zinnig om jullie feedback te lezen.

 

@Hans excuus voor de wat onpersoonlijke aanhef bij de uitnodiging. En zeer spijtig om te horen dat dit de doorslag gaf om niet te komen. Aangezien de uitnodiging naar 3000 deelnemers is verzonden die het afgelopen jaar ingelogd zijn geweest en berichten hebben geplaatst, was het voor mij ondoenlijk om ca. 10 nee 100 – of misschien wat minder of misschien wel meer ;) - een persoonlijker aanhef te geven. Nu had dit ook technisch met een code opgelost kunnen worden, maar dat kreeg ik helaas niet voor elkaar.

 

Qua meer inhoud, body en kaliber:

Er worden enorm veel evenementen georganiseerd voor ondernemers waar diverse thema’s uitgediept worden. Qua thema is het dus ook niet onze intentie om daarover een eigen event te organiseren en selecteer je zelf uit die aanbieders welk event interessant voor je is.

 

Even wat geschiedenis:

De offline events van ons forum worden georganiseerd voor HL-leden. Ooit geboren uit het feit en verzoek dat men elkaar naast online ook wel eens face-to-face wil ontmoeten. In het begin waren dat bijeenkomsten zonder thematische inhoud, en kregen we als feedback dat meer inhoud ook wenselijk is. Daarnaast werd vaak gezegd dat het aantal aanwezigen te groot was om elkaar ook daadwerkelijk te ontmoeten/spreken. En aangezien we graag naar HL-leden luisteren (al is het onmogelijk om iedereen tevreden te stellen), hebben we de bijeenkomsten aangepast en er een event met thema van gemaakt. Maar wel (zoals iedereen gewend was van de HL-feestjes zonder inhoud), in een gezellige setting. Qua thema kiezen we dan het onderwerp waar ons forum om draait, namelijk: netwerken, kennis delen, feedback krijgen van gelijkgestemden e.d.

 

Terug naar het heden:

Dat het aantal deelnemers achterblijft verbaasd mij ook. Ook dit jaar blijkt dat er wel HL-animo is om elkaar offlne te ontmoeten, maar (veel) minder dan verwacht.

Al was het een zinnige en gezellige bijeenkomst met 48 aanwezigen en ging men uiteindelijk met "meer" naar huis dan verwacht. Ik lees dan ook de feedback van degenen die wel aanwezig waren met een tevreden big smile. Die smile is er ook voor degenen die niet aanwezig waren, maar wel meedenken over de vorm van ons event. Immers, we doen het voor aanwezigen in HL.nl.

 

Maar, natuurlijk meten wij succes van een offline bijeenkomst ook af aan animo/aantal aanwezigen. Deze dient uit ons forum te komen. Ongeacht samenwerking/inmenging van andere ondernemerspartijen die ook welkom zijn.

Mijn mening op dit moment is dat, gezien de grootte van en het online bezoek aan HL, het gros van de leden geen behoefte heeft aan offline bijeenkomsten.

Neemt uiteraard niet weg dat wij het met veel enthousiamse organiseren voor degenen die het wel leuk vinden om elkaar offline te ontmoeten en daar tijd voor wil en kan maken. Maar voor een opzet als deze is de groep te klein om het zo op te tuigen zoals we nu doen. Hiermee doel ik op al het werk wat dit met zich meebrengt: website, flyers, banners, free publicity, rondmailen e.d. Want, zo blijkt, voor een kleine groep is dat beslist niet nodig.

 

Binnenkort hebben we - het organisatiecomité Roel, Henk, Nico, Linda, Wouter - een evaluatiegesprek en zullen we bespreken "hoe nu verder?". Hierin nemen we natuurlijk ook de door jullie gegeven feedback mee.

Voor de uiteindelijke beslissing wel/niet een Next Event organiseren, hebben we nog 9 maanden om daar over na te denken.

Als voelspriet voor een mogelijk vervolg, wacht ik dan ook de animo af van de nieuwsjaarsborrel 2015 - lijkt ver weg, maar time flies ;)

Een bijeenkomst die door HL-leden zelf wordt georganiseerd! Vind je het leuk om elkaar te ontmoeten? Meld je dan aan. Dat kan heel eenvoudig door in de agenda rechts aan te vinken "ik ga ook" :)

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

In het begin waren dat bijeenkomsten zonder thematische inhoud, en kregen we als feedback dat meer inhoud ook wenselijk is.

Voor zover ik me kan herinneren was de feedback destijds gemengd, waaronder inderdaad een aantal reacties met het verzoek om meer inhoud, maar ook een heleboel reacties van mensen die het "zonder inhoud" prima vonden.

 

Dat het aantal deelnemers achterblijft verbaasd mij ook. Ook dit jaar blijkt dat er wel HL-animo is om elkaar offlne te ontmoeten, maar (veel) minder dan verwacht.

Persoonlijk heb ik geen behoefte aan netwerkbijeenkomsten met workshops of presentaties. Niets ten nadele van de sprekers, maar van dat soort bijeenkomsten zijn er door het jaar heen overal al genoeg te vinden. En "halverwege binnenkomen" bij een dergelijk event voelt toch anders.

 

Misschien dus een idee om het af te wisselen? Het ene jaar mét en het andere jaar zonder "inhoud"?

Link naar reactie
Dan heb je dus gewoon een borrel. Dat is vooral leuk voor de echte incrowd denk ik.

Dat weet ik niet - er worden landelijk honderden lezingen en dergelijke per jaar georganiseerd, dus je zou kunnen redeneren dat een Next Event zoals 'ie nu bestaat minder meerwaarde voor HL-leden heeft dan een HL-borrel.

 

In het verleden was de jaarlijkse offline HL-meeting een borrel zonder poespas er omheen, en daar kwamen ook meer dan genoeg niet-incrowd leden op af die zich vervolgens prima vermaakten.

 

Eigenlijk is het vreemd dat die jaarlijkse meetings geschrapt zijn, want formeel organiseert Higherlevel nu helemaal niks meer - The Next Event wordt georganiseerd door een separate stichting die voor zover ik weet niets met HL te maken heeft, los van misschien wat personele aspecten.

Link naar reactie

De BBQ/diners zonder programma zijn destijds geschrapt omdat die volledig gefinancierd werden door de overheid. Dat potje is er niet meer en dus kunnen die BBQ/diners niet meer 'gratis' zijn voor de bezoekers.

 

De entree was dit jaar 39 euro. Zoals bekend krijg je daar, naast het programma en het boek van Arthur, voor:

- Borrelhapjes uit de frituur

- Volledig verzorgde BBQ.

- Onbeperkt drinken (koffie, fris, bier, wijn) hele dag

 

Dus zelfs als je het programma niets zou vinden dan had je rond 18 uur langs kunnen komen en voor die 39 euro alsnog gewoon een "diner en borrel zonder poespas er omheen" gekregen. Lijkt mij niks op af te dingen.

 

Mocht je er toch wat op af te dingen vinden dan zou ik een ieder vooral willen aanmoedigen om zelf een borrel of bijeenkomst te organiseren met of zonder invulling zoals je het zelf graag zou willen zien. Als het in de randstad is ben ik vast aanwezig!

Link naar reactie
Dus zelfs als je het programma niets zou vinden dan had je rond 18 uur langs kunnen komen en voor die 39 euro alsnog gewoon een "diner en borrel zonder poespas er omheen" gekregen. Lijkt mij niks op af te dingen.

Behalve dan misschien de 'state of mind' waarmee men naar het evenement gaat - ik heb beide uitvoeringen meegemaakt, en de sfeer was toch ernstig verschillend.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Wouter heeft het prima toegelicht. Maar ook van mijn kant nog een keer uitleg:

 

In het verleden was de jaarlijkse offline HL-meeting een borrel zonder poespas er omheen, en daar kwamen ook meer dan genoeg niet-incrowd leden op af die zich vervolgens prima vermaakten.

Dat klopt! Heeft naar mijn mening (en dat is echt een aanname) ook te maken dat het 'gratis' is was.

De animo op zich is sowieso minder. Want ook een borrel zonder poespas op eigen kosten (zoals de nieuwjaarsborrel 2014) had slechts 20 aanwezigen. Neemt niet weg, dat het wel héél gezellig was.

 

The Next Event wordt georganiseerd door een separate stichting die voor zover ik weet niets met HL te maken heeft, los van misschien wat personele aspecten.

Omdat we de events aangekleed hebben met een thema en daar meer werk bij komt kijken, hebben HL-leden aangeboden hierin ondesteuning te bieden/aan mee te werken. Geboren uit een idee vanuit ons forum en georganiseerd met HL-leden voor HL-leden. 100%HL ;)

 

Eigenlijk is het vreemd dat die jaarlijkse meetings geschrapt zijn, want formeel organiseert Higherlevel nu helemaal niks meer

Even nuanceren: de jaarlijkse gratis meetings zijn vanuit sponsoring overheid geschrapt. En... omdat het op eigen kosten kostendekkend georganiseerd wordt, maar wel gefactureerd moet worden (ondernemers wensen bonnetje) is een vereniging opgetuigd.

Bij alleen een borrel (zonder BBQ of diner want dat moet ingekocht worden) wordt dat dan wel weer makkelijker, dan reken je zelf bij de ober af ;)

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Dat klopt! Heeft naar mijn mening (en dat is echt een aanname) ook te maken dat het 'gratis' is was.

Nou, met de hotelkosten die er voor een flink aantal bijkwam lijkt geld me niet belemmerende factor... ;)

 

En dat op die nieuwjaarsborrel maar 20 man afkwamen is maar 1 voorbeeld - bij de HL offline meetings in Den Haag, Scheveningen en Amersfoort waren er veel meer. Nieuwjaarsborrels zijn vaak minder goed bezocht.

 

Geboren uit een idee vanuit ons forum en georganiseerd met HL-leden voor HL-leden. 100%HL ;)

Ik ben geblokt uit het forum omdat dat makkelijker was dan gewoon te vragen of ik me er niet mee wilde bemoeien, dus ik kan het niet meer teruglezen, maar volgens mij was vorig jaar een zeer aanzienlijk deel van de 65 deelnemers geen HL-lid.

 

Dit jaar, als we alle organisatoren, sprekers en moderators niet meerekenen, waren er 23 inschrijvingen van HL-leden, die niet allemaal geweest zijn. Nauwelijks meer dan die teleurstellende nieuwjaarsborrel. ;)

 

Even nuanceren: de jaarlijkse gratis meetings zijn vanuit sponsoring overheid geschrapt. En... omdat het op eigen kosten kostendekkend georganiseerd wordt, maar wel gefactureerd moet worden (ondernemers wensen bonnetje) is een vereniging opgetuigd.

Nou ben ik redelijk bekend met het reilen en zeilen van HL, maar deze details zijn zelfs voor mij nieuw. Volgens mij is dat nooit zo duidelijk gecommuniceerd.

 

Anyway - ongeacht de reden vind ik het dus jammer dat de meetings zoals die er waren niet meer bestaan. Ze waren succesvol en goed bezocht, dus ik snap persoonlijk niet waarom ze vervangen zijn door netwerkmeeting nummertje zoveel.

Link naar reactie

Ik vond de meeting zelf erg leuk en geslaagd om verschillende mensen eens te spreken. Persoonlijk had voor mij het boek er niet bij gegeven hoeven worden.

 

De meeting liep gewoon op rolletjes, ik heb niets gemerkt aan organisatorische zaken dat iets niet goed ging, net wat je van een event kunt verwachten.

 

Wel (wat ik samen met Hans ook had aangegeven op de meeting bij Mikky) vind ik dat de meetings vaak erg ver zijn. Ik kom dan uit Groningen en het is altijd vanaf Amersfoort en verder: echter levert dat al een reistijd op van 1,5 uur tot 2 uur. Het zou ook eens leuk zijn als er een meeting wat meer in deze regio georganiseerd zou worden, of in Zwolle (wat voor ook vanuit andere richtingen goed te doen is) of in die omgeving. Nog iets noordelijker hebben we ook nog een mooie locatie in Drouwenermond waarbij mensen die toch nog willen overnachten, daar gelijk de mogelijkheid hebben.

Qua organisatie wil ik daar eventueel mijn bijdrage in aanbieden mocht er in het noorden van het land toch iets georganiseerd gaan worden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 150 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.